Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- من امروز نتقال جنین دارم تست کرونام مثبت شد اما دکترا گفتن انتقال میدیم اشکال ندارد
- علت خروج باد از واژن
سلام بنده دوماه و نیم پیش زایمان طبیعی کردم گاهی هنگام خروج باد معده احساس میکنم باد از واژنم هم بیرون میاد البته قبل از بارداری و زایمان هم اینطور بود ولی الان کمی بیشتر شده علتش چیست و درمان دارد؟
- سلام وقتتون بخیر
- کیست اینترامورال در رحم
سلام توی آزمایش من نوشته شده: کیست با محتویات اکوفری و جدار نازک به صورت اینترامورال به قطر ۶ مم در دیواره قد ناحیه فوندوس مشاهده میشود، که در درجه اول به نفع میوم دژنره میباشد. این خطرناک است؟ من متوجه نمیشم. سپاسگذارم
- شیردهی
سلام خانم دکتر . شما دکتر زایمان من بودید. پسرم الان حدود ۲سالشه میخوام شیرشو قطع کنم ولی دچار درد سینه و لرز میشم اگه شیر ندم شنیدم برای قطع شیر دارویی وجو داره برای این موضوع پیش شما بیام یا باید به پزشک دیگری مراجعه کنم ؟
- بزرگ شدن سینه
سلام خسته نباشید ببخشید من سینه هام واقعا کوچیکن مثل یه بچه ۱۲ساله ودراین قضیه هم تو زندگیم به مشکل برخوردم الان خوندم ک قرص سیپروترون خیلی خوبه من مشکل تنبلی تخمدان دارم ی دختر ۲ساله هم دارم ک قصد دارم یه سال دیگه مجدد باردار بشم میخاستم ببینم اگه این قرص رو بخورم به مشکل برنمیخورم بعدا واسه بچه دار شد؟؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- چرا دکتر روزی یک عدد کپسول
من خانم ۳۵ساله هستم ،یه زایمان زود راس داشتم ،یک سال بعد از عروسی ،الان ۱۷ سال دیگه بچه ندارم ،الان دکتر این دارو را اوابوست رابرام تجویز کرد روزی یک عدد آیا تاثیر هم دارد ،من پریود هم عقب می اندازم ۳تا ۴ماه بعد هم باید آمپول بزنم تا پریود بشم ،نمیدانم چیکار کنم
- نازایی
سلام خانم دکتر بخشید استفاده از پماد تریامسیولون ان ان (برای سوزش وخارج استفاده کردم)در زمان اقدام به بارداری مانع رسیدن اسپرم به تخمک نمیشود؟؟؟
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من ۳۰سالمه و برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده میکنم میخواستم بدونم اگر همزمان با مصرف قرص ال دی از قرصهای فولیک اسید و آسپرین هم مصرف کنم آیا تداخلی با هم نداره تاثیر قرص ال دی از بین نمیره.و اینکه برای بارداری ازهر زمان که خواستم میتونم قرص ال دی رو قطع کنم و اقدام به بارداری کنم یا باید یه زمانی از مصرف قرص ال دی بگذره.ممنون از زحماتتون.
- اولین دخول
با سلام من به پزشک مراجعه کردم و گفتن که پرده بکارتم از نوع حلقوی هست . همسرم اولین دفعه تا نصف آلتش به راحتی داخل شد اما وقتی میخواست کامل داخل کنه من در داخل بدنم احساس درد شدید و غیر قابل تحملی کردم انگار چیزی مانع بود و آلتش به چیزی برخورد کرده که مانع داخل شدنش میشد و منم از درد اجازه تلاش بیشتر به ایشون ندادم میخواستم بدونم قطعا تا نصفه که رفته داخل مشکل از پرده بکارت نبوده ، اما داخل تر چه چیزی هست که سد شده و مانع ورود هست و آنقدر باعث درد میشه ؟ راستش الان از تجربه دردی که داشتم دیگه به همسرم اجازه تلاش دوباره نمیدم
- سوال در مورد بارداری
سلام دوماه پیش سقط با قرص سایتوتک داشتم توی ۶ هفتگی،قرص ها رو واژینال مصرف کردم،امروز دکتر سونو محوطه شکم و لگن داده واسه یه مسئله کاملا متفاوت(اصلا سابقه سقط و…ذکر نشده تو ویزیت)میخواستم ببینم توی سونوگرافی مشخص میشه که سابقه بارداری یا سقط داشته فرد؟
- خروج تکه گوشت از واژن در روز ۴ پریودی
من یک خانم ۳۲ ساله متاهل هستم. در روزچهار پریودی رفتم پارک دویدم وقتی برگشتم منزل و دستشویی رفتم خونریزی پریودیم شدید شد. و بعد یک تکه گوشت قرمز شبیه جگر به اندازه ۲ بند انگشت از من دفع شد که دردی نداشت. اما خیلی ترسیدم. من در طول پریودی هام مخصوصا روز چهارم پریودی هرگز پا درد و درد زیرشکم نداشتم. اما اینبار از روز قبلش دچار درد زیرشکم و پادرد زیادی شدم. که وقتی تکه گوشت دفع شد. دردها کاملا خوب شدند. با توجه به اینکه من فقر آهن دارم. و ۶ ماه پیش تحت نظر پزشک مکمل آهن فرفولات دئودنال مصرف میکردم. که البته بعد از ۳ ماه مصزفش رو قطع کردم و ۵ روز پیش مجدد خودم به صورت سرخود شروع به مصرفش کردم. روزی ۱ عدد..ولی اینار خیلی ترسیدم. پریودام تغریبا منظمه اما اینبار ۲ روز زودتر پریود شدم و سیکل پریودم ۲۴ روزه بود. ماه قبل ۲۶ روزه بود. ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام من ایسموسل دارم بعد جراحی میشه بار دار شد خطر نداره
- سلام ندول اکوژن به قطر ۸ در ناحیه مایع پاراسکال یعنی چی!؟
سلامندول اکوژن در ناحیه مایع پاراسکال در سونویعنی چی
- طول بارداری
سلام. روز بخیر. من در یک مقالهای خوندم که طول بارداری از زمان لقاح یعنی لقاح اسپرم و تخمک٣٨هفته است ولی زمان لقاح قابل تشخیص نیست.. و طول بارداری ۴٠ هفته از از زمان اولین روزآخرین پریود است و نهایتاً ۴٢هفته است. آیا این مقاله درست است؟
- سوزش
سلام و وقت به خیر خدمت خانم دکتر عزیز حدودا دوسه روزی هست که دچار خارش و قرمزی و سوزش اطراف واژن شدم.ممنون میشم راهنمایی کنید
- اکوی میو متر
سلام در سونوی من زده رحم دارای ابعاد ۳۴ در ۷۶ میلیمتر است و اکوی میومتر نسبتا هوموژن است و اندومتر در خط وسط و دارای ضخامت ۷ میلیمتر است ، میشه لطفا تفسیرش کنید؟نرماله؟
- جوش های زیر گردن
سلام خسته نباشید من خیلی جوش های زیادی میزنم ۱۹ سالمه هورمون مردانه یه مقدار بالاس علاعم چاقی و موی زاعد ندارم ولی کل صورتم جوش میشه پلاکتین بالایی دارم بجز قرص اسپیرولاکتون و کامپاند چه قرصی میتونم استفاده کنم ک جوش هام از بین بره درضمن رواکوتان هم خوردم ۲ سال اما چون از داخل درمان نشدم همچنان جوش میزنم
- قرص گین اپ
سلام ببخشید یادم رفت در سوال قبلی بپرسم آیا قرص گین اپ رو برای افزایش سایز سینه را تایید می کنید؟
- فیبروم
فیبروم به اندازه ۲۱میل باید حتما جراحی شود نه درد داره نه خونریزی


