Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خودارضایی
سلام میشه عوارض خودارضایی رو بگین ممنون
- عفونت
سلام من دیروزدکتررفتم وپرسیدکه ترشح داری گفتم نه فقط کمی خارش دارم وخشکی واژن بهم ۳عددفلوکونازول دادوسه ورق لاکتوفم حالاامروزترشح زردرنگ بدون بودارم ایاهموناکافیه؟؟اگه نه چه دارویی مصرف کنم؟؟؟
- باد واژن
سلام من بعد از زایمان ناموفقم دچار باد واژن شدم و به دلیل نارسایی دهانه رحم سرکلاژ شکمی انجام دادم ولی هنوز هم باد واژن دارم البته همزمان با زور زدن برای باد معده خارج میشه میخواستم بدونم با وجود سرکلاژ یعنی هنوز دهانه رحم من شل هست که باد ازش خارج میشه؟مگه دوخته نشده؟ و دربارداری ضرر داره ممکنه دوباره دچار زودرس بشم با توجه به خروج باد رحم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- پرده ارتحاعی
سلام خوبیدخانم دکترببخشید من تازه نامزد کردم پرده خانومم ارتجاعی اگه رابطه داشته باشم مشگلی نداره
- قطع شدن لکه بینی
سلاموقتبخیر من قرص وروژست استفادهمیکنم ولی ۲۰روزه لکه بینی شدید دارم میتونم کنار وروژست ترنسید استفاده کنم؟
- ضربه به بارتولین
سلام من به قسمت بارتولین سمت راستم حدود یکسال پیش هنگام دخول ضربه وارد شد و با اب بدنم خون زیادی اومد اما بعد از چند دقیقه متوقف شد و قسمت ضربه دیده و زیر شکمم درد داشتم و موقه ای که سر پا میموندم دردم بیشتر میشد. در قسمت ضربه دیده و زیر شکمم و تخدان سمت راستم احساس خیسی میکردم انگار یه اب سرد حرکت میکرد و هنوزم همین احساس رو دارم و حس سردی دارم. اولین پریودیم بعد از این اتفاق همرا با درد شدید در همون قسمت ها بود زیر شکمم در حد پارگی درد میکرد و نمیتونستم سرپا بمونم. دکتر نرفتم و میترسیدم. اموکسیلین مترونیدازول ازیترومایسین استفاده کردم اما الان بارتولین سمت راستم نسبت به چپم ورم کرده و درد زیر شکمی و تخمدان دارم حتی رگ های زیر شکمم درد میکنه و زیر شکمم ورم دارم و این احساس خیسی تا مقعد هم حس میکنم حتی داخل پام خیلی نگرانم و میترسم توروخدا پاسخ بدید و من رو راهنمایی کنید
- هیدروژن چییست
- سونوشکمولگن
سلام خسته نباشیددرسونورحم وضمائم ولگن توسه ماهگی حامله باشی نشون میده؟؟؟ ممنون ازراهنماییتون
- 11
سلام من سزارین کردم الان سه ما شده بعد یک هفته ای میاد که خود به خود بخیم درد شدید و تیر هم میکشه باید چکار کنم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید علت اینکه سرکلاژ شکمی قبل از بارداری توصیه میشه انجام بشه چیه؟وبعد دکتر بعداز ویزیت به من گفتن هروقت باردار شدی باحواب غربال سرکلاژ شکمی انجام میدم نظرتون چیه
- عفونت واژن
سلام وقتتون بخیر 20 سالمه 11تیر باید پریود می شدم امروز 13 تیر وپریود نشدم عفونت باکتریایی واژن دارم چی کار کنم هم عفونتم خوب بشه هم اینکه پریود بشم؟
- سونوگرافی
سلام سونونوشته داخلuterine cavityیکgsباواکنش دسیدوایی نرمال درمکان مناسب مشهود است .gaبراساس اندازه گیری msd=8mmدرحد تقریبی 5w+4dاست. درحال حاضر yolk sacوfetal pole در سونوگرافی دیده نشد
- درد مقعد
باسلام ،من الان یه هفته میشه که درد مقعد احساس میکنم یه چیزی قلمبه هست شیاف آنتی هموریید استفاده کردم خیلی بهتر شدم ولی بعداز چند روز س من س داشتم که خیلی درد داشتم دوباره درد مقعد شروع شد
- سلام ویتامین د3و50000روزی چند تا مصرف کنم وقرص دگزامتازون0/5روزی چند تا مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید لطفاً
- سلام من ی بارداری ناخواسته داشتم ۵ماه پیش با قرص سایتوتک حل شد متاسفانه باز هم باردارم میتونم دوباره سایتوتک بخورم سقط کنم
سلام
- مدت ۱۰ سال که کج ادراری دارم
سلام دختر مجردهستم ۱۰ سال که ادرار کج میاد بیشتر سمت چپ آزمایش دادم دکتر زنان واورلوژیست گفت سالمی دکتر اعصاب وروان هم رفتم قرص داد مصرف ک ردم بی فایده بود لطفا راهنمایی کنید
- خونریزی بعد قرص درسبلا
سلام من برای جلوگیری از قرص درسبلا استفاده کردم ولی دوره اول مشکلی نداشتم و دوره دوم قرص خونریزی پیدا کردم الان هم حتی بعد از قطع قرص هنوز خونریزی دارم لطفا راهنمای کنید
- اقدام بارداری
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم دکتر برای من لتروزول و کلومیفن تجویز کردن ماه پیش خوردم جواب نداد این ماه دوباره گفتن مصرف کنم از هر کدوم دو تا اینا رو من باید همزمان مصرف کنم یا چطوری ماه پیش صبح یکی از هر کدوم و شبی هم یکی از هر کدوم خوردم ولی جواب نداد ؟؟
- سونوگرافی بارداری
سلام من سونو انجام دادم توی سونو مشخص شد یک ناحیه کیستیک به ابعاد ۱۸در۸ م م در میومتر قدامی تحتانی در محل اسکار سزارین رویت شد.
باید چه دارویی استفاده کنم تا کیست از بین بره و چطوری؟بعداز رفع کیست اقدام به بارداری کنم یا باوجود کیست باردار بشم خطری برای من و جنین به وجود نمی آید؟ - کیست بارتولن
با سلام لبیای داخلی من ب صورت یکطرفه اندازه یک لوبیا ورم کرده ،موقع تحریک احساس درد دارم،با سرچ احتمال خیلی زیاد میدم کیست بارتولن باشه،چه دارویی پیشنهاد میکنید؟شرایط دکتر رفتن ندارم لطفا راهنمایی کنید


