Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جفت قدامی
با عرض سلام و خسته نباشید در هفته ی چهاردهم بارداری هستم و اولین تست غربالگری را در کلینیک ایزد انجام دادم تشخیص پزشک جفت قدامی بوده.با توجه به اینکه یکبار سزارین شدم آیا این خطری برای من داره؟ چیزهایی در مورد ایجاد چسبندگی جفت در مقالات اینترنتی دیدم که بسیار منو نگران کرده لطفا راهنمایی بفرمائیید متشکرم
- سلام من خانمی ۳۷ ساله هستم وقتی پریود میشم پاک میشم پادرد مخصوصن روی رونای پام درد میاد کمردرد آزمایش دادم ویتامین دی زینگم پایین بود دارو میخورم سونو هم دادم مشکلی نداشتم ولی موندم چرا پادرد میشم سر گیجه چشام خسته بدنم ضعف میگیره گرمیگیره بدنم دلم میخواد بخوابم همش
- خونریزی
سلام خسته نباشید ،روز ۴پریود هستم دو روز که از خواب پاشدم دیدم که خونریزی از عقب داشتم علتش چی میتونه باشه؟روزا نیستم فقط شب زمانیکه خواب بودم ،خطرناک هستش؟
- مسافرت در بارداری
آیا مسافرت رفتن در حد یک ساعت و نیم به بیرون شهر و موندن در اونجا برای یک روز و نیم در ماه هفت و هشت بده یا نه
- رنگ مو وابرو در بارداری
من در هفته چهارم از بارداری خودم بی خبر بودم ورنگ گذاشتم آیا مشکلی پیش میاد
- بارداری مولار
با وجود اینکه زیر نظر پزشک باردار شدم بعد اینکه تیتر بتا صفر شد اقدام به بارداری کردم.سوالم اینه آیا منم بجه دار میشم؟
- مصرف قرص سیبل
من این ماه قرص سیبل رو شروع کردم برای جلوگیری از بارداری ار روز سوم قاعدگی اگر رابطه محافظت نشده داشته باشم امکان باداری هست؟ البته سالهاست که رابطه محافظت نشده نداشتم . ممنونم از پاسخگویی
- خونریزی طولانی و لکه بینی قبل و بعد طولانی
سلام ببخشید من بعد ۴۳روز یک لخته خون داشتم یعنی چهارم مهر و بعد از چند روز خون خیلی کم در حد قطره ..ادامه داشت تا ۲۳تموم شد کامل...ولی دوباره از خون تازه شروع شد تا ۱۰ابان ...به دکترم مراجعه کردم و سونو دادم گفتند اندومتر شده۴نازک شده دیواره رحمم...دکترم برام قرص ترنسید۲۵۰...استروژن شبی یک بار...آ اس آ...و گلایوانس تجویز کردن....ولی نمیدونم داروخونه فقط یک بسته ترنسید دادن با تموم شدن ترنسید دوباره خون دارم....بنظرتون چیکار کنم توروخدا کمکم کنید....
- مشکل زنانگی
سلام وقتتون بخیر من قرص دوفامد ۱۰ را باید از شب ۱۵ میخوردم اشتباهی از شب اول پریودی خوردم لطفآ راهنمایی کنید
- کیست نابوتین
سلام من کیست نابوتین دارم دکترگفته بیاربا سرنگ ده سی سی تخلیه کنم ایا خطرناک نیست؟
- من الان حدود یه ماه بدنم ناگهانی ب طور یکدفعه ی گر میگیره و گرمای شدید بهم دست میده بنظرتون علت چیه؟؟؟؟؟
- بارداری
- لخته خون در پریود
با سلام وقتی پریود میشم همزمان با خون لخته های سیاه هم بیرون میریزه، که خیلی زیاده، چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟ البته چهار سال پیش یه جراحی هم در مورد برداشتن آندومتریوز که شما انجام داده بودید داشتم.
- زخم دهانه رحم
برای درمان زخم رحم چیکار کنم؟؟ من بچه شیر میدم چه پماد میتونه درمانم کنه
- عقب افتادن پریود
دخترم متولد ۸۹ هست. پارسال همین موقع ها اولین سیکل قاعدگیش شروع شد هر ماه خیلی منظم نبود ولی پریود میشد اما الان سه ماهه پریود نمیشه با دکتر خودم مشورت کردم گفت بهش ده شب ، شبی دو عدد قرص دوفامد ۱۰ بده سوالم اینجاست؟ آیا موردی نداره؟ دارو رو بهش بدم؟!
- فشار به بالای ناف در بارداری.
سلام ببخشید طبق آخرین سونو که در ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم ،امروز حدود ۳۱ هفته و دو روز باردار هستم البته بعد اون دقیق دقیق نمیدونم چند هفته ام،موقع نشستن در دستشویی خم شده بودم و کمر شلوارم به بالای نافم فشار وارد کرد بعد شستن خودم که بلند شدم دیدم بالای نافم ی کوچولو فرو رفته رد شلوار بود نگرانم ممکنه به سر و مغز جنین یا سایر اعضای بدن جنین آسیب وارد بشه؟ البته حرکات جنینم رو حس میکنم .تورو خدا راهنمایی بفرمایید تازه دیروز رفته بودم دکتر گفت وضعیت جنین خوبه.الان هیچ ناراحتی و دردی ندارم فقط میترسم خدایی نکرده به مغز جنین یا سار اعضای بدنش آسیب وارد بشه.
- عقب افتادن پریودی
سلام من 22 اذرماه پرید شدم بعد روز8پاکی رابطه برقرار کردم که کاندمو پاره شد بعدمن قرص 1.5اورژانسی خوردم بعد دیدم تازیخشگذشته بود بعد صبح روزبعد1.5دیگه خوردم 10 روزبعد پرید شدم که 10روز طول کشید اخرش بعده 7روز لکه بینی بود یا توی ترشحاتم لکه های خونی بود بعد من 18روز بعد باید دوباره پرید میشدم چون فاصلا پریدهام 18 روز هس گاهی 20 روز الان من همه ی علاعم پرید رو5روز دارم اما پرید نمیشم باید چیکار کنم توروخدا زودتر جواب بدید من خیلی استرس دارم فقط ترشحات سفید دارم گاهی زرد کم رنگ هست اما بو نمیده که عقونت باشه
- Fsh
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که سومین روزی که خونریزی خفیف داشتم رفتم آزمایش fshدادم از روز بعدش دیگه خونریزیم زیاد شدش،اشکالی داره اون روز آزمایش دادم؟نمیدونستم که شدید میشه پریودم
- ترشحات
سلام ترشحات سفید رنگ معمولی دارم .حول و حوش تخمک گذاری هستم..این ترشحات قبل از ازاد شدن تخمک هستن؟یا مشخص نیست درحین یابعدش هست؟
- نازایی
سلام خانوم دکترعزیز.من۴۰ سالم ۲تادختردارم دلم میخوادیه پسرم داشته باشم۶بازآی یوآی تعیین جنسیت کردم وناموفق بود برای آی وی اف هم هزینشوندارم هم امیدشو.آزمایش اسپرم همسرم کمی تحرکش پایین.ولی خودم هرماه۴ الی۶ فولیکول داشتم وضخامت اندومترهم۷_۸_۹میشد بهترین کاری که الان میتونم برای باردارشدن بکنم چیه؟چون من طبیعی ۴بارراحت باردارشدم باتشکرازشما


