Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- طول سرویکس
سلام بارداری دوقلو ام هفته۲۶ دو روز طول سرویکسم ۲۵ شده قراره پساری بذارم سرکلاژ نشدم شیاف هرشب پرولوتون هر هفته خانم دکتر خطری بچه هام تهدید میکنه؟ممکن زود به دنیا بیان؟ چه اتفاقی می افته؟ من دو روز استراحت مطلقم حتی نمیشینم
- خودارضایی
سلام میخواستم بدونم خودارضایی با مالش کلیتوریس از طریق دست به بکارت آسیب میزند
- پاپ اسمیر
سلام خانم دكتر جواب پاپ اسمير رو گرفتم موردا اول همه رضايت بخش بود قسمت آخرش اين بود Other non-neoplastic finding reactive cellular chang associated whit inflammation. يعني مشكلي هس؟
- بارداری
سلام ببخشید من ی هفته ب پریودی دیگمه وقبلش رابطه داشتم ولی منی رو وارد بدن نکردم چند وقته جالم بده و سابقه فشارخون دارم وحالت تهوع وسردرد دارم دکتر ازعلائم میگف احتمالا بارداری میخواستم ببینم امکانش هست
- بارداری
میخواستم برا بارداریه دوم اقدام کنم و دوست دارم دختر باشه در مورد دوش واژینال شنیدم اما مقدار محلول و شرایطش رو نمیدونم متشکر
- در مورد مصرف قرص اووبوست
باسلام خسته نباشید ببخشید من 34 سال سن دارم و ذخیره تخمدانم 0.214 هستش میتونم قرص اووبوست مصرف کنم یا چه راه حلهایی دیگه داره ممنون میشم اگه جواب دهید
- مصرف قرص سیبل
سلام.وقتتون بخیر.من pco هستم.چهار ماهه پریود نشدم.بعد از انجام آزمایشات هورمونی و اینکه همه چی نرمال بود( کمی موی زائد دارم)دکتر قرص سیبل دادن که الان بعد از خوردن ۱۴ قرص لکه دارم و درد پریودی.اگر خونریزی شروع شد چیکار کنم؟قرص رو ادامه بدم؟اگر قطع کردم از کی باید مجددا شروع کنم؟
- سلام وقت بخیر هماتوم ساپورت کوریونیک در ابعاد 8×8در مجاور int.os رویت شد به چه معناست
- آمپول سینال اف
سلام من دکتر بهم گفته بود ک از روز سوم پریود روزی ۷۵ واحد سینال اف ۴۵۰ بزنم ولی امروز ک روز اولم بود تزریقاتی درمانگاه همه ی ۴۵۰ واحد امپول رو تزریق کرد بهم...حالا چی میشه دوباره باید برم امپول بخرم؟؟؟ خطرناک نیس؟؟؟
- بارداری
سلام هفته36بارداری هستم دیابت بارداری با انسولین دارم از دیروز تکونای بچم زیاد شده ممکنه مشکلی پیش اومده باشه توروخدا جوابمو بدین خیلی نگرانم
- سلام اگه کسی کرونا گرفتم باشه چند روز طول میکشه تا خوب بهشه
- عمل باز در بارداری خارج از رحم
سلام خسته نباشید دکتر عزیز من یک ماهه عمل شدم بارداری خارج از رحم بود ک مثل سزارین عمل کردن وقتی میخندم احساس میکنم بخیم از داخل باز میشه آیا مشکلی پیش نمیاد خیلی بد میسوزه وقتی میخندم امکانش هس باز بشه همش استرس دارم
- موی زائد
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر باشه من دختری ۲۱ ساله هستم و موهای زائد در نواحی زیر گردن و شکم وسینه و قفسه ی سینه دارم .. و پریودام منظمه و هر ماه انجام میشه و مثلا ۳ الی ۴ روز عقب جلو میشه امکان داره قاعدگیم بدون تخمک گزاری باشه؟ خیلی میترسم ممنون میشم راهنمایی کنید .
- بقایا سقط
سلام خسته نباشید من سقط جنین داشتم والان بقایا تصویر هایپرهترواکوبه ابعاد24×16×17mmوحجم ۳.۷همراه باواسکولاریته درناحیه فوندوس وبادی کاویته رحم مطرح کننده بقایای بارادای رویت شد باید چیکار کنم خانوم دکتر
- من چند سال پیش تنبلی تخمدان داشتم خوب شده حالت برآب اینگه حامله بشم مشکلی پیش نمیاد
من چند سال پیش تنبلی تخمدان داشتم خوب شده حالت برای حاملگی مشکلی پیش نمیاد
- سونوگرافی جنین
سلام من تو سونوگراعی ۱۸هفتگی ام نوشته در مغز جنین یک کوروئید پلاکسوس کیست دو طرفه۵/۱و۶/۲میلیمتری مشاهده شده از چند متخصص پرسیم میگن تا یک ماه دیگه تحلیل میرود نظر شما چیسن
- بارداری@@@
دو ضایعه کیستیک به دیامتر ۳۱*22mm و 26*26mm محتوای سپتای متعدد نازک داخلی و اینترنال اکو در تخمدان چپ مشاهده میشوند که مطرح کنند احتمالی کیست هموراژیک میباشند. سلام من چند روزه خونریزی دارم ولی زیاد نیست درد هم تقریبا مثل درد پریودی دارم آیا با این خونریزی کیست هموراژیک از بین میره یا نشان دهنده خطری هستش ؟ یا میترکه ؟ اگه بترکه خطری داره واسم و موجب این میشه باردار نشم ؟ رفتم دکتر متخصص بهم قرص Duphaston داد ...با این قرص کیستم از بین میره ؟این قرص چیکار میکنه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید .من چهارساله ازدواج کردم .سه سال می خوام بچه دلر شم اما نشدم پیش خیلی دکتر رفتم هیچکاری نتونستن بکنن میگن مشکلی هم ندارم .نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنیداین باعث جدایی داره میشه برام
- رحممممم
سلام من چند وقت پیش سوال زیر رو ازتون پرسیدم و شما گفتید دهانه رحم هست الان برام سوال پیش اومده آیا این موضوع که نشانه افتادگی رحم نیست ؟؟؟ ((((امروز وقتی داشتم واژنم رو میشستم حس کردم چیزی داخله واژنمه با انگشت که لمسش کردم یک چیز نرم و یک جورایی انگار استوانه ای یا هم دایره ماننده که قسمت اولیه اش انگار پرز پرز و لایه لایه است رو حس کردم ))))
- بقای سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید سه ماه پیش سقط داشتم بقایا مانده بود امروز رفتم سونو گفت تجمع مایع همراه با اینترنال اکو رویت شد وبقایا مختصری هم است ۶دهم زده بود خیلی نگرانم آیا باید کورتاژ بشم یا خودش دفع میشه ۷روز پریود بودم سونو انجام دادم


