Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
سلام وقتتون بخیر من 30 سالمه دوران قاعدگی بین 23 تا 26 روزه دارم نزدیک به 4 سال هستش که 2 تا 3 روز قبل از پریودی لکه بینی دارم دوره قبل چهارم پریود شدم و دهم پاک مثل دوره های قبل ، که بعد از این دوره اقدام به بارداری کردم الان 9 روز قبل از دوره قبل یعنی بیست و ششم لکه بینی دارم در واقع امروز 3 روز هستش که لکه بینی دارم لطفا راهنمایی کنید
- دیر پریودی
سلام خسته نباشید من 14 سالمه ولی هنوز پریود نشدم و علائم پریودی هم ندارم
- پرده بکارت
سلام 19ساله هستم و نامزدم. بعد ۲ روز از تموم شدن پریودی
با نزدیکی بدون دخول آلت
دلیل خون اومدن چیه. فقط دستشو داخل واژنم کرد بعد یک ساعت ک با دستمال خودمو پاک کردم دیدم خونیه. - خونریزی طولانی پریودی
سلام من۴۸سالمه دوسه سالی میشه که پریودام طولانی شده حدود۱۰روز۱۲روز.سونودادم گفتن فیبروم داری.پارسال ابان ماه کورتاژ تشخیصی شدم.دوماه خوب بودم.دوباره اینورسال پریودام شده۱۸روزه کلافه شدم.باهیچ دارویی بندنمیاد.دکترجدیدم مدرکسی پروژسترون داده شبی دوتا که خونریزی بیشترشده.چکارکنم علایم یایسگی میتونه باشه دکترم میگه فعلا زوده۵۰سالگی
- سلام امروز ۱۱ پریودم هست سونوگرافی واژینال دیروز انجام دادم یدونه فولیکول سایز ۲۰ سمت چپ داشتم ایا امکان بارداری هست یا نه
سلام امروز ۱۱ پریود هستم سونوگرافی کردم یدونه فولیکول سایز ۲۰ سمت چپ دارم آیا امکان بارداری هست یا نه
- عکس رنگی در زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر من یه زایمان زودرس در هفته ۲۸ داشتم و اولین بارداریم بود به نظر شما عکس رنگی رحم کمکی برای علت تشخیص در بارداری بعدی میکنه ؟ ولی دلیل زایمان زودرس تو بیمارستان نارسایی رحم گفتن
- دکاپپتیل
سلام. چیکار کنیم که اثر آمپول دکاپپتیل از بدن خارج بشه؟ و هورمون ها به حالت نرمال برگردند؟
- سونو رحم
من سونو دادم بعد از سقطی که داشتم نوشته تصویر فوکوس اکوژن به دیامتر ۱۲ م م دیده شد آیا خطرناکه و باید پیگیری بشه ؟
- سلام خانوم دکتر دکتر برایم آمپول لوپروم ۳عدد لوپروم نوشته الان دوز دو زدم بعد ۲۸ روز الان ۱۹روز ازدوز دوم میگذره پریود شدم ۷روز هست خون ریزدارم آیا طبیعی هستش
- اندومتریوز
ایا قرصی هست من استفاده کنم خونریزیم قطع بشه؟
- پریودی
سلام ۴۹ ساله هستم با پریودیهای نامنظم وخونریزی با پزشک مراجعه کردم که دوفاستون تجویز شده. ده شب بخورم بعد نخورم واز ۱۵ پریودی دوباره بخورم. سوالم اینه ۱۵ روز رو از اولین روز قاعدگی حساب میکنن؟ وااگر خونریزی داشتم باز ۱۵ ام بخورم.؟
- قرص گیناپ
سلام خسته نباشید من ی دختر دارم 19سالمه خ. استم قرص گین آپ استفاد کنم خواستم ببینم مشکلی نداره واسع پریودی و قرص ال دی خواهش میکنم زود بهم خبر بدین
- اکوژتزیسته
آیا دارو برای این بیماری موجود است؟
- سلام خانم دکتر ببخشید من چهار روز هست خیلی استخوان واژنم درد می کند بار دار نیستم اما افتادهگی دارم خیلی سخته برام خیلی درد دارد
پریود هستم و دکتر برای عفونت قرص کلیندامایسین تجویز کردن. میخاستم بپرسم استقاده کنم یا نه!؟ و پماد واژن هم همینطور
- عدم تقارن لابیا
سلام من دختری ۱۸ ساله ام که یکی از لابیا هام بزرگه. میخواستم ببینم این طبیعه؟ و اینکه همسرم بهم بدبین نمیشه؟؟
- بزرگی رحم
سلام خانم دکترحالتون خوبه من یکماه پیش سقط کردم امروزسونودادم تاببینم بقایای بارداری مونده یانه توی سونوگرافیم نوشته رحم به ابعاد98*48mmدارای کمی اندازه بزرگ میباشدنمیدونم یعنی چی خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید ممنون.
- قرص
سلام لطفا نحوه مصرف قرص سایتوتک رو بفرمایید
- تعین جنسیت
سلام با استفاده از iuiمیشه تعین جنسیت قطعی داشت؟
- کروناوپریود
سلام دکترمن۲۸سالمه وجداشدم وای یودی پارسال گذاشتم اززمستان تابه حال دوبارکرونا گرفتم که بارآخرش یک ماه پیش بودالان سه روزپیش پریودم تموم شددوباره امروزپریودشدم دلیلش چیه؟ضمنادوتابچم آوردم زایمان طبیعی الان بزرگن دلیل پریودم کرونانیست؟
- قرص سفید سیبل
قرص سیبل برای کیست استفاده میکنم اگر قرص های سفید رو نخورم و بعد از هفت روز بسته بعدی رو شروع کنم مشکلی نداره؟ چون از قرص خوردن خسته شدم


