Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست دارای سپتا
سلام من بچم یه ماهه شه وکیست دارای سپتا با ابعاد13.5*18مشهود است . آیا خطرناک است
- سقط جنین یک ماهه با قرص اورژانسی
- واریکوسل
سلام،خانم دكتر همسر من واريكوسل خفيف داره،ازمايش اسپرم داده،٤ ميليون وmotile٣١؟،تو از pct هم حركت اسپرم صفر.ايا ممكن به خاطر واريكوسل خفيفش باشه؟و شما متخصصاورنلوژيست خوب برا درمان واريكوسل ميشناسيد
- عادت ماهانه
سلام ،خانم دکتر درسته کلاس پنجم پریود شدم. ولی الان من خیلی خیلی نگران قدمم میتونم پک قد استفاده کنم یا نمیتونم؟ اگر میشه شما راه کارهایی به من بدید که قدمم رشد کنه با تشکر.
- پریود
سلام.منکیستتخمداندارمبهپزشکمراجعهکردموایشانروکینتجویزکردندولی خونریزیمنتمامنشددوبارهمراجعهکردمازرویجوابسونوگرافیگفتندکیستکوچکشده وروکینو10عدداسترومارینتجویزکرد 7شباسترومارینهمراهباروکیناستفادهکردممشکلخونریزیمنحلنشد.منتاچهزمانی قرصمصرفبکنمتامشکلخونریزیمنبرطرف بشود
- عمومی
سلام وقتتون بخیر
دختر 19 ساله هستم که با مشکل عدم تقارن سینه مواجه ام سینه سمت چپ بزرگتر از راسته این ناگهانی نبوده و حدود سه ساله سمت چپ مرتبا رشد کرده ولی راست نه کاملا از ظاهر مشخصه خواستم بپرسم درمانش ممکنه و چطور هست هزینه و …
و من چقدر زمان نیاز دارم تا کاملا درمان بشم
خواهش میکنم کمکم کنید فقط راهنمایی کنید که چیکار باید کنم میترسم دیر بشه
پیشاپیش از وقتی که میذارید تشکر میکنم. - پریود
سلام من کیست دارم و الان سه ماه قرص الدی مصرف کردم بخاطر رفع کیست ماه اول پریود شدم و مثل دفعات قبل خونریزی داشتم ولی ماه دوم و سوم پریود شدم فقط لکه های قهوی داشتم امکان اینکه باردار باشم هست یا مشکل دیگی هست لطفان جواب بدید ممنون
- اندومتریوز
سلام وقت بخیر، ببخشید من اندومتریوز و کیست اندومتریوما دارم، دکتر امپول واریوپپتیل دادن سه ماه متوالی، الان میخوان دو نوبت دیگه تمدید کنن، من میخوام یائسه دایم بشم، ایا با تزریق متوالی این امپول واریوپپتیل یائسه دایم میشم؟ چند نوبت باید بزنم که یایسه دایم بشم. ممنون
- کرونیک گونادوتروپین
سلام ببخشید دکتر ب من امپول کرونیک گونادوتروپین داد پ گفت روز شنبه دوشنبه و سه شنبه نزدیکی داشته باشم و من یادم رفت بپرسم فقط اون هفته نزدیکی داشته باشم یا یک ماه در این روزا ...میشه کمکم کنید
- طریقه مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر،من قرص دوفاستون بهم دادن،الان تازه میخوام شروع کنم ب مصرف قرص،گفتن ۱۴هم پریودی شبی ۱قرص،الان میخوام بدونم ازروزاول پریودم حساب میشه شب ۱۴بایدقرص بخورم؟یاازموقع تمام شدن پریودی ۱۴روزبعد؟ممنون میشم راهنماییم کنین،وتواین دوران رابطه جنسی برای باردارشدن موثره؟؟
- بارداری
باسلام خانوم دکترعزیز من ۳۰ مردادتاریخ آخرین پریودم بوده آزمایش بتا رووقتی ده روزازموعدم گذشت انجام دادم ۶۰۰بود.امروزسونودادم جوابش خلاصه وار بصورت زیربود: ابعاررحم ۸۴در۵۹در۵۵ اکوی میومترواندومتریال طبیعی یک ساک حاملگی بدون یوک ساک وامبریووضربان قلب دراندومتررحم دیده میشود باسن ۵هفته و۵روز،یک کیست کوچک ۶در۴میلی متردرکنارساک رویت شد.تخمدان راست وچپ نمای نرمال دارد.پاتولوژی درآندکس دوطرف مشهودنیست.کانال سرویکال نرمال.مایع درکلدوساک خلفی دیده نشد. خانوم دکتر من شهرستانم اینوبدکترنشون دادم تومطب مجددمنو سونوکرد گفت انگاردوتاساک داخل رحمته وهنوزخیلی کوچیکه که بشه چیزی روتشخیص داداماخالیه واینکه ساک هازیادخوش فرم نیست وحالت کروی کامل نداره.گفت ده درصدامیدوارباشم احتمالابایدسقط بشه وبرای ده روزدیگه سونونوشت برام.خانوم دکتر میخوام نظرشماروهم بدونم سونوی من غیرطبیعیه؟ امیدی نیست؟ توروخداراهنماییم کنید دارم دیوونه میشم این دومین بارداری ناموفقمه امیدی هست یاخیر
- ضد
- ایا پلی کیست باعث ادنوم هیپوفیز میشه؟
- سزارین
خانم دکترتوروخداکمکم کن شمامیگی نمیشه ۳ماه بعدازمرگ بچم اقدام کنم یعنی فاصله سزارین تا بارداری ۳ماه من دارم خودمو تقویت میدم اضافه وزن هم ندارم توروخداکمکم کن اگه باردارشدم بعد۳ماه چی مصرف کنم تا باخطری مواجه نشم منو جنین آیندم.... همش بیاد بچمم اولین بچم بود
- مصرف انتی بیوتیک قبل از انتقال جنین
تا روز انتقال جنین به مدت یک هفته قرص سفیکسیم و ازیترو برای درمان سرماخوردگی استفاده کرده ام مشکلی برای انتقال جنین به وجود آمده است آیا؟
- بیماری اندومتریوزیس
کورتاژ شدم ودکتر تشخیص آندومتریوزیس دادند و آمپول واریوپپتیل دادند وگفتند پریود نمیشید تا سه ماه سه دوره آمپول هر ۲۸ روزبزن ولی من پریود شدم بعد از ۲۰ روز این مشکلی نداره ؟
- بارداری
خسته نباشید
اولین روز پریودم 26 تیر و آخررین روز 30 تیر بودروز شنبه 5 مرداد آمپول اچ سی جی زدم امروز 19 مرداد جواب آزمایش بتا 4 (منفی) با توجه به اینکه فاصله پریودهام 24 تا 26 روز و قبلش هم چند روز لک بینی دارم الان نه لک بینی داذم و نه پریود شدم اما همه علائم پریودی رو دارم لازم که آزمایش بتا تکرار بشه یا نتیجه قطعا منفی - ماکروسکوپی
Macroscopy: received specimen fixed in formalin consist of multiple piece of
brownish tissue measuring (2*2*1 ) cm.
DX: Endometrium pipell compatible with disordered proliferative
endometrial. - من زخم رحم دارم دو
سلام خانم دکتر.خسته نباشید.زخم رحم باعث درد کمر و پا و پهلو میشه؟انکار استخون پا از زانپ به بالاو کمرم درد میکنه.رون هاممسنگینه ودرد داره
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیزمن حدودا6ماهه درگیر هستم بدنم سوزش خارش دارد وچندبارهم دکتر زنان رفتم گفتن چیزی نیست ولی بیرون واژنم انگار شبیه جوش هستش رشد میکنه شستوشومیدم بااب گرم میشورم کم میشه ولی از بین نمیره همینجوری هست وسوزش خارش دارم در روز خیلی میشه راهنماییم کنید؟


