Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاخیر در قاعدگی
سلام خانم دکتر، دختر من 14 سالشه و نزدیک به دو ماهه پریود نشده خودش هم فرد استرسیه اما میتونه کنترلش کنه و کمبود ویتامینD هم داره چیکار باید بکنم
- دردسمت راست شکم
سلام من هفته ۲۲ام ازمایش ادرارهمه خوب بود دکتربرام انتی بیوتیک دادبراترشحاتم ولی دردپهلو وسمت راست شکمم خوب نمیش حالت گرفتگی وکش اومدن دارد طبیعی
- سلام وقتتون بخیر من ده روزه از وقت یریودم گذشته دوفرزندم دارم الان آمادگی ندارم برای فرزند دیگه میشه شما کمکم کنید
برای حاملگی
- پرده بکارت
سلام وقتتون بخیر من چند روزه فکر و خیال داره دیوونه م میکنه ما هشت ماهه عقدیم پرده بکارت من ارتجاعی از نوع حلقوی هستش دوماه پیش همسرم آلتش رو به صورت مالشی به روی واژنم میکشید راستش ی کوچولو درد داشتم میخواستم بدونم من باکره هستم یا خیر ؟! بعد اینکه پزشک قانونی اگه برم چی میگه ؟!
- درد و سوزش در محل اسکار سزارین بعد ۱۰ سال
سلام خسته نباشید حدود ۱۰ سال از اخرین سزارین من میگذره الان حدود ۷ روز درد شدید در ناحیه اسکار سزارین سمت راست دارم ،از حدود ۱ ماه قبل این درد به صورت لحظه ای حس میشد اما ادامه دار نبود ، اما الان احساس درد تا پهلو هام کشیده میشه . سونو انجام دادم اما هیچ موردی مشاهده نشد نه کیست نه عفونت نه فتق رحم نرمال بود . میشه راهنمایی کنید که این چی میتونه باشه
- بیماری زنانه
سلام من یه دختر پونزده ساله هستم دو ساله قاعده میشم معمولا سیکلام 23روزه هستن از روز 23 سیکلم خونریزی تا الان که 26 روز هست به جای اینکه خونریزی با جریان شدید داشته باشم لکه بینی قهوه ای و گاهی قرمز دارم پارسالم پنج روز اینطوری شد نمیدونم تو این چن روز چرا تخمدان سمت چپمم گاهی اوقات تیر میکشه شایدم کلیه مه مطمئن نیستم درضمن بگم خونریزی من کاملا با لکه بینی فرق داره از نظر شدت و رنگ میشه بگید مشکلم از چیه و خطرناکه یا نه و لازمه دکتر برم؟
- سوااال
سلام خسته نباشید دکتر من ادونوم هیپوفیز دارم و پرولاکتینمم اونقد بالا نیس و همیشه قبل از عادت ماهیانه مثلا ۱۰ روز قبل یا ۵ روز قبل دچار سردرد بدی میشم دردهای بدی توی سرم میاد و حتی یه روز به پریودی درد های توی سرم خیلی شدید و غیرقابل تحمل میشه آیا به ادنوم مربوط میشه؟ چون در ام ار ای دکتر گفت هیپوفیز خیلی بزرگتر از حد نرمال و بخاطر ادنوم، ادنومم بدون ترشح و سایز کوچیک یا این سردرد ها ممکنه بخاطر کمبود آهن و ویتامین باشه؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید واقعا نمیدونم از این سردردهای عذاب آور باید چیکار کنم
- دروسبلا
سلام خسته نباشید من دروسبلا دکتر برام تجویز کردند به دلیل هایپرپرولاکتینمی،میخواستم ببینم کی پریود میشم حین مصرف دارونماها یا زودتر یا بعد از مصرف دارونماها
- جنین
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر من امروزیازدهمین روزازانتقال جنین سه روزه فریزخوب متوسط هستم امروزدردپریدی دارم وگاهی حالت تهوع وخستگی وکاهش قندوفشاردارد بنظرشما احتمال بارداری هست؟
- تنبلی تخمدان
سلام دکتر یه سوال داشتم اگه عفونت داشته باشیم وسنولگن انجام بدیم سنوتنبلی تخمک نشان بده ایاازعفونت یانه اثری داره عفونت؟
- پرده بکارت
سلام من دوسال پیش پرده بکارتمو از دست دادم الان ازدواج کردم شوهرم فهمیده پرده ندارم میخواد منو ببره دکتر زمان پاره شدن پرده بکارت مشخص میشه؟؟؟
- زایمان زودرس دوقلویی
سلام وقت بهیر من ۳۱ سالمه شکم دوم باردارم دوقلو دیروز در هفته ۲۶ سونو انجام شد قل اول سفالیک و سرش اومده پایین و قل دوم ترانسورس سر در پهلو امپول ریه تزریق شد و شیاف پروژسترون هم تا سه تا در صورت درد شدید تجویز شد. وزن جنین ها ۹۱۰ گرم و ۹۳۵ گرم وقد ۲۱.۷ ایا وزنشون کم نیست؟ مراقب دیگه چی باید انجام بدم خانم دکترگرامی
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید در حال اقدام هستم دکتر گفت از سینه هام شیر میاد قرص کابرلین بهم داد چهارتا هفته یی یه دونه الان هفته چهارم پریودی هستم اقدامم کردم یه موقع حامله باشم ضرر نداره بخورم قرصو؟
- دربارهدرد بغیه ها سزارین
- شما کدام بیمارستان قرارداد دارید
- سلام عزیزم من به خاطره نازایی داروی هورمونی دکتر بهم قرص لتروزول وکلومیفن داد آمپول سینال اف چهار تا داد ولی الان پریودم نامنظم شده چه درمانی لازم وچیکار باید کرد یا چه چیزی برای نامنظم شدن پریودی خوبه
- قرص
سلام و خسته نباشید،برای تعیین جنسیت بت مد قرص لتروزول دادین که از روز دوم پریود بخورم چندتا قرص وروزی چندتا و تا روز چندم بخورم؟بعدش روز ۱۱یا۱۲فرمودین سونوی واژینال برای فولیکول غالب انجام بدم،سونو رو کجا انجام بدم ؟بیرون؟یامطب انجام میدین؟باتوجه به اینکه همون روز هم باید مطب بیارمش،ممنون از راهنماییتون خانم دکتر
- نامنظمی پریود
سلام خسته نباشید. من مدتی هست که دچار نامنظمی پریود شدم. اقدام واسه بارداری انجام دادم حالا دکتر مدروکسی پروژسترون برای تنظیم سیکلم بهم داده. آیا حین مصرف قرص پروژسترون می شود اقدام کرد. مشکلی برای جنین اگر باردار شم پیش نمیاد
- نازایی
با سلام،بنده ١ماهه پريودم عقب افتاده با ٢تا آمپول پروژسترون هم ١١روزه كه پريود نشدم،من هيچ وقت سابقه تاخير در پريود نداشتم هميشه منظم بوده،فقط ٣دوره كلوميفن مصرف كردم ،اين ماه استراحت داده بودن دكتر و عكس رنگي با نتيجه نرمال گرفتم كه اين ماه اين تاخير پيش اومد .روز ٤٢ هم آزمايش بارداريم منفي بود ،چند ماه قبل هم آزمايشااي هورمونيم نرمال بود پس چرا پريود نميشم خيلي نگرانم
- سلام خانم دکتر برای تعیین جنسیت بچه ایا درمان خاصی هست؟ با دارو یا چیز دیگه ای؟ من میخوام بچم دخترشه و هنوز برای بارداری اقدام نکردم، آیا راهی هست که بتونم بچم حتما دخترشه؟؟؟؟


