Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد و خونریزی
سلام خانوم دکتر ایا سرکلاژ شکمی بعد عمل درد و خونریزی زیادی داره ؟ معمولا بعد چند روز عادی میشه ؟ ایا همون روز مرخص میشیم یا یک شب باید بمونیم؟ ممنونم
- بارداری و پلی کیست
سلام من میخوام اقدام کنم ولی پلی کیست دارم و نمیدونم باردار میشم یا نه و شوهرم مخالف هم هست میخواستم بدونم راهی هست که بشه باردار بشم؟ من به شدت بچه میخوام اما شوهرم خیلی مخالف عذر میخوام که میپرسم اگه نزدیکی بیرونی واژن باشه اما نه داخل..بازم باعث بارداری میشه؟؟
- غده
سلام علت دونه بزرک زیر بقل چیه خانوم دکتر برم دکتر ؟ چهار پنج تا طرف چپ زیر بقلم در اومدع یکهفته پیش یکی شبیه همین چرکی بود
- محمد
سلام در هفته 32 اب دور سر جنین 10و9امکان داره به جنین اسیب وارد بشه یا امکان هست به حد نرمال برسه یا بیشتر بشه در ضمن اب دور جنینم 30هستش
- سلام وقت بخیر
آیا تست nst زنان باردار در مطب خانم دکتر انجام میشه
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
روز ۱۲ بعد انتقال جنین لکه بینی و کمردرد نشانه پریودی یا بارداری .ایوی اف کردم دوتا جنین با گرید Aگذاشتن .و الانم باید منس شم .شیاف پروژسترون روزی دوتا مصرف میکنم از ابتدای ایوی اف
- انتقال جنین
من 6روز انتقال انجام دادم گاهی اوقات درد زیر شکم و درد پهلو دارم میخوام بدونم جنین تشکیل نشده؟ و چرا با شیاف پروسترون دل پیچه و اسهال دارم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۶ هفته باردارم و قلب جنینم تشکیل شده و ضربان داره قبل بارداری متفورمین استفاده میکردم تا الان ادامش دادم دکتر گف در بارداری ممنوع و قطع کن الان هرچی درموردش خوندم گفتن قطع یهویش باعث ایست قلبی جنین میشه. لطفا راهنمایی کنین چطوری قطع کنم ممنونم
- لکه بینی
سلام خانم دکتر دیروز روز ۲۲سیکلم وامروز۲۳ سیکلم لکه بینی کوچولو داشتم حال بهم خوردگی دارم کمردرد دارم اقدام هم کردم آیا علائم بارداریه
- بکارت
سوال خسته نباشید آیا پاره شدن فورشت در هایمن ارتجاعی مهم است یان؟
- سیبل
سلام وقت بخیر من چند ماه هستش که قرص سیبل مصرف میکنم بدون هیچ وقفه ای یعنی هر شب خوردم اما این ماه بعد ۳روز گذشتن از قرصای سفید (یعنی از بسته جدید ۳تا مصرف کردم)هنوز پرید نشدم دیروز یکم خون ابه و چند مویرگ قرمز دیدم و دیگ هیچ اثری از پرید نیس این طبیعی؟ همیشه یکی مونده بسته تموم بشه پرید میشدم
- سثط
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی انجام بدم بهتر جواب میگیرم لطفاً کمکم بکنید دوتا سقط 16و15هفته داشتم و یکی هم 20هفته با وجود سرکلاژواژینال سقط شد 36هفته و طول سرویکسم پایینه 25
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر سوال من اینه که دختر من وقتی ۱۶ سالش بود خودش رو معاینه میکنه ینی واژن اش رو یا از همون جایی که خون پریود خارج میشه بازش کرده و دخترم میگه حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن واژن اش درد وگرفتگی داشته حدود ۵ بار اون قسمت واژن اش رو باز کرده و آخرش پرده رو دیده بعد یک روز دخترم پریود شد پریودش یک هفته جلو افتاد بعد از اون موقع خیلی استرس گرفت اومد که به من گفت بعداز پایان پریودش خواستم خودم ببینم که به خودش حین معاینه آسیبی نزده ولی اصلا واژن اش باز نمیشد خیلی منقبض شده خانم دکتر عزیز دیگه از استرس دارم میمیرم آیا به نظر شما درد حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن طبیعیه آیا طبیعیه که در اثر معاینه پریودش جلو افتاده یا پرده آسیب دیده ؟؟ علت گرفتگی بعد از پایان پریود چیه به خاطر معاینه شده ؟؟ خانم دکتر عزیز پرده دخترم سالمه یا نه ؟؟ قربون شما وسواس گرفتم دارم دیوونه میشم خدا خیرت بده به این چند تا سوال من پاسخ بدی بیزحمت
- لکه بینی در زمان قاعدگی
سلام من چند روز بعد ازاتمام پریودی رابطه جنسی داشتم مشکوک به پارگی کاندوم بعداز۷ ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم الان دوهفته از زمانی که باید پریود میشدم گذشته بود که دوتا بی بی چک استفاده کردم منفی بود الان دچار لکه بینی هستم به نظرتون باردارم؟
- خونریزی بعد از سقط
س من ۴۲ روزه ک سقط کردم و همچنان خونریزی دارم رفتم سونو گفت بقایا داری قبل و بعد سونوهم مترژن مصرف میکنم ولی هنوزم خونریزی تموم نشده
- سلام خانم دکترببخشی خواستم ببینم موقع مصرف قرص دوفامدک خورده میشه موقع درمانه یادرمان میشه
سلام خانم دکترم رفتم دکترقرص دوفامدبهم دادبرابارداری برادو ماه بهم قرص دادمن میخوام ماه بعداقدام کنم برابارداری بایدازماه بعدشروع ب قرص خوردن کنم یاازهمین همهین ماه شروع کنم تااحتمالش بیشترباشه
- بارداری
دختران در چه سنی امکان باروری دارند امکان دارند در 12 سالگی بارور شوند میشه توضیح کامل بدید
- سوزش بخیه سزارین از داخل شکم
سلام من ۳سال سزارین شدم چند روز یک قسمت از بخیه هام از داخل سوزش عجیبی داره همراه درد که به محض ایستادن شروع میشه و تو خم و راست شدن اذیت میکنه بخیه انگار تازست و تازه زایمان کردم
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام خانم دکتر من سوال پرسیدم ولی شما در جواب فقط . گذاشتین در صورتی که سوالم تکراری نبود لطفا سوالمو پاسخ بدین ممنون میشم سوالم این بود:سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- Anti tpo
سلام خانم دکتر،anti too 50 خطرناکه?? 27سالمه 3ساله ازدواج کردم، تا 6ماه دیگه فعلا قصد بارداری ندارم. چه اقداماتی باید انجام بدم.??? ممنونم.


