سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قط نشدن خونریزی
سلام خانم دکتر من بیماری کولیت زخمی دارم چون دارو زیاد مصرف میکنم رحمم مدام خونریزی داره قرص دینوژیست استفاده میکنم تا خونریزیم بند بیاد حالا قصد بارداری دارم میشه با خوردن این قرص باردار شد اگه ن چ داروی استفاده کنم ک هم پریود نشم هم بتونم باردار بشم ۳۰ سالمه ممنون
- لخته خون در پریود
من پریودم عقب میفته موقه پریودم خون لخته میبینم که موقعه نزدیکی درد دارم
- سلام خانوم دکتر خیلی وقت بود که عفونت داخلی داشتم الان که پماد استفاده میکنم بعدش درد شدیدی میگیرم ممنون میشم جواب سوالمو برین
سلام خانوم دکتر خسته نباشی من سه سالی هست که عفونت قارچی دارم خیلی دکترا رفتم خوب نشدم یه دکتری رفتم خیلی خوب بود فقد نمیدونم چرا پماد استفاده میکنم بعدش درد شدیدی میگیرم
- سونوگرافی
سلام من تنبلی تخمدان دارم که در جواب سونو گرافی قبلی من اندازه ی تخمدان راست من ۱۴*۵وابعاد تخمدان چپم ۱۲*۶ بوده که این هفته درسونوگرافی من ابعاد تخمدان راستم ۲۷*۲۷ شده و تخمدان چپم با ابعاد ۲۵*۲۴شده و فولیکول رسیده هم دیده نمی شود ممنون میشم جواب بدهید
- نازایی؟
سلام خسته نباشید ۲۵ سالمه آزمایش هورمونی دادمDHTمقدارش۶۰۲ بود موهای زائد صورت دارم وریزش مو پریودم منظمه کیست همندارم سایز تخمدان وفولیکول هم نرماله توسونو هام اقدام برای بارداری هستم ،چقدرطول میکشه درمانم وچجوریه طول میکشه خطرناکه؟
- بیماریهای زنان
سلام خوبین من ۲۸ سال سن دارم با تنبلی تخمدان و ضخامت رحم نازکه دکترم دو ورق لتروزول داده که از شب سوم پریودی شبی دوتا بخورم که خوردم و استرادیول والرات و دگزامتازون هم داده مخیخام بدونم دو ورق لتروزول خوردم تبدیل به کیست میشه دوتا آمپول سینال آف روزای ۸ و ۹ پریودی زدم ممنون
- دردقاعدگی
فقطروز اول قاعدگی نه ب طور دائم دردزیرشکم ومقعد نشانه چیست
- بیماریهای زنان
۵۲روزپریودنشدم علت چیست
- تنبلی تخمدان
سلام من تنبلی تخمدان دارم و اصلا پریود نمیشم مگراینکه قرص و آمپول بزنم آزمایش دادم گفتن علاوه بر تنبلی تخمدان یه اسمی هم گفت که یعنی مغز هم دستور نمیده من پریود شم خیلی نگرانم توروخدا راهنمایی کنید😞
- نازایی
سلام خسته نباشین من ۳۱ سالمه ۶ساله ازدواج کردم اصلا سابقه بارداری نداشتم پریودیم نامنظمه دیر به دی عادت میشم رفتم مشهد پیش متخصص بهم دارو وآمپول دادن یه دوره مصرف کردم ولی نتیجه ای ندیدم الانم ازموقع مصرفش ۴۰ روزه میگذره باردارم نیستم پریودم نمیشم چیکار کنم راهنماییم کنین ممنون میشم
- آندومتریوزیس
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکی از بیمارهای شما هستم آیا با وجود این کیست اندونتریوزیس د و و نیم و فیبروم البته در سایز کوچیک بدون لاپرا باردار میشم
- تاثیر مصرف پردنیزولون5
سلام بنده 26سالم به دلیل بیماری لوپوس پردنیزولون 5 مصرف میکنم چند ماهی ماهی دوبار پریود میشم آیا ادامه بدم برام نازایی نمیاره
- تخمدان
سلام روز بخیر من امروز رفتم سونا نوشته تو تخمدان راست کورپوس لوتئوم ۱۴*۱۳رویت شده میخواستم بدونم چیه مشکلی نداره باید چیکار کنم؟ممنون از پاسخ شما
- آیا آژنزی مولرین جز گروه سندرم راکی تانسکی هست؟
سلام خانم دکتر عزیز. ببخشید خانم دکتر عزیز به من گفتن که جز آژنزی مولرین هستم .خواستم بپرسم آژنزی مولرین جز گروه سندرم راکی تانسکی هستش درسته ؟
- قرص لتروزول
سلام وقت بخیر من امروز روز ۱۴پریودیمه چن روز قبل قرص لتروزول مصرف کردم امروز سونو رفتم تخمدان راستم ی فولیکول ۱۲ وتخمدان چپم ی فولیکول ۱۳.۵ویدونه ۲۶دارم امپول زدم امکان بارداری هس بااین وضعیت؟؟؟
- سلام همسرم آزمایش اسپرم انجام داده و توش گذارش شده ۲میلیون اسپرم بعد رفت پیش متخصص ارولوژیست گفتن واریسم داره باید عمل کنه تو سوال قبلی از شما پرسیدم شما گفتین عمل تعسیر نداره باید چی کار کنه میشه رونمایی کنید لطفا رایی هست برای بچه دارشدنش امیدی هست
- تاخیر پریودی
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من پرولاکتین بالا دارم و دکتر برام قرص داستینکس تجویز کرده هفته ای ۱عدد چند روز است که پریودم عقب افتاده آیا میتونه بخاطر قرص داستینکس باشه
- پریود نشدن بعد مصرف این اپ
سلام من به مدت یک ماه قرص گین اپ مصرف کردم الان این ماه پریود نشدم باید چیکار کنم خیلی نگرانم ممکنه دیگه هیچ وقت پریود نشم
- نازایی
سلام.من چند ماه پیش لاپاراسکوپی لوله فالوپ انجام دادم هردولوله هام باز شدن.با آمپول و لتروزول فولیکول ۲۰داشتم آمپول hcg هم زدم شوهرم هم مشکلی نداره .آزمایش هورمونی و ذخیره تخمدان و تیروئید هم دادم مشکلی ندارم نمیدونم چرا باردار نمیشم
- نازاییی
بله به داخل حفره لگنی باتاخیر صورت گرفته میخوام بدونم دلیلش چیه آیا چسبندگی دارم یا چیزدیگه ای لطفا راهنماییم کنید من ناامیدشدم


