Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایش قند
سلام من در هفته 38 بارداری هستم. هفته دیگه باید سزارین بشم. آخرین باری که آزمایش قند دادم ناشتا 93 و یک ساعت بعد از غذا 138 بود در تاریخ 28/8/93 و همچنین دفع پروتئین هم نداشتم. آیا در این مدت باقیمانده باز هم باید آزمایش بدم؟ با تشکر
- احتمال بارداری با وجود پریود
سلام وقت بخیر ماه گذشته سکس بدون پیشگیری داشتم ولی مایع منی خارج از واژن ریخته شد که ۱۱ روز بعد پریود شدم ولی حجم خونریزی نسبت به قبل کم شده بود و دل درد هم کمتر شده بود این ماه هم با دو روز تاخیر پریود شدم که هم حجم خونریزی پریود خیلی خیلی کم شده و هر روز در حد ۶ ۷ قطره خون هست و تعداد پدهای مصرفی هم روزی یک عدد شده و طول دوره ۶ بود ممکنه باردار باشم؟ خیلی نگرانم
- بلرداری
سلام من ۱۰ هفته باردارم . نوبت سوم واکسن سینوفارمم هست . در چه هفته ای تزریق واکسن بلامانع است
- باران
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر من قرص شیردهی مصرف میکنم چهل روز بعد زایمانم پریود شدم.میخاستم بدونم با خوردن قرص شیردهی ماه به ماه باید پریود بشم ؟
- ایدز
سلام در رابطه دهانی برخورد پیشاب مرد به زخم لبی ک خونریزی نداشته احتمال انتقال ایدز چند درصد از راه لب با پیشاب وجود داره خانمدکتر خیلی نگرانم
- سلام خسته نباشید امروز ۲۷ انتقال هستم صبح خونریزی داشتم الان کم شده سه روز پیش هم که این طوری شدم دکترم گفت انوکساپارین واسپرین قطع کن خوب بودم تا صبح که دوباره خونریزی کردم شیاف ۸ساعت کردم دوتا امپول پروژسترون هر روز میزنم الان دکترم خارج از کشوره نیمتونم باهاش تماس بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید
- عوارض قرص استرادیول والرات برای انتقال جنین
من هشت روزپیش سیکل میکرو انتقال جنین فریزداشتم ازروزسه پریودروزی سه تاقرص استرادیول۲ خوردم ازبی دقتی پزشکم بعدانتقال قرص استرادیول ۱ میلی برام نوشتن درصورتی که من پرسیدم گفتن نمیتونم استرادیول کم کنم من ازروز۴ تا۶ یک ورق قرص یک میلی گرمی روزی سه تاخوردم الان دوباره دومیلی گرمی میخورم روزهشتم انتقالم هست روزی دوتا پروژسترونم دادن ولی هیچ ویتامینی حتی فولیک اسید۵ندادن الان من خیلی استرس دارم ایا اون یک ورق باعث کاهش ضخامت اندومترم میشه خواهشا منوراهنمایی کنید روزچندم بی بی چک جواب میده
- بارداری خارج رحم
سلام خسته نباشی من ۶ ابان دیگه پریود نشدم تست دادم مثبت بود بعد بتام میرفت بالا بعد سونو دادم ک ساک خالی در رحم دیده شد وبعد گفتن خارج رحم هست ک من یک هفته بستری شدم بعد بدون اینکه کاری کنم برام مرخص شدم بعد بتام اومد پایین بعد خونریزیم شروع شد تا یک هفته بعد رفتم سونو گفت چیزی داخل لوله آدنکس مشاهده نشده و الان خونریزی من تمام شده ولی ساک ۶ میلیمتری داخل رحم من است حالا این ساک چطوری دفع میشه ممنون
- لکه بینی
سلام خانم دکتر خسته نباشید. مادر من 42 سالشه و بین دو تا پریودی لکه خونی داره.این اتفاق دوبار براش افتاده و از ماه قبل شروع شده. البته مادرم خیلی لاغره(حدود 51 کیلو) و طی 4 ماه اخیر به شدت تحت استرس بوده. سال قبل هم برای فیبروم سینه به مدت 3 ماه تاموکسیفن و 3 ماه رالوکسیفن مصرف کرد و ماه قبل هم دوباره یه ورق تاموکسیفن استفاده کرد. میخواستم بدونم این خونریزی های بین قاعدگي که نهایتا 2 روز طول میکشه میتونه خطرناک باشه یا فقط میتونه نشانهی یائسگی باش؟
-
چه روز های دکتر مطب هستند؟
- سلام من آمپول ضد بارداری سه ماه زدم الان لکه های سیاه زیاد دارم
الان زیاد خونریزی بعد آمپول مریضی زیادم چ قرصی بخورم
- سلام من ۱۶اسفندانتقال جنین ۵روزه دارم، بایداز۱۱اسفندآمپول وشیاف پروژسترو استفاده میکردم،فراموش کردم واز۱۲اسفندشروع کردم، نظرشماچیست
- کورتاژ
سلام خسته نباشیدمن ۴ روزهست کورتاژکردم چون ضخامت لایه رحمم ۱۴ بودبعدازکورتاژخونریزی دارم وبندنمیاد بطوری که نیم ساعت ویکساعت باید نوارروعوض کنم میخواستم ببینم طبیعی هست هرازگاهی هی دردکمی دارم متشکرم اگه جوابم روبدهید
- قطع خونریزی پریودی
در دوران شیردهی واسه کم شدن خونریزی میشه از مفنامیک اسید استفاده کرد؟
- اقدام به بارداری
سلام ۳۰ سالمه وقرص لوبل ولاموتریژین وفنوباربیتال ولاکوپت استفاده میکنم چقدرروی جنین تاثیرمیذارن
- ۴ قرص اچ دی مصرف کردم به صورت اورژانسی بعداز ۷ روز خونریزیم شروع شد و تمام شد و۴ روز که پاک شد ولی از دیشب یه لکه دیدم و علائم پریود دارم در ضمن تاریخ شروع پریود من ۵ روز دیگه س . چون تازه پاک شدم نمیخوام دوباره پریود شم چه داویی مصرف کنم که پریود نشم
- سرکلاژ شکمی
من چندین بارسابقه زایمان زودرس داشتم.سرکلاژ معمولی جواب نگرفتم .،همه زایمان هایم ۲۲و۲۳هفته بوده .آیا سرکلاژ شکمی جواب میده؟درسونوگرافی ام تا هفته های ۲۱ یکم طول دهانه رحمم ۳۶ است .نمیدانم یک دفعه یی به آب ریزی ودرد می افتم.
- واژن
سلام خانم دکتر من واژنم خارش داشت و قسمت داخلی لابیای خارجیم و با ناخن خاروندنم و رو انگشتم چند قطره خون دیده شد اصلا سمت لابیای داخلی نرفتم امکان آسیب به بکارت هست ؟ یا اینکه اون خون برای خارش هستش خیلی میترسم
- اقدام بارداری و عصب کشی دندان
سلام.خسته نباشید من تصمیم به اقدام برای بارداری دارم و وقت برای سونوی تعیین جنسیت دارم.دندونم نیاز به عصب کشی داره احتمال نیاز به جراحی هم هست.ایا بهتره فعلا از اقدام بارداری صرف نظر کنم؟یا میتونم هم اقدام کنم و هم کار دندونپزشکیم رو دنبال کنم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ..دست نامزدم به پیشابش آغشته بود و روی واژن من کشید اما دخول صورت نگرفت ..آیا احتمال بارداری وجود داره؟


