Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عوارض قرض
سلام خسته نباشید من قرص مدرفم ۵میخورم حالم خیلی بد میشه سردرد شدید و استرس میگیرم،گورتاژ تشخیصی انجام دادم علت خون ریزی از جواب پاتولوژی استرس شد
- سزارین دوم بافاصله ی ۳ماه
- فتق ناف
با سلام. و خسته نباشید لطفا کمکم کنید بنده خانومم پنج ماهه باردار هست و چند ماهی هست فتق ناف بالای شکم داره و به اندازه یه گردو بزرگ میشه در حدی هست که اشکش در میاد و درد زیادی داره تو رو خدا بگین چیکار کنم تا دردش اروم بشه ممنون رنجبر ۰۹۱۵۴۴۰۱۸۹۱
- متخصص،زنان
سلام من فیبروم رحمی دارم دکتر امپول واریو پپتیل تجویز کرده میتونم بپرسم برای چیه؟؟
- سقط
من یه دختر یساله دارم ناخاسته دوماه باردارم اصلا نمیخام بچه داشته باشم میخام سقط کنم چجوری امکان سقطش هست آیا؟؟؟
- تفسیر پاتولوژی پولیپ
میخواستم یه عکس از پاتولوژی مادرم بفرستم تا بررسی کنید و نظرتون بگید خیلی عجله دارم و استرس وحشتناک
- تنبلی تخمدان
سلام خانوم دکتر من سونو رحم دادم نوشته فولیکول بالغ به واضع دیده نشده و مایع منی در کلدوستاک و خلفی وجود ندارد خیلی نگرانم بچه دار نشم دکتر بهم کلومفین داده مشکلم چیه از کلومفین نتیجه میگیرم چرا بدنم تخمکذاری نمیکنه علتش چیه
- برداشتن رحم و تخمدانها
سلام واحترام خسته نباشد خواهشمند است درخصوص استراحت بعدعمل جراحی برداشتن رحم و تخمدانها توضیح لازم بفرمایید چند روز بعداز عمل زندگی عادی روزمره خواهیم داشت؟ این عمل نیاز به حداکثر چند روز مرخصی استعلاجی دارد؟
- کیست بارتولن
سلام.من مجرد هستم و 35سال سن دارم.چند روزه کیست بارتولن دارم،میشه بگین دلیل ایجادش چی بوده؟ اندازه ی یه نخود هست.بخاطر وضعیت کرونا هم نمیخام برم دکتر.میشه راهنماییم کنین چکار کنم درمان بشه؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشیدمن ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم
من ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم و همچنین لوله های رحم را بسته ام این سزارین چهارم بود خداراشکر بچه ام مشکلی نداره ولی خودم ازاول هم نفع کردم وهم درد شدیدی دارم مخصوصا درناحیه اطراف شکنم ازجایی که بخیه هست از هردوطرف به فاصله یک بند انگشت از سمت راست پیک بند انگشت از سمت چپ خیلی درد دارم از۵ روز پیش که بخیه هام را کشیدم خونریزی ام کمی بیشتر شده دراین مدت ۲۰ روز در روزهای ۱۵و ۱۶و۱۷تب ولرز شدید کردم میشه منو راهنمایی کنید چیکارکنم من ساکن روستا هستم دسترسی ندارم به جایی شما لطف کنید منو راهنمایی خواهشا
- تزریق ژل
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم شما تزریق ژل به لبهای خارجی واژن انجام میدید؟ تهران خیلی از پزشک ها انجام میدن اما متاسفانه تو رشت خیر
- کیست سینه راست
راه درمان کیست سینه چیست؟؟
- سونوگرافی
سلام۱۸سالمعمجردمسعروزمیشعخیليکلیهدردمامروزرفتمسونوبهمگفتنبایدبرمپیشجراحبمگفتن«تصویرمایعازادخفیفدرفضايسابهپاتیکموریسونپرياسپلنیکاینترلوپشکمیولگنیکلدوساکخلفیوقدامیپريوزیکالرویتمیشه بنظرتونچیکارکنم
- سزارین
خانوم دکتریادم رفت بگم عمل جراحی کیست تخمدان درسمت چپ داشتم،باتشکر
- سلام من نه ماهه زایمان طبیعی کردم چهار ماهه خونریزی شدید دارم هرچی قرص ال دی با ترنسید با قرص مفنامیک اسید میخورم خوب نمیشم بعد دکتر پماد واژینال استرومارین داده
- امپول دکاپتیل
سلام امپول دکاپتیل هندی بصورت دوماه زدم هر ۲۸ روز ولی خونریزی شدید دارم علت چیست فیبروم ساب موکوزال دارم ایا امپول اثر ری ندارد ؟قیلا فرانسوی می زدم سریع قطع می شد
- خونریزی از مقعد در زمان پریودی
سلام من دختری ۲۱ ساله هستم .الان برای بار دوم دیدم که در روز دوم پریودی از مقعد چند قطره خون آمد.میخواستم ببینم چه دلایلی میتونه داشته باشه ممنون
- فیبرم رحم
سلام خانم دکتر خسته نباشید لطف میکنید جواب سونوگرافی توضیح بدید رحم دارای ابعاد ۷۷*۱۶۴ میلی و اندازه بزرگترین میوم۷۲*۸۰ چپ و اندازه راست ۶۵*۸۰ و اندازه تخمدانها با نمای طبیعی مشاهده شده دوران قاعدگی دو هفته خونریزی شدید دارم نیاز به جراحی دارم ممنون
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من کیست تخم دان دارم که اندازش ۵سانته و به قرص ال دی حساسیت دارم اگه آمپول دیفرلین بزنم مشکلی نیست دیگه ال دی نخورم
- فیبروم
سلام خانم دکتر روزتون خوش من میوم ساب سروزال دارم باید جراحی بشم اما متاسفانه به دلیل کرونا تمام کارها فعلا تعطیل شده حتی مطب ها و من احتمالا تا اردیبهشت باید صبر کنم ممنونم میشم منو راهنمایی کنید چون درد دارم


