Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خراش بکارت
سلام خانم دکتر من پرده ام خراش پیدا کرده ولی دخول نشد واصلا دیگ کاری انجام ندادم فقط دارم دارو توسط ماما میخورم عفونت اش تموم بشه ماما میگف که ترمبممیشه آیا واقعا ترمیم میشه خودش خانم دکتر من ۲۴ سالمه مجردم لطفا جواب بدین
- توده در سینه توده سالید ها یپواکو هموژن با حدود welldefined ومحور طولی وبوردر مختصر ما کرولوبولهبه ابعاد۱۰،۶،۶،۲ mmساعت ۱۲پریف ال به فاصله ۷mmاز سطح زیر جلد مشهود است که نگای probably benjgn ایا خطرناک است با سپاس
سلام اکوی رحم غیر هموژن میباشد یعنی چه ؟آیا خطر ناک است یا با دارو درمان میشود؟
- سلام من حالا ۱۴روز میگذره که کرونا گرفته بودم حالا بهترم خدا راشکر می خواستم بدونم حالا من کیه میتونم واکسن کرونا بزنه وچه واکسنی بزنم خوبه به نظر شما
- سلام .من تقریبا دوماه از واکسن اچ پی وی من گذشته میتونم اقدام به بارداری کنم؟یا باید دوز سوم هم بزنم بعد؟
- تاخیردر پریودبعدازمصرف دوفاستون
سلام من بیمارشماهستم متاهلم و برام دوفاستون تجویزکردید ک ازروز16پریودم ب مدت 7روز مصرف کنم چون بهم دیرنوبت دادید اون روز ک اومدم روز22پریودم بود من ازهمان روز 22ب مدت 7روزدوفاستون ک دوفامودجدیدامیدن روخوردم اما 13روز از از اتمام میگذره و من هنوز پریودنشدم دلیلش چیه
- تیر کشیدن مقعد
سلام من در هنگام پریود بعضی وقتا مقعدم تیر میکشه علت خاصی داره
- قرص مدرکسی پروژسترون
سلام خانم دکتر من سونو انجام دادم هم فیبرم دارم ۱۰ میلی با تنبلی تخمدان دکتر بهم قرص مدرکسی پرژسترون داده گفته از روز ۱۵ تا ده روز هرشب دوتا قرص بخورم ..الان خوردم تموم شده پریود شدم خونریزی شدید دارم و قطع نمیشه باید چیکار کنم
- پریودی نامنظم دارم
سلام دکتر من ۳۵ سالمه الان روز سوم پریودی هست و خروج تکههای کوچک به همراه خون قرمز تجربه دارم طبیعی هست؟؟؟
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر خانم دکتر.برای لیزر زگیل تناسلی باید کجا مراجعه کنم؟ شما انجام میدید،هزینش چقدره؟
- جلو افتادن پریود
سلام وقت بخیر خواستم بدونم اگه ۹روز زود تر از دوره پریود شیم طبیعیه؟
- پریود نامنظم
سلام من 30 ساله ام،6 سال پیش زایمان کردم از مجردی پریود نا منظم داشتم پارسال درد شدید پهلو داشتم که با سونو دکتر گفت چند تا کیست در تخمدان ها دارم و دارو مصرف کردم البته.قبلا هم داشتم که با دارو رفع میشد الان از آخرین پریودم 55 روز گذشته( یعنی اوایل فروردین) زیر شکم گاهی اوقات کمی درد دارم دو بار بیبی چک گذاشتم منفی بود چکار کنم پریود بشم
- مادرانه
🌹
- سلام روز اول پیرویم یه تیکه مثل پی سفید از واونم خارج شد میخاستم ببینم چیه
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
سلام پسرم یازده ماهشه ۴ماه هست قرص جلوگیری استفاده میکنم الان یه هفته هست آبله مرغان گرفتم ۱۶ هم تاریخ پریود هست میشه یه خاطر آبله مرغان و دارویی که استفاده کردم عقب بیفته
- بارداری
سلام تنبلی تخمدان دارم،اقدام به بارداری کردم،دکتر بهم دارو داده،اگه فولیکول بالغ داشته باشم و hcg تزریق نکنم،تخمک آزاد میشود
- پرسش از متخصص زنان
سلام من چندوقت قرص گین اپ مصرف کردم و قطعشون کردم و الان این ماه پریودم ۹روزه ک عقب افتاده،علیتش قرص ها هستن؟
- ivf
باسلام من یه از انتقال جنینم گذشته از امروز خون ریزی دارم ولی مدام درجریان نیست آیا مشکلی پیش اومده؟ امکان داره راهنمایی بفرمایید؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ببخشین من قرار بود قبل از پریودیم قرص سیپروترون استفاده کنم که تاخیر داشته باشم بخاطر عروسیم ولی قبل اینکه من مصرف کنم پریود شدم اولین روز ۲ تا قرص سیپروترون مصرف کردم و الان روزی ی دونه ۲ روز دیگه عروسیمه میخوام قطع بشه چیکار کنم که سریعتر قطع بشه؟🥺
- درد تخمکگذاری
سلام، 15 ماهه تو اقدام براي بچه هستم، 34 سالمه، حدود 6 ماه بعد از اولين اقدام، موقع تخمك گذاري درداي شديد دارم، و كاملا متوجه ميشم تخمك از كدوم طرف داره مياد،كه قبلش اينجوري نبودم، و اينكه سيكلم از 28 روز شده 25 روز، سونو دادم مشكل خاصي نداشتم ايا اين دردا عادي هستن؟
- آمپول دیفرلین
سلام. دخترم 10ساله هست، ودوماهه دیفرلین بهش تزریق شده،اگه آمپولو قطع کنیم پریود میشه؟


