Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص لونسترول تاریخ گذشته
ایا از قرص اورژانسی که ۱۰ ماه از تاریخش گذشته میتوان جهت امیزش بدون پیشگیری استفاده کرد
- خودارضایی
باسلام وعرض ادب خدمت خانوم دكتر.من 17 سالمه و از 15 سالگي از روي ناداني و حس لذت خودارضايي ميكردم فقط درحد مالش و چيزي رو فرو نكردم و الان نگرانم كه به پردم آسيب زده باشم ممنون ميشم اگه وقت ارزشمندتون رو دراختيارم بگذاريد و بگيد كه آيا خودارضايي به اين روش آسيب ميزنه يا نه؟
- ای وی اف
سلام روزتون بخیر من امپول سینال اف استفاده میکنم از روز دوشنبه باید دوز ۲۴ میزدم این امپول رو خودم تزریق میکردم ولی فکر میکردم درست تزریق میکنم الان متوجه شدم مایع وارد بدنم نمیشده چون عدد رو همون ۱۴۰ مونده یک شنبه هم پانچر دارم الان نمیدونم چیکار کنم ممنونم میشم پاسخ بدید 🙏🙏
- مصرفقرص.چاقی.دربارداری
یه مدت کپسول چاقی سینا استفاده میکردم حالا باردارم توچهارماههستم وزنم از۶۵اومده ۵۸اصلا حال ندارم نمیتونم هیچی بخو رم میشه دوباره کپسول چاقی استفاده کنم یا ضرر داره بای چیکارکنم .روزبه روز خراب میشم وزنم زیا د پایین میاد ممنون راهنمایی بفرمایید
- سلام خسته نباشید من کیست اندوما وهمروژیک دارم دکتر آمپول لوپرامر داده لکه بینی دارم چکارکنم
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان اندوما وهمروژیک دارم که دکترامپول لوپرامر داده است لکه بینی دارم چکار کنم
- قرمزی جای بخیه بعداز دوسال و درد
سلام خسته نباشید من دوسال ونیم سزارین کردم الان دوشبه حس میکنم جای بخیه درد میکنم وقتی رفتم جای بخیه رودیدم دیدم قرمزه شده ودردمیکنه ؟علتش چیه و آیاخطرناکه؟؟؟
- قرص جلوگیری
سلام خانم دکتر وقت بخیر من هر ماه پریودم سه چهار روز جلو میزنه ماه قبل ۳۱ تیر ماه پریود شدم و اربعین میخوام برم کربلا یعنی ۲۴ ام مرداد قراره بریم چون تو کربلا ینی ۲۷/۲۸ میشدم دوباره تصمیم گرفتم قرص جلوگیری بخورم که نشم پریود اومدم سه شب پشت سر هم شبی یدونه قرص دزوسپتیو خوردم و به شدت حالم بد شد و بالا آوردم از شب چهارم نخوردم و قطع کردم همه میگفتن پریود میشی چون قطع کردی الان از اونروز هنوز پریود نشدم از طرفی ام یه هفته مونده به رفتنم نمیدونم چیکار کنم پریود شم تا تو تاریخ ۲۴ ام تا ۵ شهریور ازم خونی نیاد ممنون میشم کمکم کنید
- پولیپ -هیتروسکوپی
سلام بنده بعداز عمل سه روز بعد پروئید شدم الان هفت روزه خونریزی اولیه پا برجاست هیچ کم نشده چکار کنم البته تب روی پا هم دارم باتشکر
- دردونامنظم بودن پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من ازبرج یک وقتی سقط پوچی داشتم عادتام بهم خوردن دهروززمان میبرن تاپاک بشم،دردسینه هامو دردپاسوزش کف پاهام موقعی عادت میشم خیلی اذیتم میکنه قبلانااینطوری نبودم لطف بفرمایدمشکل منودرمان کنید
- مشکل ایمنی و انعقادی
سلام خانوم دکتر من دوسال پیش آزمایش ایمنی انعقادی دادم و مشکل داشتم حین بارداری انکسوپارین و پردنیرولون استفاده کردم الان میتونم استرازنیکا بزنم 34 سالمه. ممنونم
- واکسن گارداسیل
با سلام خسته نباشید. من دو ماه پیش آزمایش hpv دادم کلا منفی بود و به درخواست خودم به دکتر گفتم واکسن برام تزریق کنن. من میدونستم فقط یه دوزه. دوز اول واکسن گارداسیل را زدم و الان نوبت بعدی رسیده و نمیخوام دوز دوم و سوم را بزنم.آیا مشکلی پیش میاد که نزنم ؟یا ایرادی نداره و فقط ایمن نمیشم؟ چون آزمایشم منفی است و من و شوهرم ۶ساله ازدواج کردیم وقتی برای من منفی است پس برای شوهرم هم منفی است و ما رابطه ای سالم داریم.
- سلام تخمدان چپ حاوی یک کیست به پیامبر ۳۴م م
- وروژست
با عرض سلام و ادب، در سونو رحمم تشخیص آندومتریوز و کیست آندومتریوما داده شد ،دکتر قرص وروژست تجویز کردند ،ولی میزان خونریزی و لخته خون پریودی بیشتر شد به نظر شما وروژست رو قطع کنم یا ادامه بدم،ممنون
- سلام
ببخشید قرص سیبل دادن به من برای کیست گفتن از روز اول پریودی بخورم
- قرص اوژانسی برای بار چندم ضرر دارد
- زنان
سلام بخاطر ضخامت رحم دو ماه پشت سرهم ماه اول امپول واریوپپتیل و ماه دوم امپول میکرورلین زدم.آیا قطع پریودم بخاطر تزریق این امپول هاست؟ چرا دکتر برام ازمایش بارداری نوشته 🥴
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید، ببخشید من تو این ماه 4.5 بار رابطه جنسی داشتم با همسرم که همشون از کاندوم استفاده شده بود و حتی پیشگیری طبیعی ام انجام دادیم، الان سه روزه که پریودم عقب افتاده اما از یک هفته قبل دردهای کم زیرشکمی و متورم و درد پستان داشتم، ایا اینا نشونه بارداریه؟
- آهورت شکمی
سلام داکتر صاحب تقریبا یک سال میشه در شکمم نبض احساس میکنم وقتی شکمم را لمس میکنم برامدگی وجود دارد خودم هم دختر هستم و ۵۰ کیلو وزن دارم و ۲۱ ساله هستم
- تاثیر قرص لتروزول بر تعیین جنسیت
سلام وقت بخیر ببخشید من یه خانمه ۳۹ ساله هستم ومیخوام برای بارداری اقدام کنم ودوست دارم بچه ام پسر باشه وسه ماهه با همسرم رژیم میگیریم وماه قبل نزدیکی داشتم حامله نشدم واین ماه لتروزول خوردم از روز ۳ پریودی تا ۷ پریودی میخوام بدونم لتروزول میتونه بر تعیین جنسیت تاثیر بزازه؟ یه جا خوندم که محیط رحم واسیدی میکنه واقعا صحت داره؟
- خون در مدفوع در زمان قاعدگی
سلام اگه آزمایش کل انجام بدیم که توش آزمایش مدفوع هم هست اگه خون باشه تو آزمایش نشوم میده


