Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
سلام خسته نباشید من ۲۸سالمه تقریبا نزدیک ۲۰ روزی میشه که سقط داشتم و ۱۰ روزی هم هست که کلا خونریزی و لکه بینی قطع شده .قراره اگه قسمت بشه تا ۱۰روز دیگه برم کربلا خواستم ببینم کی قرص ال دی مصرف کنم پریود نشم و اینکه اثر میزاره تا اونموقع
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی ….. الان تو جواب سونوگرافی اینو نوشته بود یعنی چی
یک ناحیه کیستیک با محتویات مایع غلیظ ودبری های ظریف اکوژن داخلی به قطر ۳۱ در ادنکس راست رویت شد که میتواند در درجه اول به نفع یک کیست هموراژیک باشد
- سلام من یک روز شده بود که پریود شدم بعد شب از قرص دروسبلا استفاده کردم فرداهم پریود بودم بعد قطع شد مشکل دارد یانه
- پرولاکتین
من پرولاکتین بالا داشتم ۱۴۰۰ که دکتر متخصص غدد بهم قرص گابرلین نیم دادن ۳ ماه خوردم و الان شده ۱۳ میخواستم ببینم اگه باردار بشم باز بابد قرص گابرلین رو ادامه بدم یا دیگه لازم نیست بخورم ؟
- قرص دوفامد
سلام مصرف قرص دوفامد برای خشکی واژن و عدم پریود شدن بعداز چند ماه ،چند دوره میتونه باشه؟چند ماه؟ از روز ۱۱ اولین پریود باید شروع کنم؟
- قطع پریودی
سلام من از پودر گین اپ استفاده میکنم و پریود نشدم بنظرتون ممکنه مشکل از اون باشه؟(از قرصش نه از پودرش استفاده میکنم!)
- جایگزین اسپرین دربارداری
سلام خانم ,ممنون ازاینکه وقتتونو در اختیار ما قرار میدهید ایا بامصرف چندحبه سیر هر روز در بارداری ,میتواند تاثیر اسپرین را داشته باشد که شما برایم تجویز کردین?یاخیر,اسپرین هر روز باید مصرف شود از ماه ۱ تا ۹بارداری? ممنون خانم دکتر عزیز
- پریود بعد از آمپول وریوپپتیل 3.75
سلام. من ماه پیش پانکچر انجام دادم. به دلیل داشتن اندومتریوز 2 آمپول وریوپپتیل 3.75 برام تجویز شده. یکی رو 21 دوره پریود و بعدی 28 روز بعد سری اول رو تزریق کردم. آیا باید طبق معمول قبل پریود بشم یا عقب میوفته؟ اگر پریود بشم مقدار خونریزی بیشتر میشه؟ این آمپول چقدر باعث بهبود اندومتریوما میشود
- نبض رحم
- اکوژن در کیست تخمدان چپ
سلام.من سه روز پیش سونو دادم.جوابش ب این صورت بود ک ضخامت اندومتر ۷mm. کیست ب ابعاد ۴۸×۳۱ و داخل ان ضایعه اکوژن ۳۱×۲۱ رویت شد. میخوام بدونم این اکوژن چیه؟عایا خطرناکه؟ عایا دلیل بر سرطانه؟ در برگه سونوم نوشته ۴ هفته بعد از لحاظ solid بودن صایعه بررسی شود. ممنون میشم کمکم کنید راهنمایی کنید
- در حین مصرف قرص عادت شدم
سلام وقت بخیر الان نزدیک یک ماه کورتاژ کردم وه دکتر سنو تشخیص دادن ک بقایای سقط هنوز داخله رحمم هست. دکتر برام قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردند الان ۶ روزه مصرف کردم وه عادت شدم
- ازمایش خون
باسلام خانم دکتر میشه راهنمایی بفرمایید ازمایش خون اینها طبیعی است?حدود۳ ماه هم هست اسیدفولیک۴۰۰استفاده میکنم گلبول سفید۷۷۰۰ گلبول قرمز۴.36 mcv 86.9 mch 28.4 mchc 32.7_ Rdw 11.1_ plt 261000_ hemoglobin 12.4 _ 37.9 Hematocrite_ I.N.R 1 این کلمات درازمایش خون نشانه چیست? neotrophils 64% lymphocy35% Eosin1%
- خون ریزی خارج از پریود
سلام خون ریزی قرمز و گاهی قهوه ای دارم کمر درد واحساس شل شدگی کمر دارم و خارش 1 ساله عفونت مکرر می گیرم ۲۰ سالمه برای درمان چی کار کنم؟
- عقب افتادن پریود
سلام خسته نباشید. من یک ماه بیشتره پریودم عقب افتاده و ۱۹ سالمه و مجردم. قبلا هم اینجوری شدم شاید ۵_۶ ماه پیش. خواستم ببینم چه دارویی باید مصرف کنم یا مشکلم چیه 🙏🏻
- علت جلو افتادن دوران قاعدگی به مدت ده روز چیست
- لکه بینی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام خسته نباشید،من قرص سیپروترون کامپاند به علت هورمون مردانه مصرف میکنم و الان در حین مصرف لکه بینی دیدم علت چیست؟قطع کنم قرص یا ادامه بدم؟میشه لطفا راهنمایی کنید
- عمومی
سلام خانم دکتر عزیز، من دهمین روز پریودیم نزدیکی بدون جلوگیری داشتم بعدش هم بلافاصله قرص اورژانسی مصرف کردم احتمال بارداری هست؟ممنون میشم راهنماییم بفرمایین
- قرص کلومیفن کی باید اقدام به بارداری کرد بعد از پاکی
من قرص کلومیفن می خورم کی باید بعد از پاکی اقدام به بارداری کنم
- مشکلات زنانه
سلام Intucبه چه معناست ؟اینو درگواهی سلامت بکارت که گرفته بودم نوشته بود


