Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترشحات بعد از انتقال جنین
دکتر سلام امروز روز ۱۱ انتقال جنین من هستش ترشحات سبز رنگ درام البته این ترشحات از روز اول بود ولی امروز بسیار زیاد شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- کیست هموراژیک
من یک کیست هموراژیک به ابعاد۲۸ در ۲۷ذارم با مایع ازاد لگن به صورت خفیف که دکترم قرص. روکین تجویز کردن که از روز پنجم پریودی بخورم نگرانم خیلی.لطفا مرا راهنمایی کنید
- سوال در مورد بارداری
سلام من ۶ماه گذاشتم باردار بشم هنوز موفق نشدم الانم ۱۵از پریودیم رفته الان نزدیکی داشتم الان لکه قهوی میبینم
- سلام من هفته ۱۳ بارداری استم از این پماد تریامسینولون اِن اِن استفاده کنم ضرر دارد
- حرکت جنین
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر من هفته بیست و هفتم بارداری هستم و گاهی وقتا که به پهلوی چپ میخوابم، جنين روي همون پهلویی که خوابم ضربه میزنه. انگار گیر افتاده و تحت فشار هست. منم تغییر وضعیت میدم از ترس اینکه نکنه گیر افتاده. از طرفی هم که پزشکان خوابیدن به پهلو رو توصیه میکنن. حالا نظر شما چیست خانم دکتر عزیز.
- کیست سینه
با عرض سلام یک ماه ونیم که جراحی لاپاراسکوپی شدم بخاطر کیست اندومتریوز در تخمدان قرص مارلین استفاده میکنم هردو سینه هام به شدت درد میکنه میخوام دلیلش رو بدونم واینکه نیازی به سونوگرافی هست
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقت بخیر من مجردم ۲۰ سالمه تقریبا دو ماهه ک پریود نمیشم تو دوماه سه بار بصورت خیلی خفیف لک های قهوه ای رنگ تجربه کردم و اینم بگم ک افزایش وزنم داشتم ۵.۶ کیلو میشه بگین مشکل چیه
- اقدام به بارداری
سلام آیا اینکه داره سیکلم کوتاهتر میشه مشکلی نداره وآمادگی برای بارداریه اینکه ی روز ی روز زودتر بیاد سپاس
- انتقال
سلام علت دردپریدی گهگاهی که بااستراحت بهترمیشودوافت فشار بعدازانتقال جنین سه روزه وروزدوازدهم
- آیا آمپول دکاپپتیل برای جلوگیری از بلوغ زود رس مفید است؟
دخترم ۸ ساله هست و علائم شروع بلوغ در او دیده میشه. دکترش برای اینکه زود به بلوغ نرسه و جلوی رشد قدش گرفته نشه، آمپول آکاپپتیل رو پیشنهاد داده . میخواستم بدونم که براش ضرری نداره؟ و چقدر تاثیر داره؟ تشکر
- تاثیر سی تی اسکن
سلام و درود من سیکلم بین ۳۰ تا ۳۵ روز هست بعد اقدام دنده هام درد میکرد سی تی اسکن دکتر نوشت آزمایش بتا انجام دادم منفی بود بعد من یه دفعه بیشتر اقدام نداشتم ۷ خرداد اقدام داشتم ۲۱ آزمایش بتا منفی و سی تی اسکن گرفتم الان پریودی من عقب زده و نگرانم اگه یه درصد باردار باشم واسه جنین اون اشعه های سی تی اسکن مشکلی که ایجاد نمیکنن ممنون و تشکر
- سلام رئیس خوشکلم
- زیگیل
خانم دکتر مهربون سلام میخواستم بدونم زیگیل تناسلی ممکنه به جاهای دیگه پخش بشه بر عکس
- جراحی زیبایی واژن
سلام،خانوم دکتر،من میخواستم جراحی زیبایی واژن انجام بدم،یکسال ونیم پیش زایمان طبیعی داشتم،و دچارگشادی واژن شدم سوالم اینه که شما با لیزر انجام میدین یا نه؟ در مطب جراحی صورت میگیره یا بیمارستان؟ واین جراحی میل جنسی رو ازبین نمیبره؟
- عمل کورتاژ
.من سه ماه قبل کورتاژشدم روزبه روز بدنم ورم می کنه چیکار کنم ؟
- توده
با سلام من توده ای اندازه نخود شتید یه کم بزرگتر در باسن دارم که الان دوساله دارم تغییری نداشته یه کم سفته ولی زیر دست حرکت میکنه اگه زیاد فسارش بدم یه کم درد داره ولی در حالت عادی اصلا درد نداره به نظر شما خطرناکه داخل باسن با دست زیر پوست احساس میشه
- سزارین
سلام من بعداز ۵ماه از سزارین اولم باردارشدم آیا دکتری هست شرایطمو بپذیره اینکه زیر نظرش باشم یا اینکه چیکارکنم کمکم کنیین
- ای وی اف
سلام روز اول ای وی اف کردم لکه قهوای دیدم خیلی نگرانم
- چسبندگی جفت اکترا
- تورم بدن یک هفته پس از کورتاژ
روزبخیر. من در هفته ۱۱ سقط خوبخودی داشتم. قرص دادن کهدفع بشه دچار خونریزی شدید شدم اما جنین دفع نشد و کورتاژ فوری انجام شد. درست یکهفته بعد از عمل یک تورم خفیف اما قابل حس در پاها و دستها و بدنم شروع شد که بعد از دو ماه هنوز هست وکم و زیاد میشه. همراه با احساس سنگینی. سونوگرافی شدم و ظاهرا همه چی اوکی هست. بعد از کورتاژ خونریزی کمی داشتم و اولین پریودم فقط یکروز ! طول کشید اما تقریبا شدید. از اون موقع هنوز پریود نشدم. تست بارداری میدم هر هفته که خیالم راحت باشه. آزمایش دادم. کلیه وتیرویید و قند خون و.. همه چیز عادی بود. در آزمایش ادارارم خون وجود داشت ( البته برای خودم قابل دیدن نیست) کمی حالت سرگیجه دارم. اما سر کار میرم و ورزش رو شروع کردم. ممکنه این تورم خطرناک باشه؟ در مدت بارداری همتوورمم خیلی زیاد بود. ضمنا به دلیل قطع ورزش که معمولا انجام میدم اضافه وزنم زیاد بود. حالا نمیدونم مربوط به مصرف نمک و تغذیه ست یا عوارض سقطه یا هورمونیه. باید صبر کنم یا آزمایش خاصی انجام بدم. لطفا راهنماییم کنید. چون تا قبل از بارداری همه چیز واقعا عادی بود. تب و درد خاصی ندارم.


