Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- 😔😔
سلام ببخشید من یک ترنس هستم (MTF)😔😢 آیا آمپول دکاپتیل بزنم مشکلی پیش میاد؟
- استفاده از پماد کلوتریمازول دیدن لکه خون روی اپلیکاتور
من برای عفونت قارچی ب دکتر مراجعه کردم پماد کلوتریمازول بهم تجویز کرد قبلش هم برای بارداری ب پزشک مراجعه کرده بودم و قرص مدروکسی پروژسترون برام نوشت گفت قرص و ک قطع کنی سه روز الی هفت روز بعدش پریود میشی اگه نشی حامله ای حالا از پمادی ک استفاده میکردم رو اپلیکاتور خون دیدم قراره از امشب قرص مدروکسی رو قطع کنم این خون خون چیه
- پودراینوفولیک
پودراینوفولیک وقرص کم کاری تیرویید را چطور مصرفکنم
- سوال بارداری
سلام خسته نباشین من۲۵سالمه نزدیک دوساله ک اقدام به بارداری کردم یه باربارداری خارج رحمی داشتم ک دفع شدپیش متخصص رفتم چندتاآزمایش برام نوشت ک مشکلی نداشتم حالامیخام باردارشم امانمیدونم دیگ چیکارکنم لطفاراهنمایی کنید
- برداشتن رحم و تخمدانها
سلام خانم دکتر،میخواستم بدونم عمل برداشت رحم از طریق لاپاراسکوپی انجام میشه یا باید جراحی باز بشه؟؟؟ مادرم یه کیست ۸سانت هم داره و میوم
- ضایعه پوستی
سلام وقتتون بخیر سونو دادم تصویر هیپواکواینترادرمال در ناحیه زیر بغل راست به قطر ۶میلی و به عمق حدود ۲.۴میلی مربوط به ضایعه پوستی دیده می شود..میترسم توراخدا بگید جای ترس نداره با درمان رفع میشه راهنمایی کنید لطفا
- لکه بینی
سلام من23سالمه من پریود ک شدم بعددوهفته لکه بینی دارم فقط کمردرد دارم ....متاهل هستم .
- سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
- قرص دوفاستون
سلام خسته نباشید من برای تنظیم قاعدگی دکتر بهم قرص دوفاستون داده از روز ۱۵ تا ۲۵ دوره و ماه اولی که این قرص رو خوردم ۲۸ روزه یعنی ۳ روز بعد از قطع قرص پریود شدم این ماه هم باید ۲۸ روزه باشه دوره ام چون درحال اقدام به بارداری هستم میخوام بدونم کی عقب میندازم که تست بدم
- عقب انداختن پریودی
سلام من دختری ۱۳ ساله هستم ۳ ماه پربود نمیشم و کمی از زیر شکمم باد کرده و نفخم دارم و کمر درد هم دارم تو این مدت استرس هم خیلی داشتم اما الان استرسم کم شده الان باید چیکار کنم ؟؟؟
- آزمایش بتا
سلام خسته نباشید من ivf انجام دادم روز ۱۴ انتقال عدد ۵۵۸ بود و روز ۱۷ انتقال عدد ۸۶۱ بود این روند طبیعی؟
- پارگی ناف
سلام ۸ سال پیش سزارین داشتم فتق ناف هم داشتم الان میخوام اقدام به بارداری کنم پارگی نافم ۱۴ میلی است.میتونم اقدام به بارداری کنم و بعد از سزارین عمل ترمیم ناف انجام بدم؟
- من چهل و نه ساله هستم نزدیک به دو ماه هست که لکه بینی مداوم دارم
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر دختری ۲۳ ساله و مجرد هستم پریودی نامنظم دارم سنو دادم گفتن تنبلی تخمدان داری قرص پرژستورن بهم تجویز کرد دکتر میخوام بدونم بعدا واسه بچه دار شدن دچار مشکل نمیشم تا کی باید بخورم
- در صورت مصرف قرص سیبل احتمال بارداری با پیشاب وجود دارد؟
سلام وقت بخیر من به دستور پزشک از پنجن قائدگیم دارم قرص سیبل استفاده میکنم الان ۸ روز هستش استفاده کردم ایا میشه رابطه بدون جلوگیری داشته باشم؟!
- خونریزی بعد سرکلاژ
سلام خانم دکتر من ۱۳ روز پیش سرکلاژ شدم از دیروز ترشحات قهوه ای دارم امروزم خون ریزی دارم اما زیاد نیست کمردرد دارم
- ایااکوژن رحم خطرناکه
- رحم
سلام معاینه جسم رحم چگونه انجام میشود؟
- مصرف قرص فلوکونازول
سلام وقت بخیر بنده به مدت یک هفته سوزن و خارش شدید واژن داشتم که از قرص فلوکونازول استفاده کردم یک کپسول و سه روز بعد یک کپسول دیگر و هر ۱۲ ساعت یک عدد مترانیدازول ۵۰۰ و پماد کلوتریمازول یک درصد و بعد از چهار روز پریود شدم یا لکه بینی بهتره بگم.دلیل رو میخواستم بدونم برای چی هست .سپاس
- بار داری با رحم تک شاخ امکان دارد؟
سلام من روز ۱۲ بعدر لز پریودی برای قبل از بارداری برای اولین بار رفتم سونوگرافی ولی جوابی که گرفتم به این صورت بود که رحم حالت تک شاخ به سمت راست داره و ضخامت اندونتر ۷ میلیمتر تخمدان چپ دیده نشده و فولیکول غالب هم دیده نشده میخواستم ببینم اینا باعث نازایی میشه خیلی استرس دارم اگه ممکن راهنمایی کنید


