Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام وقتتون بخیر چندماه سرکلاژ شکمی انجام دادم تقریبا یک وجب زیر نافم به سمت چپ هرزگاهی ی حسی مثل گرفتگی و سوزش دارم بنظرتون علتش چیه فقط یک نقطه هست
- پولیپ رحمی
سلام بنده ۲۱ سالمه و ۱ سال هست که ازدواج کردم چندین سال هست که درگیر پی سی او هستم و در حال حاضر برای تنظیم پریود سیپروترون مصرف میکنم چند روز بود لکه بینی داشتم سونوی واژینال دادم و پولیپ ۶.۳ میلی متری دارم به نظر شما نیاز به کورتاژ هست یا با دارو برطرف میشه؟
- کیست اکوفری
با سلام کیست ۳۰ میلی متر در تخمدان چپ دارم آیا خطرناک؟
- جوش باسن
سلام روی باسنم جوش های ریزی در اومده که انگار زیر پوستن یعنی روشون سفید نیست.. این ربطی به عفونت تناسلی داره؟ الان کمتر شدن اما وقتی دست میزنم زبر هستتن
- سنوم
سلام خسته نباشد میخواستم بگم ک ابعاد رحم ۶۳.۳۲هست تخمک راست ۳۲.۱۲ هست مال چپ هم ۳۰ و ۱۸ اندومتر هم ۸ میلیمتر اکوژسترون هست
- جواب پاتولوژی
سلام خانوم دکتر من مشکل هایپرپلازی ساده بدون آتیپی بودم ک با مشورت شما رفتم d&cرو انجام دادم بچه هم ندارم جواب پاتولوژی این هست: Inactive endometrium wiht focal progestin effect خانوم دکتر الان مشکل هایپرپلازیم حل شده؟؟ بعد اینکه دکتر قرص مدروکسی پروژسترون گفت تا ده ماه مصرف کن و بعد از ۶ماه اقدام ب بارداری کن نظر شما چیه خواهش میکنم مثه همیشه لطف کنید راهنماییم کنید؟
- با سلام
با سلام دخترم ۳۴ سالشه و مجرد کیست یونی لکولار به ابعاد ۳۲*۱۷ در تخمدان راست داره لطفا بفرمایین دلیلش جیه؟ لطفا بفرمایین خطراتش چیه؟ لطفا بفرمایین درمانش به چه نحوه؟ سپاسکزارم
- در مقعد لگن هنگام پریو
سلام وقت شما بخیر من چند وقتیه موقع پریود شدنم درد زیادیرو احساس میکنم مخصوصا از مقعد لگنم به طوری که وقتی میگیره نمیتونم حتی راه برم علتش چیه راه درمانشم بگین ممنون از شما
- فتق
در سونو شکمی زده دیفکت به دیامتر ۱۸ م م آمبلیکال مشاهده گردید آیا نیاز به عمل داذم
- توده اکوزن
باسلام وخسته نباشید:من به علت لکه بینی هاوخونریزی زیاد درفواصل پریودی به پزشک مراجعه کردم وپس ازانجام سونووازن مشخص شددرسانترناحیه سرویکس توده اکوزن به ابعاد18در13وجودداردکه حاوی نواحی اکوفری بوده ومیتواند ناشی ازهایپرپلازی فوکال ویا توده های اندومتریال این ناحیه باشد وپزشک بنده فرموده باید جراحی بشوم اکنون نظر شماراهم خواهانم؟وبنده40ساله ودارای یک فرزند هستم ودیگرقصدبچه دارشدن ندارم ممنون میشم ازراهنماییتون؟
- درد بخیه
سلام ۳ ساله سزارین شدم الان از دیشب بخیه هام خیلی درد میکنه در حدی که حس میکن تازه عمل شدم علتش چیه چیکار کنه حتی سرفه میکنم درد میکنه در حدی که اشکم میاد ازچیه
- مقعد
سلام چند سال پیش از مقعد رابطه داشتم. چند سالی میگذره. الان در مقعد خارش دارم و یا احساس میکنم یه چیزایی مثل خار هستش که اذیتم میکنه این حسو از داخل دارم و نگرانم بیماری مقاربتی نباشه. چطور میتونم بفهمم با چه ازمایشی به چه کسی مراجعه کنم؟ ایا امکانش هست به جلو راه پیدا کنه؟ اگه ازمایش دادم و نداشتم امکانش هست بعدها خودشو نشون بده؟
- چیزی مث تیله داخل لب بزرگ
دختر ۲۰ ساله هستم مجردمم الان چند مااه میشه که احساس میکنم یه چیزی مث تیله داخل لب بزرگ سمت چپ دستگاه تناسلیم این هم هر ماه بعد از مرور ۴ یا ۵ یا ۶ یا ۷ روز از تموم شدن پریود در میاد ، وقتی بهش دست میزنم حرکت میکنه یه جا نمیمونه پایین وبالا میره ، میخوام بدونم این مال چی ؟ آیا نیاز داره دکتر برم آیا چیزی عادی یا قابل نگران ؟ ممنونم از اینکه سوالم خوندید وجواب دادید❤
- جراحی زیبایی بیکینی
سلام دکتر..من 10 سال پیش بارداری داشتم که از زیر نافم تا روی بیکینی م ترک افتاده.. میخواستم بدونم این ترکها رو میشه از رو بیکینی از بین برد؟ و اینکه طی عمل جراحی زیبایی بیکینی واژن هم تنگ میشه..؟
- توده ی اکوژن
سلام توده ی اکوژن در سرویکس دهانه رحم به قطر ۱۰ در ۴ میلیونر بدون عروس خونی به نفع clot یعنی چی ؟ خطرناکه ؟ باید جراحی بشه ؟ یا دارویی در مان میشه ؟ خیلی نگرانم ؟
- سلام وعرض ادب من خانم ۵۲ ساله دارای کیستمولتی لوکوله به ابعاد۲۲×۳۹در تخمدان چپ هستمازحجرات فراوان باقطر ۲۰ میلی هس آیاخطرناکه وباید عمل کنم وتخمدانها ورحم دربیاین؟؟ممنونم
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
باسلام. تنبلی تخمدان و پریودی نامنظم دارم.پزشک قرص سیبل بهم داده از روز ۳ پریودی مصرف کنم.متاهل هستم .ایا قرص سیبل باعث جلوگیری از بارداری هم میشود یا نه باید روش دیگه ای هم برای جلوگیری استفاده کنم؟؟؟!!!
- دفع بقایای سقط جنین
سلام وقتتون بخیر ببخشید به پزشکم تا 20 روز دیگه دسترسی ندارم لطفا جواب این سنو رو برام توضیح بدید و راهنمایی بفرماییدکه آیا این بقایا خطرناک؟ خیلی ممنونم« رحم دارای ابعاد طبیعی و اکوی میومتری یکنواخت است، عارضه فضاگیر وپاتولوژیک در سرویکس دیده نشد، ضخامت آندومتر 4mmو ضایعه اکوژن به ابعاد 14*9*14و حجم 1cc دارای جز کیستیک در قسمت فوندال کاویته آندومتر به نفع بقایای بارداری مشاهده شد. تخمدان ها داری حجم طبیعی و جسم لوتئال به قطر 20mm در تخمدان راست مشهود است، مایع آزاد در حفره لگن دیده نشد.
- رابطه مقعدی
سلام. دو یا سه هفته یکبار رابطه مقعدی به زن آسیب میرسونه؟
- سرکلاژشکمی
سلام خسته نباشیدمن۱۵سال ازدواج کردم ۱۰سال نازایی داشتم بعداز۱۰سال خودبه خودباردارشدم بدون مصرف هیچ دارویی ۴تابارداری داشتم که منجربه سقط شدندآیامیتونم سرکلاژشکمی انجام بدم طول سرویکس من توی باردای زیر۲۰میشه


