سلام.سونوگرافی آنورمالی اسکن و اکوی قلب جنین انجام دهید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام و عرض ادب،ده روز از زایمانم میگذره و دچار عفونت ادرار شدم واژنم ب شدت تیر میکشه و موقع ادرار درد زیادی داره،چ دارویی میتونم مصرف کنم؟
- سقط طبیعی درهفته ۴
سلام وقت بخیر من درهفته ۴ (۱۲اردیبهشت ۱۴۰۰)تو خونه سقط داشتم همون روز رفتم سونو همه چیز خوب بود ولی خونریزی داشتم ودکترم گفت استراحت کن تا هفته ۷برو سونو برای قلب جنین وچون بارداری اولم بود اطلاعات کم دلشتم یه چیز سفید رنگ شبیه پوست ضخیم بود ازم خارج شد وبعدش یه تیکه خونی ومن پیگیر نشدم تا(۲۸اردیبهشت ۱۴۰۰)رفتم سونو که گفت دفع شده ودرتخمدان راست کیست ۳۴*۴۳همراه باسپتوم های ظریف داخلی دارم وکانون هیتروژن باجز کیستیک به ابعاد۱۰*۱۶مطرح بقایای حاملگی درکاویته رحم مشاهده شده دکترم گفت باید کورتاژ بشی من نمیخوام الان توی این شرایط کرونا برم بیمارستان سوالم اینه بااین شرایط راه درمان دیگه ایی جز کورتاژ نیست؟
- Játszd meg a Chicken Road nyerőgépet egy kiváló kaszinóban online : véleményünk.
Különleges kaszinójátékot keresel? Nos, a Chicken Road elragadó élmény.Kreatív stúdió által fejlesztett Chicken Road humoros kalandot kínál.A játék és világa Üdvözlünk egy csirkés kalandot, ahol az út a kihívás. Ez a Chicken Road lényege.A grafika részletes, vicces animációkkal. A zene vidám és könnyed.A Chicken Road előnyei A funkciókat illetően a Chicken Road nyerőgép szórakoztató élmény. Szeretnél:Bónusz pörgetések x2, x3 vagy x5 szorzók Egyedi tárcsák Robbanó csirkékA játék során aktiválhatsz bónuszokat.Chicken Road kaszinók A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékra? Jó hír: chickenroadscasino.hu.net [https://chickenroadscasino.hu.net] ellenőrzött platformok mókás nyerőgépet kínál.Megemlíthető: Betway ellenőrzött platformokon ajánlott választás.Végső értékelés Összegzésként vicces élmény.Erősségek Magas szorzók Sok bónuszTudnivalók Kaszinónként változó RTPA vidám játékok rajongóinak a Chicken Road meglepő kaland.
- خونریزی رحمی
سلام خانم دکتر. من 24 سالمه و بعداز نزدیکی با همسرم الان دو روزه دچار خونریزی شده ام. میخواسنم علت رو بدونم تشکر
- دفع بقایای سقط جنین
سلام وقتتون بخیر ببخشید به پزشکم تا 20 روز دیگه دسترسی ندارم لطفا جواب این سنو رو برام توضیح بدید و راهنمایی بفرماییدکه آیا این بقایا خطرناک؟ خیلی ممنونم« رحم دارای ابعاد طبیعی و اکوی میومتری یکنواخت است، عارضه فضاگیر وپاتولوژیک در سرویکس دیده نشد، ضخامت آندومتر 4mmو ضایعه اکوژن به ابعاد 14*9*14و حجم 1cc دارای جز کیستیک در قسمت فوندال کاویته آندومتر به نفع بقایای بارداری مشاهده شد. تخمدان ها داری حجم طبیعی و جسم لوتئال به قطر 20mm در تخمدان راست مشهود است، مایع آزاد در حفره لگن دیده نشد.
- عفونت واژن
سلام. چند ماهه ب دلیل تشخیص pco قرص روکین مصرف میکنم. چند روزی هست خارش دارم همراه با ترشحات غلیظ سفید بی بو. ترشح زیاده ب طوری ک ورودی واژن پر ترشح سفید هست. یک ماه دیگه باید بیام مطب. الان مشکل با دارو رفع میشه یا صبر کنم تا معاینه شم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر ببخشید تو گزارش زده که لوله سمت چپم برداشته شده الان ۹ روز مونده به پریودم دلم درد میکنه کمرمم حالت تهوع دارم آیا ممکنه دوباره خارج رحمی باشه بخدا میترسم خیلی
- بارداری مهم
سلام من در هفته ۲۵ که ازمایش گلوکز و ادرار دادم wbc را . ۱۲ H زده .رنج نرمال آزمایشگاه هم ۴ تا ۱۰ هست . زیر گزینه NeutrophilS هم ۵۰ درصد زده . تا شنبه که نشون دکتر میدم نگرانم . یعنی چه این
- عوارض قرض ژنی ترت
سلام من برای درمان پوستم دکتر بهم قرص ژنی ترت تجویز کرده میخواستم بدونم مشکلی برام پیش میاد یا نه ممنون میشم خانوم دکتر راهنماییم کنید
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- پودراینوفولیک
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم دکتر برام اینوفولیک تجویز کردن روزی یک ساشه میخواستم بپرسم مهم نیست قبل از چه وعده غذایی مصرفشه؟و حتما داخل یک لیوان اب بایدحلشه؟من داخل نصف لیوان اب حلش میکنم ک راحتترخورده شه ممنون
- آندومتریوز
با عرض سلام گفتند اين بيماري دارم و ممكن باردار نشم مگر با اي وي اف واقعا يعني راهي نداره و چي هست اين بيماري
- مصرف دارو در بارداری
چسلام خانوم دکتر خسته نباشید من توی ماه اول بارداری هستم سرما خوردم چه داروهایی مجاز هست برای مصرف مجاز هست. برای متشکرم
- لخته در پریود
سلام مجرد هستم و رابطه نداشتم پریود های منظم ۲۸ روزه داشتم برای زیارت قرص ال دی خوردم پریودم ۳۶ روزه شد سری های بعدی به ترتیب ۲۸ روزه و ۳۳ روزه و آخری هم ۳۳ روزه بود در پریود لخته های خونی و گوشتی شکل دیده شده گاهی زیاد و گاهی کمتر به همین علت خودم سونو دادم ولی توی سونو زده کانون اکوفری به ابعادش در۶ درداخل کاویته آندومتر بدون واکنش دسیدوائی واضح دیده شد جهت افتراق سودوساک از ساک بارداری تیتراژBHCGتوصیه شده است علت چیه؟ با عرض معذرت خودارضایی هم میکنم میشه به این علت باشه ?
- رژیم غذایی و ناباروری
سلام خسته نباشید ایا قبل از انجام میکرو انجکشن ای وی اف رژیم غذایی خاصی را باید رعایت کرد
- دردمعقددرپریودی
- جواب ازمایش
satisfactory for evaluation
- سلام.بلخشید میشه جواب کولپوسکپیم من رو بین
Received specimen in formalin container consists of multiple fragments of creamy-colored tissue, totally measuring 0.5x0.4x0.2 cm. (Totally submitted in one block) Microscopic: Supported by below diagnosis. Dx: Labeled as endocervical curettage, cytobrush and endocervical biopsy, 6 o'clock position: -Tiny pieces of endocervix and exocervix with non-specific pathologic changes
- بارداری
سلام من چند وقته ایمی پرامین ۲۵ میخرم الان ناخاسته ماهای اول بارداری ام چیکار کنم
- Mural node
خانوم دکتر عزیز اگر که از کیست حاوی mural node مایع خارج بشه خطر ناک است؟ دکترش گفته میتونم سه ماهه دیگه ام عملت کنم دارم میمیرم تنها کسم مادرمه که گفتم ۴۶ سالشه سایز کیستشم تو سونو گرافی اول قبل پریود ۴۸ در ۳۸ بود بعد تو پریود شد ۴۴ در ۳۸


