Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی.رحم.وضماعم
رحم به ابعاد۴۸mm و۹۳mmوبااکوی میومتر هتروژن رویت شد. آندومتر به ضخامت ۴mmرویت شد.مختصر مایع در کانال آندومتر رویت شد.تصویر ناحیه هیپرهتروژن فاقد واسکولاریته به ابعاد ۲۶ mmو۲۹ mmو۳۵mmو به حجم تقریبی ۱۴ ccدر میوفته محل برش جراحی در سگمان تحتانی رحم وبا گسترش مختار کانال سرویکس رویت شد که می تواند مطرح کننده هماتوم در محل برش جراحی ثانویه به تغییرات postop باشد
- ضد بارداری
سلام مجردم و حدودا ۱۶ سالمه. میخوام بدونم آیا میتونم برای مشاوره درباره روش های پیشگیری از بارداری، مثل نصب iud مراجعه کنم . . ؟
- جوش نوک پستان
سلام 18 سالمه و مجرد هستم چند روزیه روی نوک سینه ی سمت چپم یک جوش کوچک سیاه دراوردم میخوام بدونم خطرناکه؟
- خارش بالای واژن
سلام وقت بخیر من مدتیه بیرون واژنم یعنی روی پوست خارش میگیره یه کوچولوهم مثل خط که پوست میخوادازهم جدابشه زخم بدون خونریزی شده خط قرمز افتاده دقیقا قسمتی که اگ بیکینی روعدد پنج فارسی حساب کنیم (۵)بالای نوک پنچ میخواره و خط افتاده. توی لب های واژنم هم باناخون میخارونم حالت جمع شدن چرک زیرناخون جمع میشه و از دستمال توالت استفاده میکنم از دستمال حالت پرز پرزی میمونه ،چکارکنم اصلا عفونت و خارش داخلی ندارم،ممنون از راهنمایتون
- 11
سلام من سزارین کردم الان سه ما شده بعد یک هفته ای میاد که خود به خود بخیم درد شدید و تیر هم میکشه باید چکار کنم
- سوال مهم
سلام خانم دکتر عزیز من ۲۳ سالمه و چند سالی هست که واژنمو با آب داغ میشورم می خواستم بدونم آب داغ امکان داره به پرده بکارت آسیب بزنه ؟؟ خیلی استرس دارم ممنون
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز آزمایش پاپ اسمیر و اچ پی وی من نشون داده که اچپی وی از نوع شش دارم ولی پاپ اسمیر هیچ مشکلی نداشت .میخوام بدونم چون آزمایش اچ پی وی مثبت شده آیا داخل واژن یا دهانه رحم زگیل هست واگه باشه من باید چکار کنم ؟راهنماییم میکنید که چجوری خوب میشم؟با توجه به اینکه من سیستم ایمنی ضعیفی دارم.ممنون
- کورتاژ با سرکلاژ شکمی انجام می دهید؟
سلام هفت هفته هستم ، قلب جنين در هفت هفته ايست كرده، كورتاژ انحام ميدين كه مزاحمتون بشم؟ سركلاژمو تهران پيش دكتر آصف جاه انجام دادم، اما الان رشت هستم، امكانش هست بيام خدمت شما؟
- کیست بارتولن
من دوبار به فاصله ۳ماه کیست بارتولن داشتم .حالادوباره ایجادشده هربارتخلیه وانتی بیوتیک استفاده کردم.برای درمان قطع چکارکنم؟
- ایوی اف
سلام خسته نباشید من داروی قبل تخمک کشی استفاده کردم برا سنو کع رفتم فولیکولهام ازاد شدن دکتر تا ده روز قرص مدروکسی پروژسترون داده احتمالش هست باردار بشم
- فیبرو کیستیک سینه
آیا فیبرو کیستیک سینه درمان دارد،که کاملا از بین برود
- پریودی
سلاممنبخاطرمشافرتمدوتاقرصالدیخوردمکپریودنشومولیشدمولیهنوزپاکنشدم
- کولیتوریس
علت یک تکه سفید داخل کولیتوریس چیست؟
- تماس جنسی
با عرض سلام و خسته نباشید.خانمی 29 ساله هستم که مدت یکماهه ازدواج نموده ام.در این یکماه بعد از هر نزدیکی با وجود استفاده از لوبریکنت و سکسهای با فاصله زمانی یک هفته ای اما باز هم درد و خونریزی و سوزش دارم(فثط در زمان سکس و در زمانهای دیگر خارش و سوزش ندارم).به دو پزشک زنان همزمان مراجعه کرده ام.یکی می گوید که عفونت شدید واژن و زخم رحم داری برایم پماد و انتی بیوتیک تجویز کرده اند و پزشک دیگر می گوید که هیچ عفونت و مشکلی نداری و بمرور زمان درد و خونریزیت برطرف خواهد شد . حال من مانده ام که تشخیص کدام درست است؟لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از پاسخگوییتان
- دردسینه
توروخدا جواب بدین ازشدت ناراحتی دارم سکته میکنم مدت 7روزه هردوسینه در میکنه رفتم متخصص داخلی سینه هامو معاینه فیزیکی کردگفت توده قده نیست بعدازمایش ماموگرافی سونوگرافی نوشت رفتم ماموگرافی جوابش عددیک بودبعدش رفتم سونوگرافی همش منفی بود ولی هنوزم احساس دردوگاهی سوزش در سینه هام دارم واکسن دو سوم زدم توروخدا
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- قاعدگی نامنظم
با سلام ، برای قاعدگی نامنظم به پزشک مراجعه کرده بودم. قرص سیبل رو تجویز کردند ، گفتند که از روز سوم قاعدگی مصرف کنم ، من اشتباها اولین قرص سفید رنگ رو مصرف کردم آیا مشکلی پیش نمیاد ، برای روز های آینده (چهارم به بعد) کدام قرص ها را مصرف کنم؟
- پریود نامنظم
سلام من ۲۸ساله ومجردم اکثرا پریودم عقب می افته ماه قبل ۱۰ام بود ولی این ماه تا الان که۲۲ام هست پریود نشدم ویکبارهم آزمایش تیروئید دادم۶ بود یه مدت قرص لووتیروکسین خوردم ولی بازم پریودم نامنظمه اصلا تیروئید و پریود به هم ربط دارن؟
- ترشحات زرد رنگ
سلام خسته نباشيد. ببخشيد من بعد از اقدام به بارداری دچار ترشحات زرد رنگ شدم. دوبار دکتر رفتم، يكس گفت عفونته و ديگری گفت چیزی نیست و طبيعيه. ولی من نگرانم. ميشه راهنماييم كنيد. ممنونم.
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید ، یک سال پیش ب علت خود ارضایی دچار بیرون زدگی نوک تیزی از کلیتوریس شدم که هنوز گاهی اوقات بیرون میاد و درد ناک هست وقتی بهش چیزی برخورد میکنه ، لطفا راهنماییم کنید ، میترسم


