Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بتای بارداری
با سلام و ادب،خانم دکتر تست بتا برای بارداری چندروز بعداز نزدیکی مثبت میشود./ با تشکر
- سلام کیستیک همراه با interanal septation به ابعاد 58.×37 دارم ایا خطرناکه واینکه بادارو حل میشع
سلام کیستیک همراه با internal septation به ابعاد 58×37 دارم آیا خطرناکه واینکه با دارو حل میشه
- Chronic cervicitis چیه
سلام، من ۳۶ سال هستم، جواب کلنوسکوپیم توی ۶ تا نموننه که گرفته شده فقط Chronic cervicitis نوشته، ایا این خطرناک؟ دکترم دارویی تجویز نکرده و گفته که خوبه، ایا به دارو نیاز ندارم
- عفونت
سلام خانم دکتر من زایمان سزارین داشتم تقریبا 50 روزه خونریزی اینام تموم شده ولی الان ترشح زرد رنگ خیلی دارم بوی بدی هم میده حالم از خودم بهم میخوره چیکار کنم
- نازایی
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم و وزنم نرماله،با دارو تخمک هم دارم ولی باردار نمیشم،به نظرتون ورزش کردن مفیده واسه من که وزنم نرماله و تخمک هم با دارو دارم؟؟؟
- تپش شکم
سلام.ببخشید من تومهرماه رابطه محافظت نشده بدون دخول داشتم و۲۴ساعت بعدش دوتا قرص اوسیز خوردم وابان واذرماه هم پریودیم بجای پنج روز سه روزشد ودی ماه هم هنوز به وقت پریودیم چهارروزمونده وهفت هفته ک ازرابطه م گذشت سونو رحم وضمایم گرفتم چیزی نبود ولی الان چن روزه ک شکمم تپش داره مثله قلب میزنه ونفخ هم دارم خواهشا بگید ازچیه؟؟
- سونوگرافی شکم و لگن
سلام وقتتون بخیر،تو سونوگرافیم: رحم رتروورته باابعاد37*91 و اکوی میومتریال هموژن فاقد ضایعه فضاگیردیده میشود،چندکیست نابوتین در سرویکس بزرگترین8mmدیده میشود،اندومتر با ضخامت 4mm با نمای هیپراکو هموژن مشاهده میشود،سونورو۶ روز بعداز تموم شدن پریود انجام دادم و۲۲سالمه
- پرده بکارت
سلام من یک سال میشه نامزاد کردم چنددفعه رابطه از جلو داشتم اولین دفعه وقتی کردتا اخر داخل کرد دردی نداشتم ولی بعد از هفت ساعتی سه قطره خون اومد میگن زده شده یه یه دکتر دیگه هم گفتم گفت زده شده الان باید چیکارکنم آیا ترمیم میشه چقدر هزینه اش میشه توروخدا کمکم کنید اگه خانواده ام بفهمن منو میکشن
- واکسن گترداسیل
بعد از تزریق واکسن گارداسیل هر ۲ هته یکبار پریود هستم،ربطیبه واکسن داده؟
- نواحی اکوژن در نوجوان با سابقه ی کانسر برست در مادر
سلام خسته نباشید..آیا ممکنه با توجه به اینکه مادرم کانسر برست داره این اکوژن بدخیم و سرطانی باشه؟ چ راه هایی برای درمان این بجز دارو و عمل جراحی یا نمونه برداری پیشنهاد میکنید؟ در تخمدان چپ هم یک کیست ۴۸ میلی متری دارم . آیا میشه که از داروی گیاهی برای درمان هر دو درد استفاده کنم؟
- عقب افتادن پریود
با سلام
من هر ماه سه روز پریودم عقب می افتاد به پزشک مراجعه کردم ایشان گفتن باید سونو رحم و تخمک بدین گفت م مشکل خاصی نداری قرص ال دی بهت میدم دو ماه مصرف کن پریودیت منظم میشه بعد از مصرف قرص ها من هر ماه ده روز عقب میندازم باید چکارکنم - پرده بکارت
سلام من حدود 42 روز پیش عروسی کردم و شب عروسی خونریزی نداشتم پردم حلقوی بوده و قبل رابطه بکارتم کاملا سالم بوده ؛ بعد رابطه از جهات 3-9-6 پارگی دارم ولی به دو پزشک زنان ک مراجعه کردم گفتن بکارت ارتجاعی دارم و بکارتم آسیب دیده و زیاد قابل تشخیص نیست گفتن الان با وجود پارگی چیزی که مشاهده میکنن ارتجاعی هس و نداشتن خونریزی طبیعیع حس مبکنم این حرفو بهم زدن ک فقط آروم بشم چون از لحاظ روحی به شدت بهم ریختم و اینو میدونم ک بکارت ارتجاعی پارگی نداره و فقط ساییدگی داره ،،،، الان میخام برم پزشکی قاتونی میخاستم بدونم بعد از گذشتن 42 روز و داشتن چند دفعه رابطه آیا دلیل نیومدن خونریزی تشخیص داده میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟و جنس پرده که ایا ارتجاعی هس یا نه؟؟؟
- عفونت قارچی
سلام وقتتون به خیر خانم دکتر ببخشید من عفونت قارچی دارم و دکتر برام پماد کلوتریمازول نوشتند به همراه اپلیکاتور برای هفت شب در این ۴ شب گذشته بزای این که اپیکاتور راحت وارد واژن بشه لایه ی بیرونی را ژل لوبریکانت میزدم و یکدفعه الان به ذهنم رسید که نکنه در فرایند درمان اختلال ایجاد نکند ممنون میشم جواب بدهید
- عفونت ادراری مادر شیرده
سلام سوزش ادرای شدید دارم و به دختر ۴ماهه ام شیر میدم چه دارویی مناسبه
- ضربه به شکم پسر ۴ ساله
پسرم ۴ سالشه ۱۸ ساعت قبل یه ضربه نسبتا محکم به شکمش خورد الان میدووه بازی میکنه و هیچ علایمی نداره ولی یکم در محل ضربه احساس درد میکنه این درد نگران کنندست یا میگذره
- درموردسزارین ششم
سلام خانم دکترمن برای بارششم سزارین میکنم چسبندگی هم داشتم ولی ناخواسته باردارشدم الان تازه ازمایش دادم مثبته نمیدنم چیکارکنم بچه م هشتماهش الان میخوام سقطش کنم چیکارکنم توروخدا کمکم کن خیلی نامیدشدم
- قرص سیبل
سلام من قرص سیبل رو مصرف میکردم بعد از دو هفته خونریزی داشتم در حد لکه بینی نبود برای همین قطع کردمش الان پریودم ایا تموم میشه این پریود یا باید برم دکتر؟
- سلام خانم دکتر من قبل از پریود خیلی اذیت میشم یه هفته لکه بینی پیدا میکنم تا شروع بشه رفتم دکتر دکتر آزمایش ازم گرفت سونو داخلی انحام دادم کفت مشکلی نداری قرص دروسبلین بهم داد گفت دوماه بخور این ماه خوردم حالا یک هفته ست عادتم تموم شده ولی امروز ترشحات چرکی دارم مثله قبل از پریود این بخاطره چیه فکر میکنم میخوام عادت بشم
- ..
سلام وقت شما بخیر من ۱۷ سالمه و تقریبا ۱ ماه پریودم عقب افتاده بود و دیروز تموم شد اما امروز درد وحشتناکی توی لگن و پاهام دارم که حتی مسکنم ارومش نمیکنه دلیلش چیه و اینکه باید چیکار کنم
- عقب افتادن پریود
دخترم متولد ۸۹ هست. پارسال همین موقع ها اولین سیکل قاعدگیش شروع شد هر ماه خیلی منظم نبود ولی پریود میشد اما الان سه ماهه پریود نمیشه با دکتر خودم مشورت کردم گفت بهش ده شب ، شبی دو عدد قرص دوفامد ۱۰ بده سوالم اینجاست؟ آیا موردی نداره؟ دارو رو بهش بدم؟!


