Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام ببخشید من شب عروسیم همسرم نتونست کامل التش و ادخال کنه و حتی خون ازم نیومد بعد ک رفتم پزشک مامایی گف هنوز دختری و فقط پردت خیلی کم زخمی شده بعد الان نزدیکه دو ماهه پریود نشدم تست بارداری انجام دادم مثبت در اومد اصلا دارم دیوونه میشم امکان بیماری چیزی هست ک عادت ماهیانم نیاد و تست مثبت باشه یا پزشک مامایی اشتباه کرده؟؟
- میوم
سلام خانم دکتر من مجردم چند تا میوم دارم یه ماه پیش خونریزی شدی کردم با لخته های گوشتی دکتر رفتم بهم دوفامد 10داد و آمپول لوپرومر دوعدد زدم به فاصله دو هفته یکی از میومها 8سانت است الان سه ماه گذشته و من پریود نشدم میشه بهم بگید کی پریود میشم و چیکار کنم
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
سلام من تنبلی تخمدان دارم خانم دکتر برام قرص سیبل تجویز کردن الان طریقه مصرفش نمیدونم یعنی توضیح دادن من خوب نفهمیدم فقط عدد پنج یادمه نفهمیدم پنج روز بعد از پریود شدن یعنی باید بخورم کلا نفهمیدم ممنون میشم شما راهنماییم کنین
- مورم اسکین
سلام دختر 21 یک ساله هستم از قرص نورم اسکین برای جوش صورتم استفاده میکردم الان دوماه پربود نا منظم میشم ی هفته لکه بینی داشتم خوب شدم باز دوباره بعد بیست روز شروع شده لکه بینی علتش چیه خطرناک ک نیست
- کیست سینه
سلام خسته نباشید من ۳۴ سالم و ۴ ماه پیش سونوی پستان رفتم هر دو سینه داری کیست های پوچ بود کیستهای یونی لوکولر با دیامتر ۲ -۴میلیمتر نگرانم احساس میکنم سینه چپ ام حجمش از بالا خالی شده ممنونم
- bardary
Salam hododan 3roz az peryode man migzareh bedone jelogiry yek bar nazdiky dashtam be nazare shoma ehtemale bardary hast ya na
- تعیین جنسیت بچه
سلام خانم دکتر برای تعیین جنسیت بچه ایا درمان خاصی هست؟ با دارو یا چیز دیگه ای؟ من میخوام بچم دخترشه و هنوز برای بارداری اقدام نکردم، آیا راهی هست که بتونم بچم حتما دخترشه؟؟؟؟
- سیکل قاعدگی
سلام وقتتون بخیر! 37 ساله هستم مجرد قبلاً سیکل قاعدگی ام 26 تا 28 روز بود الان یکی دو ساله به 21 یا 22 روز کاهش پیدا کرده الیته هر دو یا سه ماه همان 26 و 27 روز می شود درد و خونریزی غیر طبیعی ندارم افزایش یا کاهش وزن نداشته ام کار تقریباً سنگین همیشه در برنامه ام هست. می خواستم بپرسم مشکلی نیست؟
- سونوی رحم
باسلام برای سونوی رحم رفتم تو سونو نوشته شده رحم با آکوی پارانشیمال هتروژن میوماتوز وابعاد بزرگ 54*64*101میلیمتر دیده میشود و افزایش زخمت فروکال آندومتر ناحیه تنه رحم به ابعاد 15*20*21میلیمتر دیده میشود که به نفع پولیپ،هایپرپلازی یا دیسپلازی فوکال میتواند باشد. نوشته خیلی نگران شدیم میشه لطف کنید بگید خطر ناکه یا نه؟
- سلام برای ذخیرکم تخمدان چکارکنم
- تنبلی تخمدان
سلام و خسته نباشید ببخشید یک سوال داشتم ، من نزدیک ۸ ماه هست اقدام به بارداری میکنم و نتیجه نگرفتم ،این ماه هم با وجود خوردن قرص کلومیفن ، آمپول hmg ، و آمپول دور ناف فوستیمون باز هم فولیکولم ۸ بود ، تو سونوگرافی گفتن تنبلی تخمدان شدید دارم ، گفتن به این طریق جواب نمیگیریم باید لاپاروسکوپی بشم که کیست های ریز و از بین ببرند و ivf ،به نظرتون طریقه درمان درست است؟ و اینکه تو بیمارستان خصوصی هزینه تقریبی این دو عمل چقدر می شود؟ با تشکر
- کوتاهی سرویکس
سلام خانم دکتر اگر طول سرویکس در ۱۹هفته ۲۵میلی باشه کوتاه هست یا طبیعی
- سلام خواستم بدونم توپریودی سی تی اسکن میگیرن
- بارداری
سلام این ماه من از روز سوم تا هفتم شبی دوتا لتروزول خوردم و روز نهم و یازدهم هم قرص سینال اف زدم و همزمان قرص اووبوست و اوزیل هم خوردم و روز پونزدهم هم hcg زدم و روز دهم ک سونو رفتم فولیکول ۱۴ داشتم الان روز ۲۹ هستم و بی بیچک زدم منفی شد یعنی قراره پریود بشم؟
- امپول دکاپپتیل
سلام .من دو هفته پریود بودم و قطع نمیشد بعد شروع کردم دوفاستون خوردم و باز قطع نشد و روزی دو تا دوفاستون خوردم و الان بعد دو هفته قطع شد ولی باز لکه بینی دارم و دکتر گفت امپول دکاپپتیل بزنم اگر پریودیم قطع نشد . ولی الان که لکه بینی دارم مشکلی برام پیش نمیاد بزنم .در ضمن کرونا داشتم و الان دو سه روزه خوب شدم.
- بارداری
من دوبار سقط داشتم یکبار هفته پنج قلبش تشکیل نشد و اینبار هفته نهم قلبش وایساده دلیلش چی هست و باید چه ازمایشاتی و چه پیگیری هایی انجام بدم؟
- سلام ببخشید باید از ماده ای واسه شست و شو استفاده کرد اگر از صابون های طبیعی استفاده کرد مشکل نداره
۰۰۰
- بارداری خیلی مهم
سلام خانم دکتر . من الان ۱۴ هفته و سه روز باردارم . و غربالکری اول من مشکلی نداشت .آزمایش خون غربالگری را در چند هفتگی انجام بدهم . ۲۹ اسفند ۱۶ هفته ام تمام میشه آیا میتونم ۷ فروردین که ۱۷ هفته تموم میشه انجام بدهم یا دیر میشه . چکار کنم خورده به تعطیلات . کی انجام بدم
- عفونت
سلام خانم دکتر خسته نباشید . من امروز سونوگرافی وایژینال انجام دادم که دکتر گفتن عفونت دارم . یه کیست کوچیم هم توی رحمم هست که احتمالا بخاطره تخمکگذاریه ولی بعدش گفتن که توی لگنت کمی آب هست . متوجه منظورشون نشدم . سوالم پرسیدم جواب ندادن . میشه کمی برام توضیح بدین که علتش و عوارضش چیه . ممنونم ازتون
- ختم قران
سلام عزیزم خوبی طاعاتتون قبول خانم دکتر گفته بودید تماس بگیرم خواستم ببینم بخاطر پست ختم قران استیجاری که گذاشتم ناراحت شدین البته حق دارین پست نامربوطی بود شرمنده یا اگه ختم قران میخواید به ایمیلم پیام بدین عزیزم ❤ hmdynrgs@gmail.com


