Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من ۸ ماهه که شیر میدم به بچه و اصلا پریود نشده ام، بعد رابطه جنسی بلافاصله قرص اورژانسی لوونورژسترل ۷۵ دوتایی رو یکجا خوردم ، ۵ روز بعدش به مدت چهار پنچ روز خونریزی داشتم میخواستم بدونم ایا این یعنی عدم بارداریه؟ و اینکه چون پریود نمیشدم بخاطر شیردهی و با خوردن قرص اورژانسی پریود شدم از ماه های بعدی پریود بازم رخ میده؟ با تشکر
- امپول بتامتازون دوقلویی
سلام من درهفته19 هفته بارداری شکم دوم دوقلویی دوپسر همه چیم خوبه دوکیسه جدا دوجفت جدا موقعیت جفت ها خوب طول سرویکس35دکترم بهم دونوبت امپول بتامتازون داده...ولی من نزدم..خیلی زود نداده؟؟؟
- بچه دوم
خانم دکتر عزیز به نظر شما اگر آدم قصد ۲ تا بچه داشته باشه بهتر نیست شیر به شیر بیاره
- بارداری
سلام من دو هفته پیش نزدیکی بدون دخول با نامزدم داشتم متاسفانه کاندوم پاره شد مایع منی قسمت استخونی بالای واژنم ریخت سریع شستم خودمو ولی از اون روز استرس دارم با اینکه پریودی نامنظم داشتم ولی با تاخیر دو روز در پریودیم به خاطر این موضوع خیلی استرس دارم هیچ علائم شبیه بارداری هم ندارم اما باز ترس دارم چند روزی هست که شاهد عفونت واژن هم بودم لطفا راهنماییم کنید
- من
- سلام پارگی مهبل و غشا و خونریزی زیاد و قطع ان اما درد عفونت و گرفتگی بعد دو سال خطرناک ایست
- ژینوفیلوس و مشکل گوارشی
با سلام و احترام.
آیا کپسول ژینوفیلوس باعث ایجاد مشکل گوارشی می شود؟ - شش ماه اقدام به بارداری داشتیم نشده سونو رفتم از لحاظ تنبلی تخمدان واز مایش های قبل بارداری مشکلی ندارم ایا برای مراجعه به پزشک زود هست چون سن همسرم هم داره بالا میره میخوام زودتر باردارشم
سلام من۲۱سالمه وهمسرم۳۳شش ماه اقدام به بارداری کردیم امنشده سون از لحاظ تنبلی تخمدان مشکل نداشتم ازمایشات قبل بارداریمم خوب بود چپن سن همسرمم داره بالا میره میخوام زودتر باردارشم ایا برای مراجعه به پزشک نازایی زود است
- پریودی قبل از موعد
سلام وقتتون بخیر من نزدیک به 3سالی هست که سیپروترون کامپاند برای کیست تخمدان مصرف میکنم بعد الان چند ماه پیش توی سنو نشون داد که دیگه کیست ندارم اما دکترم گفت قرص رو ادامه بدم الان هنوز 2تا قرص دیگه دارم اما پریود شدم میخواستم ببینم دلیلش چیه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم،تشکر که جواب سوالات رو با صبر وحوصله میدین،میخواستم بدونم من الان ۲۵ روز که پریود نشدم،و اینکه هرروز حالت تهوع دارم،و نسبت به غذا کاملا بی اشتها شدم،آیا برای اطلاع از بارداری باید آزمایش خون بدم یا بیام خدمت شما که سونوگرافی بشم.
- عفونت واژن
سلام خسته نباشیدخانم دکتر من بعداززایمانم یک ساله زایمان کردم درماه دوبارمریض میشم بنظرتون مشکل نداره
- بارداری
سلام خدمت خانم دکتر محترم...من 34 سال دارم و قصد بارداری دوم دارم البته من یک سالی هست که استرس و تپش قلب دارم و وقتی استرس دارم فشارم بالا میرود اما در حالت عادی فشارم طبیعی است و نزددکتر اعصاب و روان رفتم و قرص ضد استرس فلووکسامین مصرف میکنم و حالم خوب است سوالم اینست که خیلی نگرانم برای بارداری دوم میتوانم قرص اعصاب تحت نظر پزشکم استفاده کنم و به جنین آسیبی نرسد...پزشک اعصاب و روان میگوید میتوانم و مشکلی ندارد قرص متناسب بارداری میدهد میخواهم نظر شمارا هم بدونم ؟البته در بارداری اول هم استرس داشتم اما فشارم طبیعی بود ولی دیابت بارداری بدلیل استرس بالا گرفتم اما بدلیل ترسم قرص اعصاب استفاده نکردم.... توروخدا راهنمایی بفرمایید خیلی نگرانم...ممنونم
- پلیپ
من پليپ داخل رحم داشتم و بعد مصرف دارو بعد سه هفته پريود شدم و الان به مدت ٢٠روز هست كه خونريزي دارم ميتونم قرص مدوكسي پروژكسترون مصرف كنم يا اين حالت طبيعيه؟
- سقط جنین
من عفونت داشتم و 6 روز مونده بود تاریخ پریودیم ویه کوچولو شک داشتم که باردار باشم و شب بخاطر عفونت نبات شیافت کردم و فرداش برای شستن خودم دیدم در دهنه واژنم تیکه تیکه گوشت تیره هست و شبش افتادم رو خونریزی و دل و کمرم خیلی درد میکنه. ممکنه بچه سقط کرده باشم؟
- روده سفید
سلام این سومین بارحامله شدم تودوبارقبل مشکل روده سفیدنداشته بچهام امروزسونو۱۸هفته گرفتم بردم دکترمیگه بروازمایش بگیرهزینش میشه ۳۷۰۰میلون بعددوباره رفتم گفتم هزینه ندارم گفت بایدبری اب بچه روبرداری چکارنم دکترراهنمایی کن
- بارداری
سلام دكتر گرامي من باردارم و رحمم دوشاخه و قبل سونو غربالگري دكترم گفت جنينت يكم بزرگ بشه سركلاژ بايد بشي و رفتم سونو طول سيروكسم ٣٢هست به نظرتون لازمه ميتونم ازشون بخوان كه نكنن؟يكم ميترسم از سركلاژ راستش و اخر سونو هم نوشته تصويري به نفع فانلينگ يافت نشد
- رنگ در هفته اول
سلام دکتر دو روز پیش رابطه به قصد بارداری داشتم توی نت خوندم در دو هفته اول جنین تشکیل نمیشود خاستم بدونم بنظر شما امروز میتونم برم موهام رو رنگ کنم؟
- سلام خسته نباشید ۱۸ سالمه با نامزدم از پشت رابطه داشتیم و وقتی ارضا شد احساس میکنم رو واژنم تخلیه کرد بعد از اون با دستمال پاک کردم و بعد ۲ ساعت شستم… ۱۲ ساعت بعدش قرص اورژانسی دو تایی مصرف کردم آیا امکان باردار شدن هستش
- پولیپ و دوفاستون
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- درد پا بعد از پریودی
سلام خانم دکتر ۲۳ساله و مجرد هستم خانم دکتر من دو دوره هست که بعد از تموم شدن پریودم دچار پادرد میشم یعنی از فردای روزی که پریودم تموم میشه تا چند روز پادرد میگیرم علتش چیه؟ ممنون


