Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من۸ماه پیش زایمان کردم سزارین ماه مهر یادم نیس ک پریود اوایلش شدم یا نه اصلن یادم رفت کی پریود شدم اخرای ماه مهر یادم افتاد ک پریود این ماه شدم یا نه حتی شهریور ماهم یادم نیس چندم شدم حالا استرس دارم ک نکنه باردارم چیکار کنم هیچ علائمی از پریودی ندارم
- ای وی اف
روز دهم انتقال جنین دیروز ک نهم بود یه کم علائم پریودی داشتم امروز تا الان هیچی میشه بی بی چک بزارم؟؟؟؟معلوم میشه باردارم یا ن؟؟؟ یا اینکا حتما وایسم بعد دو هفته آزمایش بدم
- کبد
سلام ۴ضایعه کوچک درپارانشیم کبدم دیده شده منظورشون ازاین ضایعه چیست خطری هم داره
- سقط جنین
من یه هفته پیش سقط طبیعی داشتم الان سونو دادم همه چه نرمال بوده فقط گفته تصویر ناحیه ای با اکوی هتروژن به طول ۱۲م م وضخامت ۶م م دررقسمت میانی آندومتر مشاهده مشودکه ناشی از کلات یا بقایا یاهر دو باشد،آیا نیاز به کروتاژ هست یانه ،ممنون میشم راهنمایی کنید
- مشکلات زنانه
سلام خدمت شما. من هفت ماه و نیم هست که زایمان کردم و کمی بعد از زایمان داغی پا و دست دارم که شبها گاها به قدری آزار دهنده هست که مجبورم دستمال مرطوب به دور پاهام بپیچم. تست تیروییدم خوب بود و ویتامین B هم مصرف میکنم. احساس میکنم بخاطر هورمون های زنامه است چون جدیدا متوجه شدم که از حدودای زمان تخمک گذاری تا یک هفته بعد از پریود بدتر میشه. ماده ژلاتینی هم که همیشه اواسط پریود از بدنم خارج میشد خیلی زیاد خارج میشه و بیش از یک هفته ادامه پیدا میکنه. من ایران زندگی نمیکنم و اینجا نمیتونیم خودمون بریم پیش متخصص. نامه پزشک عمومی میخواد که متاسفانه همکاری نمیکنند و تا شرح حال میدم تست تیرویید و ویتامین و ... مینویسند. لطفا راهنمایی کنید. ممنون somayehrouhi@gmail.com
- Hpv
سلام خسته نباشید
من ماه دی اومدم پیشتون برای ازمایش پاپ اسمیر و معلوم شد اچ پی وی۱۶دارم گفتین ۲ماه قرص پاور فیت بخورم و مجددا بیام برای ازمایش و ۲ماهم اواسط اسفند تمام شد
الان نگرانم که ازمایش و دیر بدم شرایطم بدتر شه سوالم اینه که شرایطم اورژانسیه و سریع باید برای ازمایش بیام؟ - پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- فولیکول
فولیکول 23*25 در تخمدان چپ
- سوال
سلام یه سوال داشتم من اشتها ندارم چیکار کنم که چاق بشم خیلی لاغرم طوروخدا کمک کنید دیگه روحیه اصلا ندارم نمیتونم غذا بخورم غذا وقتی سیر میشم یک قاشق اضافه تر بخورم حالت تهو میگیرم قدم ۱۶۵ وزن ۴۸ راحل میخواستم
- دایمتیکون
سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم قرص جویدنی دایمتیکون روی قرص ضدبارداری اثر میگذاره؟ اثرش رو کم میکنه؟
- واژن
سلام خانم دکتر وقتتون به خیر. ببخشید من احساس میکنم مورچه ای وارد واژنم شده،خیلی میترسم،چیکار باید بکنم؟
- تعین جنسیت دختر قبل بارداری
چگونه می توان جنسیت بچه (دختر)را قبل از بارداری تعیین کرد؟
- وزن جنبن
سلام خسته نباشید من هفته ۳۶بارداری هستم رفتم سونو هفته ۳۵ نشون دادن وزن جنین هم اومده پایین هر بار که میرم سونو مشکل از چیه بعدش مایع دور جنینو گفتن کمتر از هفت ساتنی متر . مشکل چیه
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر من راکوتان مصرف میکنم والان مجبور شدم قرص اورژانسی بخورم ایا اثر داره واگه نداره راهش چیه ؟
- خونی شدن اوضاع
داشتم با شوهرم رابطه جنسی انجام میدادم بعدش ک تموم شد ارضا لکه خونی داشت شبش من پوماد کلوتریمازول زده بودم ظهر رابطه جنسی انجام شد دلیلش چیه
- عفونت مکرر رحم
سلام خانم دکتر خسته نباشید من چند وقت هست که پشت سر هم عفونت دارم میرم دکتر بر طرف میشه به ماه نکشبده دوباره عفونت دارم الان که سه هفته هست فریز کردم باز درد در ناحیه شکم دارم واحساس میکنم باز عفونت کردم چیکار کنم خلاص شم از این روند
- فیستول
سلام خانم دکتر عزیز. من بعداز زایمانم سه سال پیش فیستولم را عمل کردم. الان دوباره عود کرده . خیلی از جراحی دوباره میترسم. میخواستم یه راهنمایی کنین که ایا میشه دکتر طب سنتی رفت و زالو درمانی کرد یا نه.. توروخدا راهنماییم کنین . من مریض خانم دکتر هستم و واقعا ایشون کیستم رو برطرف کردن . یه کمک دیگه هم بهم بکنین.
- ایااکوژن رحم بادارورفع میشود وایاباعث نازایی هم میشود
- درباریه سزاریان پنجم
سلام وقت بخیر ایا تا الان دیدید عمل سزاریان ششم منضورک میشه امکانش داره
- تنبلی تخمدان
امشب قرص پونیکا خوردم که بعدش پریود شدم ایا اشکالی داره یانه


