Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تداخل
سلام خانم دکتر خسته نباشید آیا خوردن ویتامین ب و ای و ویتامین سی وقرص آهن با ال دی تداخل دارد
- قرص اورژانسی و بارداری
سلام من روز آخر پریودم با نامزدم رابطه سطحی داشتم که قرص اورژانسی خوردم که دوباره بعد از هفت روز پریود شدم ولی حجم خونریزیم کمه و بیشتر لکه بینیه آیا احتمال بارداری وجود داره؟؟ آخه تاریخ پریود خودم ۱۹ آبانه
- سلامدختر ۲۷ ساله مجرد هستمچند ماه ههکه خونریزی و لکه بینی دارمبه پزشگ زنانمراجعه کردم قرص دروسبلا برایم تجویز کرد و من شروع به مصرف کردم چون مرتب لکه بینی داشتم پریودی ام مشخص نبود حالا بعد از مصرف هفت عدد از قرق پریود شدم و خونریزی دارم نمیدانم باید به مصرف ادامه دهم یا خیر به پزشگم دسترسی ندارم لطفاراهنماییم کنید
- نازایی
سلام خانوم دکتر عزیز. من حدود یکسال پیش برای مداوا خدمتتون رسیدم ولی بخاطره شلوغی زیاد و دوری مطب ناگزیر برای ادامه مداوا به دکتر دیگری مراجعه کردم . من و همسرم یکسال است که برای بارداری اقدام کردیم ولی نتیجه نداده . دکتر تو** نیا نشخیص دادند که همسرم مشکل کم تحرکی اسپرم دارند . دارو تجویز کردند و گفتند که اگر مشکل حل نشد باید به موسسه م*ر مراجعه کنیم و من باید از طریق یکی از پزشکانی که در آن موسسه هستند اقدام کنم . من شمارو واقعا قبول دارم و انتخاب من شما هستید . میخواستم بدونم که چه اقداماتی باید انجام بدم؟ و اینکه احتمال بارداری ازین طریق چند درصده ؟
- آیا باردارم ؟
سلام خانم دکتر ، من ۶ فروردین اولین روز آخرین پرویدم بود و این ماه برای بارداری اقدام کردم ،تقربیا یک روز در میان .۵اردیبهشت باید پریود می شدم ولی ۴اردیبهشت فقط یه قطره خون اومد درد زیر شکم و سینه دارم ولی از خون ریزی خبری نیست ،۲۸ سالمه و تا به حال پریودم عقب نیفتاده بود همیشه منظم و ۳۰ روزه بود امروز رفتم آزمایش خون دادم میزان bhcg یک بود ،این یعنی حامله نیستم ؟ یا اینکه احتمال داره زود آزمایش داده باشم ؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون .
- بی بی چک
سلام ببخشید مزاحمتون شدم من بعد تخمک گذاریم تا چندروز زیر شکمم دردمیکرد بعضی وقتا فقط سمت چپ بود من فکر میکردم واسه تخمک گذاریه ولی دیروز شبیه درد پریودی بود دیروز بی بی چک خریدم غروب زدم منفی بود امروز صبحم زدم منفی به پریودی من ۵روز دیگه میونده آیا امکان بارداری هنوز هست؟پریودیم ۲۳مرداد بود ۵روزه تموم میشه ۸شهریور حساب کردم روز تخمک گذاریمه ۲یا۳روز درمیون رابطه داشتم ولی منفی شد بی بی چک
- سلام وقت بخیر ببخشید من هنگام پریود زیاد درد مقعد دارم علتش چیخ
- حاملگی
سلام من 18سالمه 3ساله ازدواج کردم و یه بچه هم دارم الان 5روز از پریودیم میگزره ولی نشدم درد هم دارم تست هم منفی بود چیکار کنم پریود بشم
- زنان
سلام ۲کیستی اکوفری مجاور همبهقطر تقریبی۳۴مو۳۵کهاحتمال کیستفونکسیویل است درمان چیست نیاز به عمل دارد
- لابیاپلاستی
سلام، با مطب تماس میگیریم هزینه تقریبی عمل لابیاپلاستی رو نمیگن، میشه بگید هزینه عمل لابیاپلاستی همراه هزینه بیمارستان تقریبی چقدر میشه ؟؟یه قیمت حدودی
- آمپول دیفرلین
من ۱۶فروردین امپول دیفرلین سه ماهه زدم اما بعد از ۱۴روز پریود شدم،این اشکال نداره؟ من لاپارسکوپی ،هیستروسکوپی و میونکتومی کردم ۲۳اسفند
- قرص استرادیول از کی باید شروع کرد در پریود های نامنظم
- بیرجند hm
سلام وخسته نباشید من 7ماه پیش عملهیستروکومی کردم بعد از 2 ماه سوزش در پایین شکم و اطراف دارم سونوگرافی ولزنی دو دفعه انجام دادم سالم هستم وهیچ مشکلی ندارم ولی این سوزش خیلی منو اذیت میکنهو وقتی کمی ایستاده هستم زیر شکمم ورم میکنه و سنگین میشه و سوزش شدید دارم از چیکار کنم ممنون
- قرص اورژانسی
سلام من ۲روز پیشنزدیکی از عقب داشتم آب منی داخل باسن ریخت ولی ترسیدم ک اطرف واژن هم ریخته باشه بلا فاصله بعدش قرص اورژانسی خوردم ولی الان نگاه میکنم میبینم تاریخش مال25/05/1001هست آیا تاثیری نداره بعد اصلا این تاریخ یکم عجیبه ممکنه اشتباهی زده باشه؟
- آمپول دیفرلین
سوالی داشتم از خانم دکتر عزیز، موقع آماده کردن آمپول عضلانی، مقداری از ماده حلال موقع وارد کردن به ماده اصلی، از سرنگ خارج شد، حدود ۰.۱ سی سی، ولی محلول یکنواختی حاصل شد، تزریق این آمپول اشکالی نداره؟
- من سینم میسوزه و ۱۳ سالمه طبیعیه
- نازایی
سلام خوبید خانم دکتر...من ای یو ای کردم امروز روز ۱۵ ای یو ای بود جواب ازمایش منفی بود دلیلش چیه؟؟ شیاف رو قطع کنم یا زوده،؟
- بالا بودنfsh
سلام من کم کاری تیروئید دارم که البته کنترل شده هست چند وقت پیش له دکتر غدد مراجعه کردم گفتنfshخونم بالاست۱۳/۹بود گفتن به پزشک زنان مراجعه کنم شاید میخام یائسه بشم واینکه الان چندسال دو روز خون ریزی دارم وباقی روز لکه بینی هست
- دوفاستون
من برای درمان یائسگی زودرس و بنا به تجویز پزشک از روز ۱۵ ام پریودی قرص دوفاستون را به مدت ده روز مصرف کردم . روز یازدهم دچار خونریزی شدم. آیا این امر غیر عادی نیست؟
- دبری کلسیفیه درون لومن
36 سالمه در سونوگرافی نوشته دبری های کلسیفیه درون لومن سرویکس مشهود میباشد میشه لطف کنید راهنماییها کنید خیلی نگرانم


