Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش واژن
سلام من خارش واژن داشتم دکتر۳نوع پمادداخلی ویک نوع پمادبرای خارش بیرونی واژن تجویزکرددرزمان مصرف داروهابهترشدم امابعدازمصرف داروهاخارش واژن به حالت قبل بازگشت می خواستم ببینم مشکل چی هست وچکارکنم
- جلو افتادن پریود
سلام من هفته ی پیش پریود بودم و تموم شد ،دوباره این هفته پریود شدم،ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام خانم دکتر جواب پاتولوژی منومیدهید
1. Endometrial Curettage Disorderedproliferativeendometrium. Endocervixcurettage
- درد
سلام تیر کشیدن یاهمون احساس درد خفیف در ناحیه سمت راست شکم از علائم بارداریه
- فراموشی قرص رکین
انتهای بسته بودم ۴تا مونده بود تموم بشه ک ۲ شب فراموش کردم و دیشب ۲تا با هم خوردم مونده ۲ تای دیگه تا پایان بسته و امروز لک دیدم نمیدونم امشبم ۲تا رو بخورم یا بیخیال بشم اجازه بدم پرید بشم
- سلام من دوقلو بار دارم یکی از قل هام روده اش در سونو۱۸هفتگی هایپر کوژن هست ایا دچار سندروم داون هستند؟؟
- سرکلاژ و بیرون زدن نخ ان بعد از دوماہ
سلام،من دوماہ پیش درھفتہ دوازدھم سرکلاژشدم اما الانکہ ھفتہ بیستم ھستم دیدم نخ سرکلاژم زدہ بیرون،و ترشح زرد رنگ و گاہ بر رنگ و سوزش ادرار ھم دارم بہ گفتہ دکترم چون نخ بلند بودہ زدہ بیرون و برای فردا نوبت دادہ،اما بہ دلیل نگرانی من میخواستم از مشاورہ شماھم بھرہ ببرم
- پریود
سلام
- تاخیر پریود
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم دکتر بهم قرص استروژن از اولین روز پریود تا ۱۰ روز داد بعدم از چهاردهم پریود شبی دو عدد قرص دوفاستون تا ۱۰ شب مصرف میکردم بعد از روز دوم پریود تا ۵ شب قرص لتروزول هم میخوردم روز چهاردهم هم دو تا امپول hcg میزدم بعد از دو شب قطع کردن قرص دوفاستون من پریود میشدم تا سه ماه دقیقا به همین روال پریود شدم ولی این ماه ۶ روز که عقب انداختم ایا احتمالش هست که باردار باشم؟ ممنون میشم زود جواب سوالم و بدین
- رابطه محافظت نشده
سلام.ببخشید خواهشا بهم جواب بدیدمن تو مهرماه ک ۱۳پریودشدم بعد ۲۶رابطه محافظت نشده بدون دخول داشتم ولی مایع منی روی من ریخته شدوبعدازگذشت ۲۴ساعت دوتاقرص اوسیز۰/۷۵خوردم وآبان ماه هم روزسیزدهم پریودشدم ولی سه روزیاشایدم کمتربودوآذرماه هم ۱۷پریودشدم ولی دقیق مثل ابان ماه بودتعدادروزهاش ودی ماه هم روز۲۲پریودشدم والان ک بهمن ماه هستش ۲۶پریودشدم ولی رنگ خون پریودی خیلی کمرنگ وانگارخلط مانندهستش وسوزش سردل شدید هم دارم اینا میتونه نشونه بارداری باشه ؟ممنونم اگ زودجواب بدید
- بارداری
با سلام. خانم دکتر عزیز خسته نباشید. من در حال اقدامم برای بارداری. کمبود شدید ویتامین دی داشتم. دکتر بهم ویتامین دی با دوز 50 هزار داده. که تا 4 هفته هر هفته یه دونه بعدشم هر ماه یه دونه بخورم. الان 4 هفته و یک ماه میخورم. میخواستم بپرسم چون من درحال اقدامم و تاریخ خوردن ویتامین دی من مصادف با تخمک گذاریم هستش آیا مشکلی پیش نمیاد بخوام قرصم و بخورم؟شنیدم میگن بچه رو ناقص میکنه؟ راسته؟
- مادر من در سونو آمده که اکوژن به ابعاد هفت و ده میلیمتر بر روی وجه کاویته اند متریال فاقانی است یعنی حامله است؟ و یا مشکلی در حاملگی به وجود نمیاآمید؟
- فیبروم
تجمع مایع به ابعاد 45*18*40 mm حدود 18cc در داخل کاویته اندومتر رحم مشاهده شد
- جلو انداختن قاعدگی
سلام من زیز شکمم بعد از پاک شدنم درد میگیره تا چند روز دارو هم خوردم خوب نشدم دو ماهه که پریودم نا منظمه یعنی یک هفته جلو میندازم علت چیه
- شکم
سلام سوزش وخارش واژن دارم بعضی مواقع نفخ شکم هم دارم علت چی میتونه باشه؟آیا عفونت باعث نفخ شکم میشه؟
- اختلالات قاعدگی
سلام من 15 سالمه ووقتی در دوران قاعدگی قرص آهن مصرف می کنم قاعدگی منظمی دارم وخون ریزی کمتری ولی وقتی مصرف قرص آهن را قطع می کنم در قاعدگی اختلال ایجاد می شه وخون ریزی بیشتراتفاق می افته می خواستم بدونم ممکنه کم خونی داشته باشم؟ممنون می شم راهنمایی کنید
- بارداری
سلام هفته ۲۸ سرکلاژم استراحت دوروزیبارحمام برم مشکلی ندار
- iui
سلام خانوم دکترخسته نباشید شوهرم حرکت اسپرمش ضعیفه ایا با روشiuiمن باردار میشم؟؟البته فعلا دکتر دارو داد تا۳ماه باید بخوره اگر خوب نشد یا iuiیا ivf
- بیماریهای زنان
سلام خوبین من ۲۸ سال سن دارم با تنبلی تخمدان و ضخامت رحم نازکه دکترم دو ورق لتروزول داده که از شب سوم پریودی شبی دوتا بخورم که خوردم و استرادیول والرات و دگزامتازون هم داده مخیخام بدونم دو ورق لتروزول خوردم تبدیل به کیست میشه دوتا آمپول سینال آف روزای ۸ و ۹ پریودی زدم ممنون
- سلام.چند سال است که در ماه سه بار پریود میشوم حالا دکتر برام آمپول دکاپپتیل ۳.۷۵ برام نوشته برای تزریق چند روز از پریودم بگزرد تا بتوانم تزریق را انجام دهم
آمپول دکاپپتیل ۳.۷۵ را برای یائسگی چند روز از پریودم بگزرد تا بتوانم تزرق را انجام دهم؟


