Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دردواژن دربارداری
سلام هفته ۲۲گاهی ولژنم تیرمیکش دردمیگیرارمایش ادرارم میدم یکم باکتری دار خون درادرارمثبت میزن دکترم میگ چیزی نیست هپارین مصرف میکنم خطرناک نیست
- آزمایش اسپرم
سلام خسته نباشید، همسر من امروز نوبت ازمایش اسپرم داشت ایشون توخواب ارضا شدن ایا نمونه دادن توهمچین مواقعی اشتباه؟یاتاثیری توکیفیت نداره
- باداری
سلام ازهفته چندم بارداری نزدیکی نکنیم
- چکاپ زنان
سلام .من از آبان ماه بخاطر کنسر سینه قرص تاموکسیفن می خورم .سوالی که دارم اینه که چند ماه بعد از مصرف قرص باید سونوگرافی واژن انجام بدم برای اندازه گیری اندومتر؟
- خال گوشتی
با سلام خانم دکتر عزیز ..من دختری هفت و نیم ساله دارم که در ایام عید متوجه شدم که یک خال گوشتی کوچک در کشاله ران دارد که قبلا نداشت..آیا خطرناک است یا امکان دارد که زگیل تناسلی باشد؟من خودم ۵ ماه پیش پاپ اسمیر طبیعی داشتم و قبل عید معاینه شدم که دکتر چیزی از زگیل نگفت
- میوم
سلام. خانوم دکتر درمان میوم در دختران جوان چگونه انجام میگیرد
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام .من دیروز بعداظهر با شریک جنسیم از طریق لاپایی رابطه داشتم بعد مایع منی رو ایشون روی کمرم ریختن بعد فقط با دسمال خوشک کردم و یادم رف چیکار کنم اومدم خونه استرس شدید گرفتم یه حالت حالت تهوع دارم با شکمم یجویه
- با سلام آیا همان روز که سونو گرافی واژ ینال میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
با سلام آیا همان روزی که سونو گرافی واژ ینال انجام میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
- فیبروم
سلام من فیبروم رحمی دارم توی سونوگرافی نشون دادتعدادش خیلی هم زیاده میخواستم بدونم چیکارکنم اگه نخوام رحمم رودربیارم میتونم فقط فیبروم هاروازرحمم خارج کنم
- بارداری
سلام من ۱۵ هفته باردارم ترشح سفید رنگ دارم و در قسمت بیرونی واژن خارش دارم . از پماد تریامیستون ان ان استفاده میکنم یه بار ، خوب میشم آیا ضرری دارد برای جنین . ؟ ممنون میشم جواب بدهید
- زنان
سلام من ۱۸ سالمه وزنم ۵۶ هست ازدواج کردم و علایمی مثل عقب افتادگی پریودی را داشتم ولی تا قبل از ازدواج به مدت ۱ سال خوب و منظم شده بود ولی الان نه دوماه اول ازدواج ۲۶ و ۲۷ روز طول کشید وبرای پریودی بعدی دوماه رفت تا پریود شدم و من قرص ارژانسی مصرف کردم در اون مدت بعد دوباره دو برار با فاصله زمانی۱۹ و ۲۵ پریودشدم در این سیکل پریودیمم قرص ارژانسی مصرف کردم موهای زائدم از دقتی ازدواج کردم ب شدت موعای زایدم زیاد شد استرس همیشه دارم و دست و پاهام سرده و رنگ پوست بدنم زرده الان برای پریود شدن کمر درد و پا درد دارم ولی نمیشم مشکل تنبلی تخمدان داشتم ولی دکتر بهم گفت ک ضعیفه و دیگر هیچ مشکلی نداره خون ریزیمم اول زیاده و بعد خوبه وقتی ک ازدواج کردم رابطه جنسی بر قرار کردم اول ک پریود میشم خونی ک میاد رنگ تیره ای دارد و ترشحاتم در اوایل خوب بود ولی از زمانی رابطه کامل بر قرار کردم یک بار دچار عفونت شدم و ترشح خیلی زیاد داشتم و سوزش وحشتناک و بوی بد ک خوب شدم تو این دوره ولی این طور نشدم و پریودم نشدم مشکل از کجاست از قرص هاست لطفا راهنمایی کنید و برای بچه دار شدن مشکل داره خانواده خیلی روی بار داری خیلی حساس
- سوال مهم
سلام برای تشخیص بکارت وقت قبلی باید بگیرم پیشتون؟
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من از سرکلاژ واژینال جواب نگرفتم میخوام شکمی انجام بدم ولی شما گفتید ممکنه سرکلاز شکمی هم جواب نده میخواستم بدونم در چه شرایطی سرکلاژ شکمی موثر نیست؟چه راهی برای تاثیرش وجود داره؟
- از کجا بفهمم پوچ
از کجا بفهمم قلب بچه تشکیل شده خونریزی ندارم درد هم ندارم
- آیا زود پریود شدن با ضربه به شکم اتفاقی میافتاد
نزدیکای پریودم ناحیه پایین شکمم خیلی زیاد درد میکرد رفتم حموم ماساژ دادم آروم نشد ک بدترم شد ی مشت زدم بعد حموم پریود شدم مشکلی هست؟
- کیست آندومتریوم
سلام مت الان ده سال کیست آنومتریوم دارم یبارم دکتر برام عمل کردن ولی باز دراومد دیگه همیشه دکتر رفتمو دارو مصرف کردم اما خوب نمیشم باردارم نمیشم الان میخام بارداربشم امکانش هست این شماره تلفنم اگر درمان میشم وباردار لطفا باهام تماس بگیرین تا ویزیت آنلاین بشم ممنونم
- کپسول اوابوست بعد از واکس کرونا
سلام من تازه واکس سینوفارم زدم دوز اول کپسول اوابوست میخورم برای ذخیره پایین تخمدان ۴۰سالم الان مشکل نداره بخورم یا اینکه چند روز بگذره؟
- سلام مادرم متوجه اکوژن کبدی شده ۵۶سالشون هست ایا خطرناکه یانه
- بارداری
سلام.من یکسال ازدواج کردم اقدام سنو و آزمایش هم دادم.گفتن خوبی مشکل نداری.همسر من آزمایش اسپرم داد گفتن مشکل نداری ولی باردارنشدم
- اقدام به بارداری
یک اکوژن فوکال به ابعاد mm 4 * 10 در قسمت دیستال کاویته آندومتر دیده میشود..لطفاً راهنمایی کنید میخواهم آمادگی بارداری داشته باشم،38سالمه،


