Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب سنوگرافی..؟
Uterus is 80×50 mm in size,with normal myometrial echogenicity. No space occupying lesion is seen. Endometrial thickness is 6 mm. RT _ ovary size 38×17 mm LT_ vary size 38×21 mm with multiple small size follicle subcapsulary and stromal echogenicity . No free fluid is seen in posterior cul_de_sac CON: PCO morphology
- توده هایپواکو
سلام من سونودادم ودرست چپ ساعت ۳سینم یک توده هیپواکوبه ابعاد۱۴در۱۹ است می خواستم ببینم خطرناک است جیکاربایدبکنم؟
- تالاسمی مینور و یائسگی
با سلام و خسته نباشید.دختری۳۲ساله و تالاسمی مینورم.سه ماه پیش بعد از پایان پریودیم لک میدیدم تا حدود ۱۰روز بعدش دوباره پریود شدم الآن دو ماه پیاپی حدود اول و آخر ماه یعنی ماهانه ۲ بار پریود میشدم.میخواستم ببینم علايم یائسگی میتونه باشه؟؟؟با سپاس
- سلام قرص سیبل دکتر بهم داده گفته از کرم شروع کن بخور بعدش سفید هارو بخور میخوام ببینم مابین اون قرص ها اگ پریود شدم چیکار کنم بخورم بازم یا نخورم برای هورمون داده دکتر برای اینکه هورمون هام بهم ریخته ممنون میشم جواب بدید تشکر
- خال مقعد
سلام خانمی هستم که تازگی ها متوجه چند خال مشکی کوچک دور مقعدم شدم .ولی نه خارش داره و نه چیزی .امکان دسترسی حضوری به دکتر هم ندارم راهنماییم کنید
- خوردن قهوه و نسکافه در بارداری
سلام خانم دکتر ۲۱ هفته باردار هستم پیخواستم بدونم میتونم قهوه یا نسکافه بخورم؟ به خاطر وجود کافئین میپرسم.
- سلام ممکنه قرص گین آپ پرویدی را قطع کند
- بارداری
سلام خسته نباشيد
سريعترين راه بعد رابطه كه ميتوان فهميد باردار هستيم يا نه چيه به حز بي بي چك آيا با همون آزمايش خون بتا ميتوان زودتر فهميد يا آزمايش خاص ديگرى دارد
اگه بعد رابطه قرص اورژانسي مصرف بشه چقدر احتمال بارداري هست؟ - در مورد کاندم پریود شدن
من از کاندم استفاده کردم شوهرم الان هی میترسم پریود نشم آیا آلارم هست بترسم یا ن
- سوزش و درد
باعرض سلام و خسته نباشید چند روزیه که درفاصله بین واژن و مقعدم احساس سوزش و درد دارم این درد موقع شستن بیشتر میشه انگار زخم شده یا عرق سوز شده باشه و موقع دفع ادار هیچ درد و سوزشی ندارم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- امپول واریوپپتیل
سلام خسته نباشید.من فیبروم دارم دکتر ۳ دوز امپول واریوپپتیل تجوزیر کردن..دوزسوم ک زدم فرداش ب خونریزی افتادم مثل پریودی بودولی حجمش کمتر..پاک ک شدم..الان ۶ روزه پاکم باز دوباره شروع شده انگارک پریودم حجمش خیلی زیاد نیست..میخاستم بدونم اون قبلی ک ب خونریزی افتادم میتونه عوارض امپول باشه؟تاچ زمان ممکنه ادامه پیدا کنه ممنون
- خونریزی خارج از پریودی
سلام خسته نباشید من یک خانم 45ساله هستم که خونریزی خارج ازپریودی دارم
- سلام آیاپولیپ 7mmباعث نازای میشود؟؟
سلام من خانمی هستم ۴۲ساله که سونودادم گفتن یک پولیپ دررحم دارم به اندازه 7mmخواستم بدونم باعث نازایمیشودیانه؟؟
- پولیپ آندومتر
سلام و وقت بخیر. خانمدکتر من با سه هفته لکه بینی به پزشک مراجعه کردم و گفت پولیپ دارم و باید جراحی بشم. بهم مدروکسی داد گفت 10روز بخور.شبی کهد شروع کردم از فرداش خونریزیم شدید شد و تاریخ پریودم بود. الان سوالم اینه مصرف مدروکسی تو روزای پریود درسته؟؟؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر واسه باردار شدن لازمه بعد از رابطه تو رختخواب بمونیم،یعنی بلافاصله شستن واژن مانع بارداری میشه؟؟؟
- خونریزی بعد از عمل میوم رحمی
باسلام و خسته نباشید من ۳هفته پیش عمل هیستروسکوپی میومکتومی انجام دادم ۱۰ روز لکه بینی خفیف داشتم پاک شدم اما سرتاریخ پریودیم خونریزی افتادم من مشغول پروسه ای وی اف هستم رفتم پیش دکترم سونو واژینال شدم گفتن دیواره رحمت نشست نکرده و این خونریزی پریودی نیست مربوط به عملته.خواستم ببینم خطرناک نیست؟
- قرص
سلام خسته نباشید قرص گین آپ مصرف کردم پریودی نشدم و اینکه ادرارم زرد رنگ شد . چکار کنم؟
- قرص ضد بارداری
سلام. من چند روز پیش رابطه جنسی داشتم و شک کردم ک نکنه باردار بشم.. رفتم داروخانه قرص اووسیز0/75گرفتم..قرص ها دوتا بود در یک ورقه.. ولی من یکدونه از قرص ها را خوردم و بعد اون روز مقداری خونریزی کردم.. آیا لازم است یک عدد دیگ را بخورم یا همون یکی کافی بوده
- پریود نشدن بعد از سقط
سلام من ۵۲ روزه که سقط با دارو داشتم حدودا تا ۲۵ روز خونریزی و لکه بینی داشتم بقایا خیلی داشتم دفع شد فقط یک تیکه یک سانتی دارم هنوز پریود نشدم به نظر شما چرا پریود نمیشم؟
- افزایش خونریزی به خاطرآی یودی
سلام خانم دکتر.الان سه ماهه دستگاه آی یودی گذاشتم کل این سه ماه فقط ده روزپاک بودم همش لکه بینی خونریزی شدید.درضمن تخمدون پلی کیستیکم دارم چه کنم


