Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
سلام من شش هفته باردارم ،ساک حاملگی تشکیل نشده و میخوام سقط کنم با قرص ،،ایا برای سقط باید حتما ساک تشکیل بشه
- سایز تخمک ۲۹
سایز تخمک در روز ۱۳ پریودی تخمک ۲۹ بود ایا شده کیست
- متخصص زنان
سلام من سونگرافی رفتم...نابوتین سیست ب دیامتر8 م م در سرویکس مشاهده شد میش درموردش توضیح بدید ممنون میشم
- پرسش دارویی
سلام خانم دکتر عزیز و بزرگوار وقتتون بخیر ،عذر میخوام شما برای من قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردین یه سوال پرسیده شد در مورد بین فامیل سرطان پستان وجود داره گفتم نه بعد یادم افتاد یکی از عمه هام از نوع خوش خیمش رو داره به نظرتون من این قرص رو مصرف کنم یا بخاطر مشکلات سینه که ممکنه در آینده اتفاق بیوفته خودداری کنم؟
- پریودی
سلاممنبخاطرمشافرتمدوتاقرصالدیخوردمکپریودنشومولیشدمولیهنوزپاکنشدم
- ه
رابطه جنسی موجب بارداری میشه؟
- افزایش سایز سینه
سلام وقت بخیر می خواستم بپرسم راهی به جز جراحی برای افزایش سایز سینه تا یک سایز هست؟
قرص های دیان -جاسمین و یا مدروکسی پروژسترون باعث افزایش سایز سینه تا یک سایز می شوند؟
کدوم قرص تاثیر بیشتری داشته و دوره مصرف چند ماهه است؟
آیا بعد از ازدواج سایز سینه ها تغییری میکنه؟ و اینکه موم انداختن موهای پرز مانند روی سینه میتونه ضرری داشته باشه؟ استفاده از پماد بتامتازون جهت جلوگیری از التهاب پوست اطراف سینه بعد از اپیلاسیون چه طور ؟ - سلام مجرد هستم و رابطه هم نداشتم ولی تو سونو زده کانون اکوفری به ابعاد ۶ در۳ درداخل کاویته اندومتر بدون واکنش دسیدوائی واضح دیده شد جهت افتراق از ساک بارداری ازمایش بتا توصیه شده
- بارداری
سلام من دیشب نزدیکی داشتم صب ساعت ۱۰ سه تا ال دی خوردم باز باید بخورم؟ احتمال بارداری با این سه تا قرص بازم هست؟؟؟
- قرص جلوگیری،*
سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم که تا چند ماا یا چند سال میتوان از قرص ضدبارداری استفاده کرد؟ و اگر بخواهیم بصورت طولانی مدت استفاده کنیم هر چند ماه یکبار بار و چه مدت باید وقفه بین مصرف وجود داشته باشه؟ ممنونم
- لکه بینی بعد از پریودی
سلام خسته نباشید من همیشه ۷ روز پریودیم طول میکشه دو روز اخر لکه بینی دارم این ماه اقدام داشتم بعد از ۷ روز پریودیم ک تموم شد باز دو روز بعدش لکه بینی دارم علتش چیه؟؟ روز ۶ پریودیمم رابطه داشتم
- سلام دکتر من قصد باردار شدن برای بار دوم رو دارم
من میخام دومین بار بچه بیارم یکماهو نیمه ک مصرف قرص ال دی رو گذاشتم کنار و بچه اولم پسره دوس دارم دومی دختر بشه میشه راهنماییم کنین راجب روز تخمک گذاریم و چیکار کنم
- سلام به دخترم ۴ تا آمپول پروژسترون دادن که ۲ تا شب ۲ تا صبح بزنه ولی دو تا که زدم پریود شد دقیقا یک ساعت بعد از تزریق حالا سوالم اینه که باید ۲ تای بعدی رو هم بزنم فردا صبح یا خیر
سلام دکتر به دخترم ۴ تا پروژسترون دادن که دو تا صبح دو تا شب بزنم حالا بعد از یک ساعت از تزریق پریود شده آیا باید دو تای صبح را بزند یا خیر دستور چیست؟
- سلاچهار روز بعدش رابطه داشتم فقط چون مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه که پریود بشم ؟
سلام پریودم ماه پیش ۵روز بود سه چهار روز بعدش رابطه داشتم و فقط مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه ؟
- قرص ال دی
سلام خانوم دکتر گفتین از اولین روز پریود قرص را در ساعت معین شروع کنم یک هفته پس از اتمام جعبه ، جعبه بعدی را شروع کنم 1-سوالم اینکه اگر قرص ال دی را در اولین دوز مصرف کنم پریودم را قطع نمیکنه ؟ 2-یعنی یکهفته بعد از اینکه جعبه اول به اتمام رسید یکهفته بعدش جعبه دوم را شروع کنم؟
- پریود نشدن
سلام نمیدانم چرا هرچی سوالم ومیپرسم توی لیست سوالات نیست.لطفا جواب سوال منم بدید ممنون، امروز دقیقا ۶۰روز از آخرین قاعدگیم میگذره روز ۴۸آزمایش دادم بتا۹بود وجواب منفی همون روز وروز بعدش چهارتا آمپول پروژسترون تزریق کردم ولی پریود نشدم باز روز۵۵ بی بی چکم منفی شد وروز۵۶ دوباره آزمایش دادم وبتا0.12شد ومنفی بود الان دوازده روزه از آمپول میگذره وپریودم نشدم به نظر شما خیالم راحت باشه که باردار نیستم وبرای باز شدن قاعدگی چکارکنم ممنون از صبر شما و وقتی که میگذارید
- سلام آیاپولیپ 7mmباعث نازای میشود؟؟
سلام من خانمی هستم ۴۲ساله که سونودادم گفتن یک پولیپ دررحم دارم به اندازه 7mmخواستم بدونم باعث نازایمیشودیانه؟؟
- تعیین جنسیت
باسلام میشه یه دکتر خوب که تعین جنسیت انجام میده بگین؟
- قرص دزوسپتیو
سلام خدمت شما دکتر عزیز. من با شکایت از لکه بینی های مکرر و مراجعه به دکتر و سونوگرافی متوجه شدم که میوم های ریز دارم الان دکتر برام دزوسپتیو تجویز کرده امروز روز پنجم قاعدگی اولین قرص رو مصرف کردم. آیا لکه بینی من بااین قرص برطرف میشه یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- داروی دوفاستون
سلام
مادرم ۴۵ سالشونه . همیشه پریودشون منظم بوده . اما دوماه پریود نشدند و بعد که شدند هنوز پاک نشدند الان دو ماه شده که خونریزی دارند .
کورتاژ و ماموگرافی هم انجام دادند گفتند جواب کورتاژ خوبه خوش خیمه.
دکتر یک قرص به نام دوفاستون تجویز کردند که دستور آن از روز ۱۵ تا ۲۵ پریودی است . میشه بگید یعنی دقیقا از کی بخورن چون کلا خونریزی دارند .
ممنون


