Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Ivf
سلام من تو سیکل انتقالم تنبلی تخمدان دارم علت تجویز واریوپپتیل چی هست آیا عوارض خاصی داره یانگران نباشم؟
- تنبلی تخمدان
سلام میخواستم بدونم با توجه به اینکه سابقه سرطان سینه در بستگانم بوده برام قرص سیپروترون کامپاند رو تجویز کردین مشکلی پیش نمیاد؟ چون من سالهاست قرصای مختلف میخورم همش نگران این موضوعم :(
- امکان بارداری بعد از مصرف قرص اورژانسی چقدر هست؟
سلام خانم دکتر عزیز من دختری ۱۰ماهه دارم کشیر خودمو میخوره،امروز بعد رابطه با همسرم ،ایشون شک کردن ک شاید اب منی داخل وهژنم ریخته شده،من تا ۳ساعت بعد دو عدد قرص تنسی ۷۵ با هم خوردم ،و بعد متوجه شدم ک باید با فاصله ۱۲ ساعتی میخوردم،سوالی ک از خدمتتون دارم اینه ک درست خوردم قرصو ،و احتمال بارداریم هست یا نه؟ممنون
- قرص اورژانسی
سلام من رابطه بدون دخول داشتم ازپیشاپ ترسیدم توهشتم پریود قرص اورژانسی خوردم بعدچهارروزپریودشدم پریوداولی حساب کنم یادومی ممنون
- فشار
سلام خانم دکتر خسته نباشید می خواستم بگم برای زایمان دوم سوزن فشار میزنند یانه لطفا جوابمو بدید ممنون
- بی نظمی پریود
سلام خانم دکتر من یک ماه که پریودم رفتم دکتر به ام قرص مدروفم 5دادشش روراست دارم مصرف میکنم ولی خونریزیم بیشترشده علتش چیه
- سونوی دفرمه بارداری
سلام هفته 6رفتی سونو دادیم بهمون گفتن دفرمه باید کورتاژ کنی .یعنی امکان نداره درست شه
- سفید شدن ناحیه تناسلی
سلام میخواستم بپرسم دلیل سفید شدن بین لب های درونی و بیرونی واژن چیه با آب و صابون ک میشورم تمیز میشه ولی دوسه روز دیگه بازم سفید میشه عین زبون بعضیا ک روش سفید میشه اگه داروی خاصی هست میشه بگین ممنون
- نازایی
سلام تو روخدا جواب منو بدین من میخام بدونم روز چهاردهم پریودم چه روزی هس سه شنبه وچهارشنبه لکه بینی داشتم وپنج شنبه شروع خونریزی بود الان روز چهاردهم پریودم باید آمپول بزنم دو روز لکه بینی هم جز پریود حساب کنم یانه
- واکسن کزاز در بارداری
سلام هفته ۱۹بارداری بودم همه چی سونوگرافی و ازمایش نرمال بود واکسن کزاز رو زدم فردای ان روز بچم سقط شد .چرا یکی نمیخواو قبول کنه این واکسن لعنتی سقط میکنه
- قرص گین اپ
سلام من 19سالمه قرص گین اپ استفاده میکنم ممکن است برای پریود ضرر برساند
- آزمایش ogtt در بارداری
سلام من باردارم هفته ۲۳ .دکتر برا من آزمایش ogtt نوشته این ازمایش را چند هفتگی انجام بدم
- نازایی
سلام خانم دکتر، من پج سال ازدواج کردم یک سال و چهار ماه برا ی بارداری اقدام کردم نتیجه نگرفتم دارو هم استفاده کردم هر بار فلیکول با سایز مناسی داشتم اما بارداری حاصل نشده، من یک میوم 6سانتی دارم از نوع اینترامورل مماس بر اندومتر ایا این فیبروم مانع بارداری میشه برای درمان جراحی لازم؟ بعد جراحی مشکلی برا بارداری وجود ندارد؟
- نون هموژن یعنی چه
رحم با ابعاد36*64میلیمتر با اکو بی میومنر نون هموژن مشاهده میشود اندو متر با ضخامت 3میلیمتر مشهود است یعنی چه سن32
- نیش زنبورعسل
سلام من باردار هستم توماه هفتمم زنبورعسل گودیه کمرمونیش زده خیلی دردداره ونمیتونم درس راه برن یابشینم آیا خطری داره؟
- کودک
سلام خانم دکتر من یه دختر۶ساله دارم چندماهه که تو نوک سینه چپش یه چیز سفت کوچولوهست اولش یکم بادکرده بود یکمم درد داشت ولی الان اصلادردنداره دیگه بادم نمیکنه ولی من خیلی میترسم از ترس نمیتونم ببرمش دکتر میشه خواهش کنم بگین خطرناکه یانه؟ ممنون
- بتا تیتر
سلام .من ۳۱ فروردین پریود شدم دیگه نشدم .۲ بار هم شBaby check گذاشتم مثبت شده است .منتظرم ۷ هفته بشود بیام سونو خدمتتون .لازم است قبل حضور ازملیش بتا تیتر بدهم؟
- در مورد قرص دوفامد۱۰
با سلام ببخشید من خانم ۴۴ ساله هستم دکتر رفتم گفتن دیواره رحمت ضخیم شده برا من قرص دو فامد ۱۰ تجویز کردن گفتن بعد از اینکه پریودت تموم شد به مدت ۱۵ روز بخور بعد صبر کن پریود بشی باز بعد ۱۵ روز باز مصرف کن ...الان من بعد ۱۵ روز مصرف ۷ روزم پریودیم ..کلا لک بینی قهوه ای تیره اونم مقدارش زیاده دارم خواستم ببینم این عادیه یعنی من تا دوز بعدی رو شروع کنم این خون قهوهای تیره رو باید تحمل کنم با تشکر از دکتر
- بارداری
سلام استفاده از صابون تریاک برای شستشوی صورت در بارداری ضرر دارد یا نه .ممنون .خدا قوت
- نوع زایمان
سلام وقت بخیر کسایی که بر اثر حاملگی خارج از رحم یه لولشونو با عمل لاپاراسکوپی از دست دادن در صورت باردار شدن نوع زایمانشون طبیعی انجام میشه یا سزارین؟


