Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- یبوست نوزاد
سلام من پسر دوماهه دارم الان نزدیک دوهفتس مدفوع نکرده هر از گاهی زیاد گریه میکنهد تا ی مدت شیاف روغن بادام میکردم شکمش کار میکرد الان شیافم میکنم شکمش اصلا کار نمیکنه خیلی نگرانم مشکل چیه ممنون
- پرده بکارت
با سلام و خسته نباشید من دختری ۲۸ ساله هستم که با دوستم نزدیکی داشتم و آلتش خیلی خیلی کم وارد واژنم میشد که یک بار بعد از نزدیکی بلافاصله بعد از رفتن به دستشویی اول ادرار و بعد هم چند قطره خون آمد( در حد کم) به متخصص زنان مراجعه کردم و ایشان گفتند در ناحیه ۱ تا ۳ پارگی دارید ( گفتم چند درصد گفتند ۵۰ درصد)و بخاطر استرس شدید از مطب بیرون اومدم، میخام بدونم آیا موقع ازدواج باز هم خون خواهد آمد یا نه؟ آیا من الان دیگر باکره نیستم؟ و اینکه خود به خود ترمیم نمیشود، نیاز به ترمیم دارم؟ ممنونم از شما
- عدم پریود و رحم هتروژن
سلام خانوم دکتر در سونوگرافی روز ۱۲ اندازه رحم۳۶×۷۸ دارای اکوی میومتر مختصر هتروژن می باشد . ضخامت اندومتر ۵.۸ mm است. دوناحیه اکوژن well defind در درجه اول مطرح کننده پولیپ به ابعاد 3×5.5 mm و ۲.۵×۴ mm درکانال سرویکال دیده می شوند که هردو توسط پایک عروقی ظریف به دیواره متصل هستند. دکترم برای پولیپ ال دی و اسپرین تجویز کردن ک دارم مصرف میکنم و حین مصرف این سونو رو دادم وضعیت خیلی بد و خطرناک هست؟ رحم هتروژن یعنی چی؟
- سرکلاژی
خانم دکتر واسه سرکلاژشکمی بهم تخفیف بدین زود بیام عملم کنین
- سقط جنین
سونو دادم جنین 5هفته و سه روزشه بارداری ناخواسته بوده میخوام سقط کنم لطفاً راهنمایم کنید خواهش میکنم خیلی اضطراریع
- درد روده و مقعد در پریودی علتش چیه
- بارداری
سلام من در هفته ۳۶ بارداریم نوزادم بریچه ایا احتمال چرخش هست ؟
- غده بارتولن
سلام خانوم دکتر من توی اینترنت ک سرچ کردم نوشته غده بارتولن فقط نزدیک دهانه واژن و روی لابیا به وجود میاد درحالی ک من توده ای دارم علائم بارتولن رو داره که هر یکی دوماه عود میکنه و قسمت زیرین نزدیک اندام تناسلی هست نه خودش. میخواستم نظر شما رو بدونم ک این جایی ک گفتم هم بارتولن تشکیل میشه؟
- سقط جنین
سلام من شش هفته وپنج روزمه رفتم سنوگرافی گفتن جنین رشدنکرده بایدسقط بشه اما هیچ لکه بینی ایناهم ندارم چکارکنم به نظرتون جاداره صبرکنم
- سوال مهم و حیاتی
سلام من مجرد هستم و تازه رفتم تو سن٢١ و ی مدت خیلی نیاز جنسی دارم لطفا راهنمایی کنید ممممن
- خونریزی زیاد قاعدگی
سلام خانم دکتر دخترم حدود سیزده سالشه دو ماهه که پریود میشه خیلی زیاد و طولانی هست در حدی که فعالیتهای روزانش مختل شده و هر دو ساعت نیاز به تعویص داره یا حتی یک ساعت هم بوده. آزمایش و سونو هم داده مشکلی نداشته آیاطبیعیه
- فوکوس اکوژن بطن چپ
سلام خسته نباشی.دوران بارداری ۱۸هفتگی رو میگذرونم.غربالگری دوم که رفتم بچه همه چیش خوب بود فقط تو سونو زده فوکوس اکوژن بطن چپ رویت شد همین خیلی نگرانم کرده میخام بدونم مشکلی داره یا نه اگه مشکلی داره تروخدا بگین چون با این وضع و اوضاع آدم از همچی میترسه
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر سوال من اینه که دختر من وقتی ۱۶ سالش بود خودش رو معاینه میکنه ینی واژن اش رو یا از همون جایی که خون پریود خارج میشه بازش کرده و دخترم میگه حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن واژن اش درد وگرفتگی داشته حدود ۵ بار اون قسمت واژن اش رو باز کرده و آخرش پرده رو دیده بعد یک روز دخترم پریود شد پریودش یک هفته جلو افتاد بعد از اون موقع خیلی استرس گرفت اومد که به من گفت بعداز پایان پریودش خواستم خودم ببینم که به خودش حین معاینه آسیبی نزده ولی اصلا واژن اش باز نمیشد خیلی منقبض شده خانم دکتر عزیز دیگه از استرس دارم میمیرم آیا به نظر شما درد حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن طبیعیه آیا طبیعیه که در اثر معاینه پریودش جلو افتاده یا پرده آسیب دیده ؟؟ علت گرفتگی بعد از پایان پریود چیه به خاطر معاینه شده ؟؟ خانم دکتر عزیز پرده دخترم سالمه یا نه ؟؟ قربون شما وسواس گرفتم دارم دیوونه میشم خدا خیرت بده به این چند تا سوال من پاسخ بدی بیزحمت
- کیست پیچیده سینه
سلام ی توده 5×10mmتو سینه چپم زیر پوست مشخصه و حرکت داره سونو دادم گفتن کیست پیچیده با چربی محیطی هست و ۶ ماه سونو مجدد تغییر اندازه نداده گفتن ۶ ماه یکبار چکاپ توصیه میشه ایا امکان داره بدخیم بشه اصلا کیست پیچیده چیه ؟ممنون
- توده اکوژن چیست
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر میخواستم بپرسم آیا کیست اندومتریوز و یا کیست هموراژیک در سونوگرافی معلوم هستند و سونولوژیست ذکر میکنه که اندو متریوز هست یا هموراژیک و یا ساده در جواب؟ یا اگر ننویسه یعنی کیست سادست؟
- برش سزارین
سلام ۸ماهه پیش فرزند دومم را سزارین شدم جای سزارین اولم اصلا مشخص نیست اما سمت راست سزارین دومم برجستگی داره درد ندارم اما حالم خیلی بده چرا اینجوری شده علت چیه لطفا جواب بدین
- آهورت شکمی
سلام داکتر صاحب تقریبا یک سال میشه در شکمم نبض احساس میکنم وقتی شکمم را لمس میکنم برامدگی وجود دارد خودم هم دختر هستم و ۵۰ کیلو وزن دارم و ۲۱ ساله هستم
- آمپول دیفرلین ایا برای کودکانی که برای رسیدن به بلوغ زودرس استفاده میشه ایا خطر ناک است و موجب نازایی در بزرگسالی ان ها میشود ؟؟؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام بنده تنبلی تخمدان داشتم و خانم دکتر بهم آمپول سینال اف و اچ سی جی دادن حامله شدم اما خارج رحم دو ماه پیش تقریبا با عمل لاپاروسکپی به بارداری پایان دادن ۴۱ روز بعد عمل پریود شدم ۸ روز بعدش نزدیکی داشتم آیا امکان داره من باردار باشم میترسم فعلا زوده؟ و آیا اگه باشم مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟


