Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی زیبایی واژن
هزینه ی جراحی ترمیم زیبای واژن چقدر من نیاز به جراحی دارم
- برای بارداری
باسلام من قرص کلوفیمن خوردم سی دو روز میشه عقب افتاده خون ریزی هام کمر درد خیلی دارم ایا به نظر شما من باردارم یا از این قرص عقب افتاده پریودم لطفن راهنمای کنید ممنون خیلی نگرانم الان جوابم بدید ممنون
- هفتروزپریودنشدم
سلام خسته نباشید من ۴۰سالمه یه هفتس از پریودم میگزره چکار کنم
- سمت راست شکم
سلام خانم دکتر من ۲۰سالمه و چندسال پیش سمت راست شکمم دردگرفت رفتم دکتر برام سونو تخمدان و اپاندیس نوشت بایه ازمایش جوابش رو برای دکتر بردم که گفتن مشکلی نداری و عفونت جزیی هست و قرص مترونیدازول برام نوشت الانم بعضی وقتها همونجای شکمم دردمیکنه ولی زود خوب میشه بنظرشما دوباره برم دکتر؟
- سلام بنده درهفته هفتم دچارخونریزی ازجفت شدم دکتربرام شیاف پروستروزن تجویزکردکه به محض استفاده دچارخارش سوزش ادارشدم وبعدچندروزبه خونریزی شدید افتادم ایانبایدازشیاف استفاده میکردم
- کیست اکوژن
سلام من 29سالم هست درسونوی من آمده که در تخمدان چپ 2کیست به ابعاد 30*36 و11*15 پرازمواداکوژن ظریف هست که نمای آنها مطرح کننده اندومتریاست.پزشکم گفتن ادامه بده برای بارداری. الان نزدیک به یک سال ازسونومیگذره وباردارنشدم خواهشمندم راهنمایی بفرمایید
- افزایش آزمایش بتا بعد از سقط
آزمایش بتای من 10000 بود ب علت حاملگی مولار که با کورتاژ و ساکشن انجام شد،روز بعدش بتا شد 1135 امروز بعد یک هفته آزمایش بتا انجام دادم عوض کاهش بالا رفته و شده 1450 لطفاً بگید چیکار کنم خیلی نگرانم، از روز دوم سقط فقط قرص ال دی مصرف کردم با تجویز پزشک
- سلام من روز ۱۵انتقالم هست ماه پیش یکم پریود شدم ولی امروز لک دیدم میگید چکار کنم فقط شیاف استفاده میکنم سوزن ندارم
- طول بارداری
سلام. روز بخیر. من در یک مقالهای خوندم که طول بارداری از زمان لقاح یعنی لقاح اسپرم و تخمک٣٨هفته است ولی زمان لقاح قابل تشخیص نیست.. و طول بارداری ۴٠ هفته از از زمان اولین روزآخرین پریود است و نهایتاً ۴٢هفته است. آیا این مقاله درست است؟
- جنین فریز
با سلام و خسته نباشید من ۵ عدد فریز جنین دارم که نوشته شده در کارتم با کیفیت مناسب یعنی چه یعنی گرید چیه؟
- سلام میخاستم بدونم توده اکوژن در تخمدان سرطان است
سلام درخلف تحتانی رحم سرویکس توده اکوژن37*50م م ضخامت رحم 7م م وکیست نابوتین به سایز 16 م م در سرویکس دیده شده وفولیکول 13م م در تخمدان راست ایا خطر دارد یا با کورتاژ رحم درمان میشه یا نه لطفا راهنمایی کنید نگرانم
- نازایی
با سلام خدمت خانم دکتر خانم دکتر ی سوال خدمتتون داشتم.. من ۴۵ سالمه یک سال وچند ماهه ازدواج کردم فقط چند ماه اول عادت شدم یک ساله عادت ماهیانه نشدم قصد داشتم حامله بشم رفتم دکتر آزمایش دادن گفت یائسه شدی خانم دکتر در توانم هم نیست که کارهای هزینه دار انجام بدم خواهش می کنم خانم دکتر چکار کنم با این یائسگی زود رس دوست داشتم حداقل ی بچه داشتم
- فیبروم کلسیفیه
سلام خانم دکتر من یک فیبروم کلسیفیه در سمت چپ دارم ودرروز ۶ شهریور پرید شدن البته دوروز قبلش لکه بینی داشتم و۱۱ پاک شدم ودوباره ۲۶ خونریزی پیدا کردم ودرحال اقدام برای بارداری هستم ایا این خونریزی ها ونا منظم شدن آن به این فیبروم ربط داره وایا باوجود آن میتوان باردار شدویا باعث سقط جنین میشه پارسال باردار بودم و۱۲ هفته سقط داشتم وبعداز اون هم عمل فیبروم داشتم
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
هفته سوم بارداری هستم با آی وی اف یک دونه قرص استرافوم ویک دونه استرادیول والرات هر دوازده ساعتی میخورم از روزی که اولین سونو واژینال رو رفتم واین قرص استرافوم خارجی به داروهام اضافه شده خون میبینم قطع میشه وباز مجدد میاد نمیدونم از مصرف این قرص هست یا از سونو واژینال یا خدایی نکرده برای بچه اتفاقی افتاده ..من چیکار کنم استرس دارم
- پریود
سلام.من سه ماه پیش ی سفط داشتم ماه بعدش پریود شدم اما الان دوماهه پریود،نشدم میخوام قرص پروژسترون مصرف کنم تا پریود،بشم میخواستم ببینم خوردنش بهم آسیب نمیرسونه؟؟
- مهم پریودی
سلام خانوم دکتر عزیز من ۹ ماهه زایمان کردم بعد از خونریزی زایمان پریود نشدم تا ۹ مهر قبل از بارداری ۲۸ روزه پریود میشدم الان ۱۶ ابان هس پریود نشدم چیکار کنم شیر هم میدم ب بچه ممکنه بخاطر همون باشه؟؟
- هماتوم
سلام خانوم دکتر عزیز هماتوم یا همون لخته خون پشت جنین به چه علت به وجود میاد ؟ایا راهی وجود داره که از به وجود اومدنش جلوگیری بشه؟
- دردسینه
توروخدا جواب بدین ازشدت ناراحتی دارم سکته میکنم مدت 7روزه هردوسینه در میکنه رفتم متخصص داخلی سینه هامو معاینه فیزیکی کردگفت توده قده نیست بعدازمایش ماموگرافی سونوگرافی نوشت رفتم ماموگرافی جوابش عددیک بودبعدش رفتم سونوگرافی همش منفی بود ولی هنوزم احساس دردوگاهی سوزش در سینه هام دارم واکسن دو سوم زدم توروخدا
- من ۱۵هفته بارداری بودم سقط کردم
سلام من ۱۵هفته بارداری بودم ک سقط انجام دادم الان برای بقای بارداریم سونو شدم و گفتن توده اکوژن فلوی عروقی ب ابعاده۱۰.۵*۱2 mmدارم از امشب قرص مترژین استفاده میکنم لطفا راهنماییم کنید باید چیکار کنم قرص اداگه بدم هر ۸ساعت رفع گیشه یا باید کورتاژ شم
- بیماری زنان
سلام خانم دکتر من برای دردشکم به دکتر مراجعه کردم و برایم سونو نوشت که بدین شرح است.تصویر یک کیست نابوتین به دیامترپنج.م.م در ناحیه سرویکس دیده شد.یک فولیکول غالب به دیامتر چهارده م.م در تخمدان راست و یک فولیکول غالب به دیامتر بیست م.م در تخمدان چپ دیده شده که به نظر مختصر اکوی داخلی میباشد که میتواند مطرح کننده کیست هموراژیک باشد.ایا علت درد شکمم همین است؟ چهل و شش ساله هستم و اخیرا پریودم نامنظم شده و یکسال است جلوگیری ندارم ولی باردار نشدهام و دو بچه هم دارم به نظرتانعلت باردارنشدنم هنوز.چه میتواند باشد.خدا خیرتان بدهد که جواب میدهید.ممنون.


