Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی نامنظم
سلام وقت بخيرپنجشنبه پنجم فروردين پريود شدم،امروز بعد از بيست روز(٢٠فروردين)مجددا خونريزي دارم نميدونم پريود هست يا مشكل ديگه اي دارم؟اينم بگم كه اسفند ماه سونو واژينال انجام دادم كه كيست يا مشكلي نداشتم و براي بارداري هم اقدام كردم
- خونریزی زیاد در پریود داشتن میگرن
من پریود هام با خونریزی زیاد همراه هست ۴۸ سالمه دکتر متخصص گفته سوزن دیفرلین بزنم در ضمن میگرن هم دارم که موقع پریود زیاد میشه اگه این سوزن روبزنم میگرنم کم میشه یا مثل قبل بازم سردرد میگیرم
- بارداری
سلام 20 سالمه متاهلم و میخام باردار شم اما چهار ماهه اقدام کردم ولی هر بار پریدیم باتاخیره و حامله نمیشم. خیلی نگرانم و میترسم لطفا بهم کمک کینن
- تخمک گذاری برای باردارشدن
سلام خانم دکتر..راستش من تصمیم به بارداری دارم وخدارو شکر سالم هستم..فقط سیکل نامنظمی دارم..سیکل من۳۱تا۳۳هستش ومن ۱۰اردیبهشت ۱۳۹۴عادت شدم .. راستش پزشکم بهم گفته بود که توی روزای۱۰_۱۲_۱۴_۱۶_۱۸مقاربت داشته باش ..ولی من چون روش محاسبم بر اساس کوتا هترین وبلندترین سیکل هست یه جورایی سردرگمم..چون میگن که تخمک گذاری فقط درماه یک بار اتفاق می افته .. میشه شما کمکم کنین ..به نظره شما من چیکار کنم البته اینم بگم که من این ماه فقط در۲۵و۲۷تونستم مقاربت داشته باشم یعنی همون ۱۶و۱۸قاعدگیم..میشه شماهم کمکم کنید..ممنون
- مربوط به پاپ اسمیر
سلام. من خرداد ماه تست پاپ اسمیر دادم. اما تیرماه و همین ماه قبل از پریودیم لکه میبینم حدود یک هفته، آیا میتونه علتش آزمایش پاپ اسمیر باشه؟
- زگیل تناسلی
سلام من زگیل تناسلی داشتم میخواستم برای درمان بیام پیش شماازچه روشی برای درمان استفاده میکنید
- بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید من ۲۹ هفته و ۳ روزه که باردارم و سه چهار روزی میشه که دور ناف و بالای نافم یه حالت کشیدگی و درد دارم که وقتی دراز میکشم خوب میشه ویه سوزشی داره ولی وقتی که سر پا میمونم مثلا یه نیم ساعت دوباره میگره وقتی که میخوام بشینم درد میکنه تا اینکه دراز بکشم ایا این انقباض رحم هستش پوستشکمم هم ترک نخورده چون مشکل نازایی داشتم خیلی میترسم که زایمان زود رس داشته باشم اخرین سونو که دادم وضعیت جنین خوب بود طول سرویکس هم از روی شکم ۳۶ بود ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام وقت بخیر، کیست تخمدان سمت چپ باسپتاسیون ظریف داخلی حدود ۵سانتیمتر به نظر شما خطرناک؟؟
- انتقال جنین
من هجده روزه که انتقال جنین کردم دوروزه دیگه وقته ازمایشمه.پریودنشدم هنوز.ایاممکنه که نشدن پریودم به خاطر بارداری باشه
- آیا همه رحم های دیدلفیس همیشه همراه با سپتوم واژن و آژنزی واژن هستند؟
سلام می خواستم بپرسم بهترین روش برای درمان آژنزی واژن کدام روش است ؟
- خونریزی
سلام ۲۱روزه خونریزیم قطع نمیشه دکتر کیست تخمدان تشخیص داده و قرص proverمصرف میکنم ولی هنوز خونریزیم ادامه داره میشه راهنمایی کنید تا پریودم قط شه
- پریود طولانی
سلام وقتتون بخیر من 18 سالمه و الان 10 روزه پریودم این دفعه 10 12 روز جلو افتاد و حالا هم قطع نمیشه روزای اول خیلی کم بود اما بعد بیشتر شد الانم کمتر شده اما قطع نشده میشه راهنماییم کنید
- کیست تخمدان
من کیست تخمدان ۱۳ میلمتر دارم میترسم پیش کدوم دکتر برم امروز سونگرافی دادم@۲۶سال رشت
- پریودی طولانی مدت
سلام .. من بعد از دو ماه پریود نشدن روز ۲۵ بهمن پریود شدم که تا چهار روز اول خیلی کم بود خونریزی و به علت اثاث کشی جسم سنگین بلند کردم و الان خونریزیم زیاد شده و الان روز نهمم هست و همچنان خونریزی ادامه داره در صورتی که دوره های قبل خونریزی متوسط داشتم. ایا احتمالش هست که بخاطر دو ماه پریود شدن یا بلند کردن جسم سنگین باشه؟ خودش کم میشه یا باید به دکتر مراجعه کنم؟
- پریود نشدن
سلام 15 روزه از پریودم گذشته و هنوز نشدم بی بی چکم منفی شده چند ماه پیش سنو واژینال انجام دادم دکتر گفتن مشکلی نیس خیلی نگرانم به چه دلیل پریود نمیشم 25 ساله هستم وقتی هم پریود میشم خیلی کم میشم
- ضخامت زیاد اندومتر و وجود مایع اکولوسنت در کاویته رحم
من زن یائسه ۶۷ ساله.ضخامت اندومتر ۶ میلی متر.مختصری مایع اکولوسنت به حجم یک ونیم cc در کاویته رحم دیده شد .این مایع چیست وارتباطی به سرطان اندومتر دارد.درضمن خونریزی ندارم واز پماد واژینال استروژن استفاده کرده ام.
- سلام من مدتی هست پریودی نامنظم دارم سیبل برام دکتر داده چطور مصرف کنم یوقت پریودمو قطع نکنه اسیب نزنه به پریودم من رنگیشو میخورم نه سفید شو البته یک دونه شروع کردم
- فوری..نیازی ب ازمایش خون هست ؟
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم میخواستم بپرسم آگه دختری در دوره تخمک گذاری باشه و منی از شلوار آقا رد بشه و سهواً مرد بهش دست بزنه بعد با همون دسته که خیلی هم آغشته نیست از روی شرت خانم رو ماساژ بده و بعدش خیلی سفت فشاربده بعد از 65 ساعت بی بی چک استفاده کرده و منفی بوده ولی ترسش بخاطر تهوع روز بعد و درد تخمدان مداومشه که بعد چهار روز قطع نشده به نظرتون آزمایش خون بده؟ بازم احتمال بارداری وجود داره؟ لطف بزرگی در حقش میکنید ممنون
- تخمدان 10سی سی
سلام وقت بخیر تخمدان چپ وراست 10سی سی هرکدوم بزرگ تر هستن ایا باردار میشم
- آمپول بتامتازون
سلام من چن روز پیش امپول بتامتازون زدم ولی پریود نشدم علائم پریودی رو دارم ممکنه از عوارض امپول باشع؟


