Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مهممم
سلام من ۱۸ سالمه برای بارداری هم اقدام کردم الان ۲۰ روز از اقدام گذشته و اینکه سوالم اینه سینه سمت چپ من از سینه راست بزرگتره عالی هست یا ن مشکلی وجود داره خیلی میترسم یه جوری هست ک وقتی میگیرم با دست مشخص میشه
- نیش زنبورعسل
سلام من باردار هستم توماه هفتمم زنبورعسل گودیه کمرمونیش زده خیلی دردداره ونمیتونم درس راه برن یابشینم آیا خطری داره؟
- کانون هموراژی
سلام تصویر یک کانون هموراژی به ابعاد ۳۳*۶ م م در اطراف ساک حاملگی رویت شد که استراحت و فالواپ با سونوگرافی نیز توصیه می گردد تصویر یک ساختمان کیستیک مانند با جدار نازک و بدون سپتوم و یا اکوی داخلی به دیامر ۲۴ م م در ادنکس سمت راست بیشتر به نفع وجود کیست لوتئال بارداری روئت شد تصویر کنتراکشن در میومتر خلفی مشهود است راهنمایی می کنین
- امپول
سلام امپول پرولوتون ایرانیش خوب یاخارجی
- سقط جنین ۱۴ هفته ک بقایای ب اندازه دو سی سی دارم
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر عزیز.من یکسال اقدام به بارداری کردم اما باردار نشدم تبلی تخمدان داشتم . بعد سه ماه با اقدام دارویی با مصرف قرص کلومیفن و دوفاستون و یه سری آمپول باردار شدم.در 40 روزگی اورژانسی جراحی سزارین شدم به علت بارداری خارج رحم . 9 ماه از جراحی من میگذرد و دچار کم کاری تیروئید نیز هستم.تحت نظر دکتر غدد قرص لووتروکسین و متفورمین مصرف میکنم.25 سال سن دارم و 5 سال است که ازدواج کردم.سه ماه پیش عکس رنگی رحم گرفتم و خوشبختانه همه چی نرمال بوده است و دو لوله سالم و باز است.خانم دکتر بزرگواربعد از عکس من سه ماه است که اقدام طبیعی داشته ام اما نشد... آیا مجدد اقدام دارویی انجام می شود یا باید صبر کنم؟ با تشکر فراوان
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- افتادن گوشت از رحم
سلام.من پریود نیستم ولی نزدیک به دورهام. یه گوشت سفید که پایینش رگههای خونی بود دفع کردم. این خطزناکه؟
- ضربه به بیکینی
سلام. دخترم۱۶ سالمه. خواهرم با سطح روی پا به بیکینی من ضربه زد. من احساس درد داشتم ولی میخواستم بدونم نازایی میگیرم یانه؟
- غربالگری دوم چیزی شده دکتر نوشته
- عقب افتادن پریود
با سلام
من هر ماه سه روز پریودم عقب می افتاد به پزشک مراجعه کردم ایشان گفتن باید سونو رحم و تخمک بدین گفت م مشکل خاصی نداری قرص ال دی بهت میدم دو ماه مصرف کن پریودیت منظم میشه بعد از مصرف قرص ها من هر ماه ده روز عقب میندازم باید چکارکنم - زنان
سلام خانمی ۴۲ ساله هستم ده روز که پریودم عقب افتاده باردار هم نیستم چون این مورد ستبقه قزلی داره سال پیش دو بار سونو گرافی داخلی انجام دادم که تشخیص میوم داده شد الان هم نمیدونم که باز همون اتفاق افتاده یا نه باید با مورد چهکنم
- کیست تخمدان
سلام ببخشید من سونو دادم گفتن کیست در تخمدان راستم دیده شده که حاوی یک ناحیه اکوژن به دیامتر19میباشد که احتمالا Retrated clotمیباشد خواستم بدونم مشکل خطرناکیه یا نه
- عقب افتادگی پریود
باسلام ، من در ۱۷ سالگی هستم ،
یه بار حدود دو ماه عادت من عقب افتاد ، و الان هم حدود یک ماه و خورده ای هست که من هنوز نشدم.
گاهی اوقات واژن هم خارش دارد ، و در لباس زیر هم یه مایع های سفید رنگی مشخص میشه و خروجشون رو هم حس میکنم .
این نشونه ی چیه ؟
حتما باید به پزشک مراجعه کنم ، با با درمان های خانگی هم قابل حل است ؟
ممنون از شما - درد مقعد
باسلام من دوشیزه 30ساله هستم که به بواسیر مبتلا هستم مثل نماد ساعت6و 12 و همچنین گاهی دچار بریدگی میشه یا همون شقاق الان نزدیک پریودمه و برای اولین بار در ناحیه رمتوم احساس درد میکنم مخصوصا موقع جمع کردن مقعد یا زمانی که در توالت نشستم ایا علت خاصی است؟
- خارش وسوزش
سلام خانوم دکتر من کرم واژینال دالاواگ دودرصد خانوم دکتر بهم داده استفاده میکنم حالا من میتونم تا14روز این کرم رواستفاده کنم مشکلی نداره؟؟
- خون ریزی کم قاعدگی
سلام من ۱۴ سالمه دیشب روز یک پریودم بود از صب خون قاعدگیم نسبت ب روزا دیگ کم شده بود دیشب ی صحنه جنسی ی فیلم یادم اومد بعد یک دونه نبض در مثانه ام حس کردم فقط یک دونه بعد این کارم ایا خود ارضایی محسوب میشه ینی ارضا شدم ؟ یا باید چن تا نبض و تند تند میبود از دیشب وقتی نبض رو حس کروم صب ساعت ۹ بازم خونم کم بود ولی از یک بعد از ظهر تا الان خونم کمترم شده ایا اون صحنه باعث کمتر شدنش شده یا ن بعد من تو ماه قبل ی استرس متوسط رو تجربه کردم و کم کاری تیروئید دارم برا درمانشم یک ساله دارو میخورم ایا کم بودن خونم طبیعیه؟ و ایا خون قاعدگیم ب داخل لگنم برگشته ک خونم کمتر شده یا چیز دیگ ای هست و ایا چیز خطر ناکی در این بین وجود داره؟ ممنون میشم خانوم دکتر گل جواب بدیدممنون😘
- علائم یائسگی
سلام بنده سه سالی میشه که گر گرفتگی دارم ولی پریودم تقریبا منطم بود تا اینکه فروردین و اردیبهشت پریود نشدم .خرداد ماه دکتر رفتم سونو و معاینه شدم گفتن که باید پریود شم.پاپ اسمیرم خوب بود.کلی دارو بهم دادن .آمپول زدم .بیست و سوم تیر پریود شدم و گفتن که از شب پانزدهم پریودی هرشب به مدت ده شب قرص dupbaston مصرف کنم و بعد از ده شب هفته ای یک دونه ازین قرص رو مصرف کنم .برا بار دوم بیست و سوم مرداد پریود شدم البته تا پنج روز به صورت لک بینی بود ولی بعد از یک هفته خونریزی شدیدی دارم و الان تقریبا دو هفته هست که من همچنان درگیری پریودی هستم و قطع نمیشه.فکر میکنم مشکل ازینه که تو پریودی این قرص رو مصرف کردم.لطفا راهنمایی بفرمایید .متشکرم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر عزیز قبل از انجام عمل سرکلاژ شکمی چه مواردی باید توسط دکتر بررسی بشه؟منظورم چه ازمایشات و سونو هایی هست و این که موارد تشخیصی و درمانی مثل هیستروسکوپی هم در حین عمل لاپاروسکوپی سرکلاژ شکم هم میشه انجام بشه یا حتما باید قبل از لاپاراسکوپی انجام بشه؟
- بعداز عمل سرکلاژ شکمی قبل از بارداری اسپرم از چه راهی وارد رحم میشه و بارداری انجام میشه؟
پنج روز بعد عمل سرکلاژ یهچیز مثل ترشح جنس مخاط بینی ولی دراز وپهن از بدنمخارج شد یعنی چی میتونه باشه میترسم


