Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام ۴۴ سالمه ۸ بارآی وی اف کردم دفعه دوم باردارشدم واز ۳ جنین ۲ تاش خارج ازرحم شد و یکیش داخل رحم، خارج رحمی رو ep کردن و بعدش کورتاژ و داخل رحیم تا ۴ ماهگی موند بعدش آمینوسنتز کردن و سندروم دان تایید شد و ختم بارداری، سال۱۴۰۰ دوباره آی وی اف کردم پنکچرشدم اصلا تخمک جنین نشدتا سال ۱۴۰۲ عکس رنگی گرفتم گفتن که لوله هات عفونی هستن هردولوله رو برداشتن، دکترگفت که به خاطرعفونی بودن و سم تولیدکردن لوله ها آی وی اف منفی میشده، به نظرتون الان آی وی اف کنم درصدمثبت بودن میره بالا؟ ایندفعه نتیجه میگیرم
- ترشح واژن در دوران بارداری
با سلام و احترام مراجعه کننده خانم دکتر هستم هفته ۱۴ام بارداری هستم و ترشح واژن نگرانم کرده سفید و شفافه مدام لباسم رو باید تعویض کنم این قضیه طبیعیه!؟
- زخم دهانه رحم
- قرص اورژانسی
سلام و ادب.. خانم دکتر من چند روز پیش سکس محافظت نشده داشتم.. بعدش قرص اورژانسی خوردم اووسیز 0.75 یعنی دوتا بود من یدونه خوردم.. حالا دیروز بعد از چند روز خونریزی کردم.. اینقدر خونریزی زیاد بود ک کارم به اورژانس و بیمارستان کشید... میخاستم بدونم آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟
- سوال ازمتخصصص زنان
سلام من ۲۰ سالمه ۶ ماهه که ازدواج کردم ولی از وسط ماه پیش تصمیم به بارداری گرفتم موقعی که پریود بودم با توپ به شکمم ضربه محکمی خورد این علت نازا شدنه من خیلی میترسم تجربه ای هم ندارم وبعد این که پاک شدم دقیقا بعد ۱۱ روز دوباره لکه دیدم تا تاریخ ۱۷ لک میدیدم مشکلی هس ؟
- خون ریزی
سلام خانم دکتر عزیز من دو هفتس در اقدام به بارداری هستم ی روز ک رابطه داشتیم چند قطره خون اومد از واژنم فرداش هم رابطه داشتیم خون نیومد پس فرداش ک رابطه داشتیم دوباره چند قطره خون اومد ازم علتش چیه؟ ینی حامله ام؟ ممنون از شما♡
- تنبلی تخمدان
سلام.من مدتی پیش در ناحیه تناسلی یه تغییر رنگ داشتم،چون پوستم سفیده مشخص بود.بعد چند ماه آزمایش دادم و مشخص شد که تنبلی تخمدان دارم.الان 10روز دوفاستون مصرف کردم و ماه بعدهم باید 10تا بخورم. حالا این دارو به رفع اون تغییر رنگ کمک میکنه و خوب میشه یا باید داروی دیگه ای هم استفاده کنم؟؟ ؟
- سلام خانم دکتر من افتادگی رحم دارم دردشکمم دارم چجوری باید درمان بشم رفتم دکتر گفت باید عمل بشم
- واکسن کرونا و اقدام برا بارداری
سلام چندروز بعد از تزریق واکسن سینوفارم کرونا . اقدام کنم برا بارداری
- تزریق پروژستردن وخونریزی ادامه دار
سلام من یکماهریودنشدم رفتم آزمایش بارداری دادم منفی بودسونو گفته شددوتاکیست درتخمدان سمت چپ هست به تشخیص دکتر ۴عدد امپول پروزسترون تزریق شد بعداز ۸روزپریودشوم اما کلا لخته وخون مونده وسیاه وامروز که ۱۳روزمیگذره هنوز خونریزی من تمام نشده ..نمیدونم چکارکنم
- نازایی
سلام خانم دکتر من ۲ ماهه اقدام به بارداری کردم رفتم دکتر بهم دو ورق قرص دوفامد۱۰ داد یک ورق رو ماه اول از روز ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم و جلوگیری هم نداشتم اما باردار نشدم و ورق دوم رو هم ماه دوم از ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم اما بازم باردار نشدم خواستم بدونم نیازه که دوباره برم قرص دوفامد رو بخرم واسه ماه سوم یانه؟اگه نخورم باردازمیشم؟
- سوال درمورد سقط
سلام من قرص سایتوتک استفاده کنم برای سقط جنین هفته هفتم آیا مشکل داشته باشم دکتر میفهمد که خودم سقط انجام دادم با قرص یان ؟
- هیسترکتومی
بعد از هسترکتومی لاپاراسکپ چند روز باید دربیمارستان بستری باشم؟
- ای وی اف
امروز روز یازدهم انتقال جنینمه از هشتم انتقال لکه بینی قهوای دارم امروز بی بی چک دادم منفی بود روزی سه تا شرافت پروژسترون مصرف میکنم و آمپول پروژسترون دارم چون که حساسیت دارم نمیزنم یعنی العان بی بی چشم منفی بود حامله نیستم و این لکه بینی مال چیه لطفا به این سوال من جواب بدین ممنونم
- قرص اورژانسی اگه مصرف کنیم ساعت ۱۲ظهر تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو۶۰۰مصرف کرد
سلام ببخشید قرص اورژانسی وقتی مصرف میکنیم تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو ۶۰۰مصرف کنیم
- سلام من خانم 37ساله هستم مدتیه خون پریودم به بیست روزرسیده آیامیتوانم قرص مصرف کنم برای قطع خونریزی یابه دکترزنان بروم
- سقط ناقص
سلام ۴هفته و پنج روز باردارم و قلب حنین هنوز تشکیل نشده من یک دو قلو هفت ماهه دارم بعدا تو دو روز هشت عدد قرص سایتوتک استفاده کردم دوتا زیر زبانی و دوتا شیاف دو روز بعد تکرار کردم در حد دو تا پد خونریزی داشتم بدون لخته اما الان واقعا پیشیمونم و مطمعنم سقط نشده چون خونریزی ندارم ایا بچه سالم میمونه نگهش دارم خیلی ناراحت و پشیمونم تیتر بتا بعد مصرف قرصها داذم ۱۴۰۰بود اما طبق تاریخ پریودم باید شش هفته باشم
- پولیپ آندومتر
سلام خانم دکتر ۲۷سالمه و یه پولیپ 3*8میلی دارم. تا حالا اقدام به بارداری نکردم میخواستم بدونم برای بارداری حتما باید پولیپ برداشته بشه؟؟ ممنونم
- خارش
سلام من 8ماه پیش عفونت داشتم بعد کم کم بهتر شدم ولی تو این مدت همش ترشحات زرد رنگ بدون بو بدون خارش داشتم و گاهی سوزش ادرار . آزمایش دادم عفونت اداری نداشتن ولی همیشه بعد ادرار لبه ای وازنم میسوخت .الان 4روز ب شدت ناحیه کلیستورسم میخاره خیلی زیاد نمیدونم چکار کنم ار هرچی دکتر قرصه خسته شدم بخاطر این خارش چکار کنم .درضمن مجردم 18 سالمه
- سلام وقت بخیر
من قرص پرینامکس نیومام در بارداری خوردم . که حاوی ویتامین آ هست الان از استرس دارم میمرم . نکنه واسه جنین مشکل پیش بیاد . روزی یه دونه خوردم


