Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تیرویید
باسلام. خانم دکتر مریض شما هستم برای پرولاکتین بالا(666) که حداکثرش باید 555 باسه دارو تجویز کردین برای 2 ماه و نیم و TSH هم 5.1 بود که آزمایش تکمیلی تیروئید هم نوشتید که پیش دکتر حق کردار برم. من شهرستان هستم اگه جواب آزمایش تیروئید آماده بشه میتونم شهر خودم متخصص داخلی برم و نشون بدم و دارو تجویز کنن چون راههم دوره ممنون از شما.
- ی الان پریودشدم تست دادم مثبت شد ازمایش خون دادم ۳۰ شدایاباردارهستم
سلام خانم دکترخسته نباشی آزمایش خون دادم ۳۰شد ایا باردارهستم ؟ الانم یه هفته خون ریزی دارم لخته خونی قهوه ایی وصورتی رنگه ممنون میشم راهنماییم کنید
- خونریزی شدید
باسلام من پولیپ رحم داشتم 19شهریور عمل کردم درآوردن از اون به بعد خونریزیام زیادتر شده وقتی پریود هستم و فقط با قرص جستیران پاک میشم.کورتاژ تشخیصی هم دادم جوابش خوب بود.سوالم اینه تا چند ماه میشه جستیران استفاده کنم
- سلام خانم دکتر چرا گفتین قرص مدروکسی پروژسترون مناسب وضعیت من نیس چرا پس چی لازمه
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام من کیست تخمدان داشتم خونریزی شدید هم بود دکتر آمپول واریوپپتیل 2عدد برای 28روز28روز برای من تجویز کرد الان بعدازدوتا11هفته پریودم عقب افتاده حالت گرگرفتگی ایجاد شده وزیر شکمم درد پریودی دارم ولی پریود نمشم چقدر طول می کشد این وضعیت بدن من درست بشه وعادت ماهانه من برگرده ممنونم از شما
- تزریق سیگنال اف در ساعت اشتباه
سلام من چندروز اشتباهی آمپول سیگنال اف رو که دکترم گفت ساعت۱ظهر تزریق بشه،۹صبح تزریق کردم مشکلی در روند درمان من پیش نمیاد؟؟؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۹ماهه زایمان کردم وپریودنشدم تا اینکه تاریخ ۱۶خرداد۲تاقرص پیشگیری روخوردم چون ازمقاربتم مشکوک بودم وبعدسه روزلکه بینی داشتم رفتم دکترامپول استروژن قرص ترنسید۲۵۰باچهارعددقرص پیشگیری واسم تجویزکرد بعد اون یه هفته کاملا خوب شدم ولی امروزب کلی پریود شدم حالا نمیدونم دارم پریودمیشم یاهنوزم بخاطره اون دوتاقرصه؟؟؟؟ممنون میشم جوابموبدید
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام. تصویرکانونهای اکوفری ریز متعدد منطبق بر پریفرال زون هر دو تخمدان همراه با افزایش استرومای تخمدانی دیده میشود. یعنی چی؟
- پریود
سلام من یه مدتی تقریبا یه سال بخاطر جوش صورتم قرص روآکوتان و اسپیرونولاکتون مصرف کردم از اون موقع پریودم نامنظم شده اکثرا ده روز عقب میوفته و این اواخر دو ماه پریود نشدم میخواستم بدونم ممکنه بخاطر مصرف این قرصا باشه؟
- کیست با دیامتر ۴۴ بدون solid وبا یک septation ضخیم در تخمدان چپ چیست
کیست با دیامتر ۴۴ بدون solidوبایک septationضخیم در تخمدان چپ آیا خطرناکه
- سلام خسته نباشی خانم دمتر ضخامت آندو متر من ۴ هست خیلی کمه امکان داره بخاطره همین باشه که این خونریزی من قطع نمیشه چهار ماه قطع نشده قرص مدروکسی پروژسترون داده بهم دکتر بازم قطع نمیشه باید چیکار کنم
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی شرایط بدی دارم الان ۲۰ سالمه از ۸ سالگی تا ۱۶ سالگی بدون اینکه بدونم چیه خود ارضایی می کردم بعد از اون که فهمیدم هیچ وقت با اراده ی خودم دیگ مرتکب این کار نشدم ولی دو سه سالی هست نا خود آگاه مثلا تو خوابم از استرس با فشار ران به هم خود ارضایی می کنم خیلی ناراحتم دیشبم که پریود بودم دو باره تو خواب این کار و کردم خواستم بدونم آیا امکان آسیب به پرده با فشار ران بدون ورود جسم خارجی اونم تو دوران قاعدگی هست ؟ میترسم سپاس از شما
- مصرف قرص سیبل
سلام.وقتتون بخیر.من pco هستم.چهار ماهه پریود نشدم.بعد از انجام آزمایشات هورمونی و اینکه همه چی نرمال بود( کمی موی زائد دارم)دکتر قرص سیبل دادن که الان بعد از خوردن ۱۴ قرص لکه دارم و درد پریودی.اگر خونریزی شروع شد چیکار کنم؟قرص رو ادامه بدم؟اگر قطع کردم از کی باید مجددا شروع کنم؟
- ناباروری
سلام با تعداد کم اسپرم ۲۶ میلیون در هر انزال و تحرک کم ۱۳ درصد حرکت پیشرونده میشه طبیعی باردار شد
- خونریزی شدید همراه بالخته های بزرگ
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما من هشت ماه پیش بخاطرصخامت رحمی کورتاژ شدم ولی بازهم خونریزیم خیلی زیاده سونوگرافی هم کیست نشون داده میشه بادارو رفع کردیا باید جراحی بشم
- درد بعد رابطه
سلام وقتتون بخیر من ۱۸ سالمه و تازه ازدواج کردم بعد اولین رابطه درد و سنگینی شدیدی در ناحیه واژن احساس میکنم تنبلی تخمدانم ی مدت داشتم البته سونویی که به تازگی انجام دادم دکتر گفت دیگه تنبلی تخمدان مطرح نیس خوشبختانه
- التهاب ودردوسوزش واژن
سلام وقت بخیر خسته نباشید من ۹بهمن سقط داشتم جنین قلب نداشتن که دکترمراجعه کردم میترانیدازول واژینال دادن بعدازاستفاده ازاون ازمن ترشحات پنیری شکل اومد دوسه روز بعدش پریود شدم وروزچهارم پاک شدم ونزدیکی داشتم فرداش من درد شدید واژن گرفتم ودکترمراجعه کردم گفتن قارچ داری دارو تجویز کردن که تاثیرنداشت دردوداغی شدید واژن باالتهاب داشتم که بازچندین باردکترمراجعه کردم که هیچ تاثیری نداشت باز دوروز پیش دکترمراجعه کردم گفتن عفونت نداری ولی التهاب شدیدورودی واژن دادی برام کرم واژینال بیوجرموسید پماددیپروکل قرص مترونیدازول ۵۰۰ وداکسی سایکلین۱۰۰ دادن
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده ۶ ماه پریود نامنظم دارم یعنی دوره پریودم طولانی مدت شده نسبت به قبلم و دکتر قرص روکین به مدت دوماه بهم داده بودم برای بی نظمی و تو سونو مشخص نبود که تنبلی دارم و ازمایشا هم خوب بود که این ماه تا روز ۱۳ ام سیکلم لکه بینی داشتم که سونو دادم مشخص شد تنبلی تخمدان دارم و ازمایشاتمم خوبه و دکتر به مدت سه ماه قرص سیپروترون کامپاند برام تجویز کردن که این ماه هم با اینکه امروز روز ۱۱ سیکلمم باز لکه بینی دارم نسبت به ماه قبلم کمتره ولی خب دارم لکه بینی رو در حالت عادی مشخص نیست رو دستمال مشخص میشه که لکه بینی هست این لکه بینی یعنی بخاطر تنبلی تخمدان هست ؟ باز به دکترم مراجعه کنم و قرص رو عوض کنن یا با قرص سیپروترون خوب میشه به مرور ؟ ماه اولی هم هست که قرص سیپروترون رو شروع کردم ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید
- کیست تخمدان
سلام وقت شما بخیر.میخواستم بپرسم که توی جواب سونو خواهرم این جمله نوشته شده، آیا نیاز به پیگیری فوری هست یا اینکه مشکل خاصی نیست. A 47.5*25 mm cystic lesion containing fine internal echogenicity and few thin sepations is seen in Rt. ovary suggestive of hemorrhagic cyst.
- زیگیل تناسلی
داخل واژنم یه چیز هایی هست من مجردم خیلی نگرانم نمیدونم چی هست


