Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمانپرخطر
باسلامزنیسیوپنجسالههستم.بارداریهفتممدوبچهازبارداریهامماندهمشکلممعلومنیستاز.لحاطزنتیکمشکلینداریمدرحالحاصرازمایشدادمهمهسالمنراهنماییمکنیدچهکارکنم
- پرولاکتین
با سلام خدمت خانم دکتر، برای قبل بارداری پرولاکتین رو ازمایش دادم ۱۸ بود،ایا طبیعی است؟ و در قسمت ازمایش ادرار bacteria مقدار few بود چی قرصی به چه مدت مصرف کنم درست میشه؟ حدودا تا روز تخمک گذاریم ده روزی مونده تا برای بارداری اقدام کنم ایا این مقدار باکتریا اداری برای بارداری خطرناک است؟
- بارداری
سلام من هفته 22حاملگیم هست ولی سوزش خارش دارم چه چیزی استفاده کنم
- مهم
سلام . وقت شما بخیر .خانمی ۴۶ ساله هستم که جواب پاپ اسمیر من سلولهای اندوسرویکال متاپلاستیک گزارش شده . میشه راهنمایی بفرمایید چه اقدامی باید انجام بدهم؟
- بیماری زنان
سلام خانوم دکتر من یه سونودادم نوشته یک کیست بااکوی داخلی به ابعا۳۵.۳۴میل درتخمدان چپ دیده شدکه میتوا ندبنفع اندومتریومایاشدلیگامان یورتروساکرال ضخیم میباشد لطفن راهنماییم کنید دلشوره دارم ممنون وسپاس
- خارش کلیتوریس
سلام چند روزیه در ناحیه کلیتوریس خارش زیادی دارم که کلافم کرده باید چکار کنم؟
- نامنظمی پریود
سلام خسته نباشید. من مدتی هست که دچار نامنظمی پریود شدم. اقدام واسه بارداری انجام دادم حالا دکتر مدروکسی پروژسترون برای تنظیم سیکلم بهم داده. آیا حین مصرف قرص پروژسترون می شود اقدام کرد. مشکلی برای جنین اگر باردار شم پیش نمیاد
- ضایعه اوژن در کبد چیست
- باردارشدن
- مرسی خانم دکتر ک جواب سوالمو دادین
- من دوماه پیش رفتم دکتر ازنظرسونو و ازمایشات کلی مشکلی نداشتم
- ب نظرشما تا۶ماه اینده بدون خوردن قرص برای بارداری چند درصد احتمال حاملگیم هست؟بنظرشما
- سلام خانم دکتر من دوبار تست دادم همون لحظه هاله اانداخت زیر دو دقیقه آیا من باردارم؟؟؟۱۰روز از موعدم گذشته
- سلام من سونو دادم اینه یعنی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
سلام این ینی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
- فالوآپ ومایع داخل کاویته رحم
با سلام،من دو سه روز پیش سونو واژن دادم.نوشته بود ضخامت آندومتر نسبتا یکنواخت بوده وحدود۴ mm ومقدارکمی مایع داخل کاویته رحم مشاهده شده وفالو آپ توصیه شده،درضمن هیچ موردی مربوط به خونریزی ندارم ویک بار فقط درد خفیفی زیر شکمم احساس کردم،آیا خطر دارد
- وازایی
تنبلی تخمدان دارم وتخمک کذری ندارم من 45سالدارم
- بیماری اندومتریوز
من آمپول ایرانی بیست هشت روز آندومتریوز میزنم خونریزی دارم موندم چکار کنم اصلا با این داروها بهتر نشدم قرص جیستران هم میخورده روده درگیر این بیماری شده هردکتری رفتم نامه میزن عمل بشم ولی دکتر جراح گفت عمل آت هشت ساعت خطرناکه
- پریودنشدن بعدازساکشن
تقریبا۶/۵ساله ساکشن کردم پریود نمیشم گاهی فقط یه قطره پریود میشم اونم بعداز۴۰ روز
- ناباروری
amhمن 0.3 هستش الان دکترداروی آزیروسین،تریپل سولفا واسید فولیک داده آیا میتونم باردار شوم.سن ۲۷ساله.لطفا جواب بدین؟
- چی جوری استفاده کنم دالاواگ
پماد دالاواگ
- دوقلویی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من بارداری قبلی بدون قرص و تحریک تخمدان دوقلو باردار شدم ولی ماه قبلش ال دی مصرف کرده بودم که همون ماه دوقلویی باردار شدم ولی ناموفق. میخواستم بدونم برای جلوگیری از دوقلویی چیکار کنم .ماه قبل از اقدام نیاز به سونو واژینال هست یا نه.اصلا سابقه دوقلویی در خانواده ندارم . استرس دارم باز دوقلو نشه .ممنون
- جراحی زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن چقدره؟مدت جراحی چقدره؟بیهوشی کامل داره؟
- هماتوم بعد سزارین
بعد از یکماه سزارین هماتوم موجود در لولا چپ رحم کوچیک نشده چیکار باید کنم


