Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص جلوگیری
برای اولین بار قرص جلوگیری مصرف کردم ۷عدد بعد قطع کردم و سه روز بعد پریود شدم و سه روزه که لکه بینی داشتم و الان روز ششمه که خون دارم زیاد.من دوره های پریودم سه روزه بود چرا الان خونریزیم قطع نمیشه.
- جواب آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر اگر امکانشه ازمایش بنده رو تفسیر کنید. جواب خوب و نرمال هست؟ روز سوم پریود ازمایش دادم و تنبلی تخمدان دارم
Fsh:2.7 (رنج ازمایش تو فاز فولیکولار ۱.۵ - ۹.۷ )
Lh:3.5 (رنج ازمایشگاه تو فاز فولیکولار ۰.۵ - ۱۰/۵) - سلام خانم دکتر در سونگرافی من نوشته شده اکوی آندومتر اکوژن ونان هموژن است یعنی چی خطر داره
- سلام من برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم دکتر گفته بود از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز بعدش دوباره خون ریزی داشتم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم حالا ۳روز بعد پاک شدنم از قاعدگی دوباره خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون من هم کیست ریز تخمدان دارم وهم تخمدانم ضعیف وهم زود زود پریود میشم چی کار کنم ببخشید که زیاد شد
من بعد از خوردن قرص مدروکسی پروژسترون پریود شدم و با خوردنش خونریزیم تشدید شد چه علتی میتونه داشته باشه
- پریود نامنظم
سلام من ۲۸ساله ومجردم اکثرا پریودم عقب می افته ماه قبل ۱۰ام بود ولی این ماه تا الان که۲۲ام هست پریود نشدم ویکبارهم آزمایش تیروئید دادم۶ بود یه مدت قرص لووتیروکسین خوردم ولی بازم پریودم نامنظمه اصلا تیروئید و پریود به هم ربط دارن؟
- استفاده از قرص فارژزیک
سلام ایا قرص فارژزیک مانع بارداری ناخواسته میشه؟ اخه من دیروز شکم درد وکمردردداشتم یکی خوردم دوروز قبلشم دمنوش زعفران خوردم اونم دولیوان ایا بازم امکانش هست بارداری روخ بده؟
- دختر 12سالم بعد از اولین دوز دیفرلین پریود شد
سلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - ویزیت انلاین
سلام وقت بخیر ویزیت انلاین هم دارین؟
- زوائد ناحیه تناسلی
سلام وقت بخیر من ۲۱ سالمه هست و حدود چهار سال پیش رابطه جتسی کامل داشتم چند روزی هست روی تاحیه تناسلیم زوائد گدشتی مانندی مشاهده کردم ممکن است زگیل تناسلی باشد ؟
- تاخیر پریود .,.
سلام من ۱۶ سالمه.خودارضایی میکنم.دستمو میکنم تو واژنم.الان نزدیک دوماهه که پریود نشدم.خیلی نگرانم علت پریود نشدنم به خاطر اینه که دستمو تو واژنم میکنم؟؟لطفا پاسخ بدید دارم از نگرانی میمیرم
- آزمایش
سلام خانم دکتر لطفا راهنماییم کنید ۲۰ سالمه و مجرد هستم آزمایش خون در روز سوم پریودی دادم 1/Lh:6 2/9:Fsh برحسب mul/ml آیا طبیعی هستش؟ ممنونم ازتون
- ۴۴سالمه قبل ازعید باردارشدم ولی قلب بچه تشکیل نشد
سلام من ۴۴سالمه باردارشدن ولی گفتن قلب بچه تشکیل نشده باید سقط بشه خیلی کارها کردم تابچه سقط بشه سونو دادم گفتن سقط شده ولی الان سه ماه از سقط میگذره ولی همچنان خونریزی ولک بینی دارم هیچ نزدیکی هم نداشتم برای باردارشدن دوباره کی وچه کارهایی باید انجام بدم؟
- جواب ازمایش هموژن dense چیه؟؟؟
جواب آزمایش هموژن denseیعنی چی
- ترشح چربی بین لبه های بزرگ وکوچک الت
سلام بین لبه های داخلی وخارجی التم ترشح داره که چربه وسفید رنگه وغلیظ هست که بافشار اب ویا ناخن کشیدن تا حدودی پاک میشه وقتی هم که میشورم دوباره بعد چند روز همونجوری میشه.خارش وسوزش وبوی بد هم ندارم..مجردم
- قاعدگی
خسته نباشید خانم دکتر من یکماهه قرص سیپروترون رو قطع کردم ولی پریود نشدم دلیلش چیه میشه شروع کنم ب مصرف تا پریود بشم ؟؟؟
- پریود بعدزایمان
سلام دکترمن بعد۱۰ماه اززایمانم تازه دوسه لکه زدم یعنی پریودشدم ؟اگه پریودشدم چراانقدکمه چیبخورم زیادشه مطمئنم که حامله نیستم چون شوهرم فوت شده
- هرمونی
با سلام .. خانم دکتر عزیز من مشکل هرمونی دارم و زیر چانه ام موهای زاید دارد و به دکتر پوست مراجعه کردم و به من دو نوع قرص هرمون داد که پایین بیاید...الان دو ماه است که هر روز درد های شکمی شدید دارم و حالت تهوع .. و دوماه است که عادت نشدم .. ایا مشکلی دارم و لازم است بیام مطبتون.. اگه مهمه حتما بگین بیام پیشتون و درمانم کنین
- لکه بینی وسط سیکل
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم لکه بینی در وسط سیکل قاعدگی باعث تاخیر در پریود میشود؟ من ۴۴ سالمه و تا الان معمولا تمام سیکلهام منظم و ۲۸ روزه بوده ۱۸ مرداد که پریود شدم دقیقا دو هفته بعدش یعنی روز ۱۴ سیکلم دچار لکه بینی شدم که ۴ روز طول کشید و الان یک هفته هست که پریودم عقب افتاده بی بی چک هم زدم منفی شد بنظرتون دچار تاخیر یا بی نظمی پریود شدم یا باردارم یا مشکل دیگری هست؟
- دوران پریودی درد شدید دارم
سلام ببخشید من در دوران پریودیم یعنی روز سوم دردشدیدی دارم هم کمر درد وهم دل درد دارم درست ۳یا ۴ ساعت درد میکشم بعد از اینکه اروم میشم یک تیکه گوشت میاد ودیگه نه خون ریزی و نه دردی دارم واین همیشه هر دفعه که پریود میشم تکرار میشه واین باعث نگرانیم شده میشه کمکم کنید
- عفونت
من حدود دو ما ه از قرص متروماکس و زل وازینال استفاده کردم اما با گذشت 4 ماه باز دور وازن احساس سوزش خارش تورم قرمزی دارم کلافه شدم ممکنه از چی باشه خانوم دکتر؟ازمایشم هم عفونت نشون نداده.ممکنه از پودر شست و شو ی لباس زیر باشه؟بهتر است با چی لباس زیرو بشوریم؟ راهنماییم کنین ممنون


