Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط بچه ۶ هفته
سلام خسته نباشین من رفتم پیش دکتر خودش برام قرص گذاشت یکم خونریزی دارم و از لکه ک میاد توشم سفید میاد میخوام بدونم اون چیه
- قرص جلوگیری
سلام ۳۶سالمه ۲فرزند دارم پریودهام منظمه میخوام برا یک ماه فقط ماه رمضان از قرص جلوگیری استفاده کنم اگر میشه یه قرصی رو معرفی کنید که کم عارضه تر باشه و تو صورتم لک نندازه تشکر
- نازایی
سلام من ۱۵ این ماه دوشنبه iui شدم الان چند روز درد زیر شکم اصلا خوب نمیشه وقتی میرم دستشویی نمیتونم کامل بشینم مقعد تیر میکشه علتش چی میتونه باشه
- بلوغ
باسلام.دختر من نه سال وسه ماهشه موی عورتش رشد کرده .قدش از همسالهای خودش کوتاهتره .آیا نشانه ی بلوغ زود رسه؟چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید.
- نارسایی سرویکس و رحم
سلام خانوم دکتر ایا شما با سونوی واژینال نارسایی رحم تشخیص میدید؟
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر بنده با سرکلاژ شکمی در هفته۱۲بارداری هستم در سونو ان تی نوشته شده یک کانون کمی اکوژن به ابعاد۳۰در۵۰ در خلفی تحتانی رحم مقابل جفت مشاهده شده(کانتراکشن بیشتر مطرح میباشد) میخواستم بدونم ضرر داره و چی هست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام باتوجه به این که در سرکلاژ شکمی از بالاترین نقطه رحم دوخته میشه نخ سرکلاژ موجب پارگی کیسه اب نمیشه؟
- طول سرویکس دربارداری
سلام خانم دکتر..اولین بارداریم هست طول سرویکس در هفته سیزدهم ۳۷ بوده حالا در هفته شانزدهم که سونو دادم آن را۳۳ _+ نشان داده وجفت هم گفته پایین آمده ..آیا نیاز به استراحت مطلق هست ویا درمان دیگری نیاز هست لطفا راهنمایی بفرمایید
- کپسول.
سلام من چند وقت پیش پیامی با موضوع پایین براتون ارسال کردم و شما گفتید کپسول پاورفیت هم میتونم مصرف کنم سوال بنده اینه که این کپسول رو چطور باید مصرف کنم تا تاثیرش رو بزاره و آیا روی بهم ریختن پریودی هم تاثیر داره ابن کپسول؟؟؟ ((((( سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و به زگیل تناسلی مبتلا شدم دکتر منو معاینه کردند و گفتن خطرناک نیست ولی نیاز هست با لیزر برداشته بشه و حتی من پرسیدم حتما باید لیزر کنم گفتن فعلا میتونی لیزر نکنی ولی خب اگه لیزر کنی بهترع و بیشتر نمیشه ....خاتم دکتر از این مراجعه بنده حدود ۵ یا ۶ ماه میگذره و خب من مراجعه ای نکردم و روی لبه های واژن وقتی با دست لمس میکنم برآمدگی های ریزی رو حس میکنم و من شنیدم با تقویت سیستم ایمنی میشه تا حدودی ویروس رو کنترل کرد میخواستم بدونم خوردن چه ویتامین ها یا قرص هایی میتونه به تقویت سیستم ایمنی بدنم کمک کنه( و البته من شنیدم خوردن سیر و فلفل دلمه و سبزیجات هم کمک کننده هست و خب این موارد رو میخورم ) و خانم دکتر سوال دوم بنده اینه که خوردن فولیک اسید هم موثر در این قضیه هست یا نه و آیا من میتونم بخورم و برام مشکلی نداره؟؟ لطفا کمکم کنید آخه به شدت استرس دارم میترسم در آینده برام مشکلی ایجاد بشه و حتی باعث نازایی بشه 🥺))
- سوال
عرض سلام ووقت بخیر من ۴۶ساله هستم سه تافیبروم درداخل رحمم هست که قراربودکورتاژانجام بدم ولی بدلیل شرایط کرونا به تعویق افتاده الان هشتم این ماه عادت شدم به مدت هفت روزوازروزهیجدهم تاحالا لکه بینی بادردزیرشکم دارم بنظرتون بدلیل فیبرومه یامشکل دیگه ای هست ممنون ازشماخانم دکترعزیز🌹
- جواب آزمایش پاپ اسمیر
Specimen Type:conventional Unstatisfactory for evaluation:Scant cellularity
- پولیپ رحم
سلام دکتر من ۱۱ ماهه اقدام به بارداری کردم عکس رحم گرفتم filling defect در سرویکس دیده شد جهت احتمال پولیپ برام سنوواژینال نوشتن که ۴مین روز پریود انجام دادم پولیپی دیده نشد، اما متخصص زنان تو مطب سنو برام انجام داد گفتن سگمان تحتانی پولیپ دارم باید هیستروسکوپی کنم حتی سایزشم نگفتن برگه سنو هم بهم ندادن ایا جراحی ضروریه؟ تاثیری رو باردار شدن داره؟ من باید چیکار کنم
- آمپول واریو
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من این ماه آمپول واریو زدم و پریود شدم بعد پریودم روز هشتم الان لکه بینی دارم که تا به حال سابقه نداشتم آیا فقط همین ماهفقط لکه بینی دارم یا ماه بعد هم همینطوره؟ و سوال دیگهای دارم آیا من ماه بد به طور طبیعی پریود میشم یا نه این آمپول باعث عقب افتادنم میشه ممنونم که جوابمو بدید
- جواب کلپوسکپی
سلام وقت بخير جواب كلپوسكپي من -T-Zone area show acute on chronic cervicitis and endocervicitis with
reactiveepithelial changes. ميشه معني ش رو بفرماييد ممنون - قرص وروژست
سلام دو ماه کامل بخاطر اندومتریوزم قرص وروژست مصرف کردم که علائم افسردگی شدید پیدا کردم تصمیم گرفتم قطعش کنم الان ۶ روز که دیگه نمیخورم ولی طی سه روز اخیر درد بسیار شدیدی توی رحمم و کمردرد شدید دارم دلیلش چیه
- درد مقعد در دوران پریود
درد مقعد در دوران پریود دارم..به حدی ک در دو روز اول نمیتوانم زیاد بنشینم و یا عمل دفع را به راحتی انجام دهم.در بعضی مواقع هم خارج از زمان پریود این درد را بصورت چند ثانیه دارم. مدت زمان درد حدود 3 سال.. 1سال پیش دکتر عمومی رفتم و دارو داد که شامل: پودر روان کننده مدفوع بود و کرم ام جی
- لابیا
باسلام . من دختر 4 ماهه دارم . زمانی که به دنیا آمد لابیاهای تیره داشت . فکر کردم به مرور تغییر میکند ولی نکرد. علتش چیست ؟ آیا به مرور خوب میشود ؟درمانش چیست ؟
- نامنظم بودن پریودی
سلام ببخشید من20سالمه مجردم یک ماه پریود نشدم رفتم سونو کردم مشکلی هم نداشتم تیروئیدم هم کنترل شده بود و رفتم متخصص زنان یه قرص پروژسترون داد خوردم طبق دستور پریود شدم این ماه هم پریود شدم ولی الان 13روزه که پاک نشدم چه کار کنم؟
- تأثیر صدای بلند بر جنین
سلام ببخشید صدای باند تو مراسم برای جنین تو هشت هفتگی ، خطرناک است؟؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه


