Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سنگ کلیتوریس
سلام من تاحالا رابطه جنسی نداشتم یه چیزی شبیه سنگ در ناحیه کلیتوریس من وجود داشت ولی خب سنگ نبود چون انعطاف پذیری داشت هرچند خیلی کم به رنگ سفید درس آوردم آیا بیماری هست ؟ دارم میترسم دیگه چون چند بار دیگه هم یه همچین چیزی دیدم
- داروی هیپرپلازی
سلام سال نو مبارک من با انجام سونوی شکمی مشکوک به هیپرپلازی یا پولیپ شدم چه دارویی باید مصرف کنم؟ دکترم بهم دوفامد داده که یه دکتر دیگه میگه اشتباهه، من باید چه دارویی مصرف کنم؟
- پاپ اسمیر
سلام خسته نباشید من تو تست پاپ اسمیرم تو قسمت inflammationn گزینه متوسط تیک خورده آیا مشکلی هست چیکار کنم، باتشکر
- تبریک🌹
سلام خانم دکتر مهربان ،روزتون مبارک شمابا مهربونی و دلسوزی و وجدان کاریتون بسیاری از خانمها رو به آرزوی مادرشدنشون رسوندین تنتون سلامت دلتون شاد💚
- در مورد قرص سیبل
سلام من روز هفتم پریودم قرص سیبل رو شروع کردم به خوردن هفت روز بعد نزدیکی داشتم بدون پیشگیری آیا باردار میشم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر میشه بمن جواب بدین من معمولا ۳۰روزه سیکل پریودم هست برای اولین بار اقدام به بارداری کردم و این ماه ۲۷روز سیکلم پریود شدم ولی کلا ۲روز و روز سوم قطع شد.و علایم بارداری هم داشتم .بنظر شما من میتونم با اینکه پریود شدم باردار هم باشم؟ بیمار شما هستم.
- سلام خانم دکتر من یکی از بیماران شما هستم که ۹۷ رحم وتخمدان سمت چپ رو برداشتم به تازگی در ناحیه سمت راست احساس درد داشتم وبه سونو گرافی دکتر روشن مراجعه کردم وایشون گفتن یه کیست فانکشینال به اندازه ۳۰ میلمتر دارید ایا نیاز به مراجعه به شما دارم واین موضوع خطرناک میباشد ممنونم
- درد بخیه سزارین ازداخل وخونریزی به مدت دوماه
سلام من دوماه زایمان کردم جای بخیه هام از داخل درد میکنه و بعد خونریزی دارم
- خوردن چیپس و پفک
سلام خانم دکتر، من تو ماه ششم هستم ( هفته 23 بارداری ). راستش تو این هفته تقریبا یه بسته چیپس و پفک خوردم. البته در این دوران تا حالا نخورده بودم. می خواستم بدونم حالا که خوردم برای بچم ضرر نداره؟ خوردم و پشیمون شدم. فشار هم ندارم. آیا در این دوران اصلا نباید چیپس و پفک بخورم حتی یه دونه ( برای رفع طمع )؟ با تشکر
- بارداری
سلام خانم دکتر خوب هستینمن دو قلو باردارم هفته ۱۶ ولی شکممو نگاه میکنم یک طرفش یکم بیشتر بلندشده حس میکنم تقارن نداره شکمم تو سونو گرافی هفته ۱۳ وزن جنین کاملا ولی یکسان بود چیزه مهمی هست؟
- تاثیر پودر رویال
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر من ۳۰ سالمه و ۹ ماه اقدام به بارداری دارم ۶ ماه پیش یه سقط داشتم متفورمین میخورم و این ماه دکتر بهم داروهای تحریک تخمک گذاری داد و مصرف کردم روز ۱۲ سیکل برای فولیکول غالب رفتم گفتن چیزی نیست البته یه چیزایی دیده میشد که گفتن بعید فولیکول غالب باشه امکان داره فولیکول دیرتر تشکیل بشه و زود برای سونو رفته باشم
- بی اختیاری ادرار
سلام لطفا کمکم کنید. دختری هستم که بعد از خودارضایی با نوار بهداشتی دچار بی اختیاری ادراری شدید شدم. دایمیه. و اینک من حس میکنم ادرارم از واژنم خارج میشه. چن بار دقت کردم فک کنم واقعا این مشکلو دارم. میشه بگین احتمال داره من با اسیب به خودم دچار فیستول شده باشم؟ و اگ اینطوری چجوری مطمین بشم و اگ واقعا همچین چیزی باشه راهای درمانش چیه ؟من خیلی میترسم و اینک اگ ناخواسته تحریک شم شدید میشه
- توده آکوفری
سلام دخترم ۶سالشه و تکرر ادرار و تا حدودی بی اختیاری ادرار داره سونو بردم مرحله اول گفت توده آکوفری به قطر ۲*۴داره ولی در مرحله بعد گفت توده رو مشاهده نکرده ممکنه این توده کلا وجود نداشته باشه و صرفا اشتباه دیداری پزشک باشه؟
- راهنمایی در مورد ای وی اف
سلام ببخشید دکتر من دوتا فرزنددختر دارم که دومی دوسال ودوماهش هست...قصدای وی اف دارم خواستم بدونم چندوقت از سزارین دومم بگذره خوبه که برم واسه اقدام؟؟ممنون میشم پاسخ بدید🙏
- سلام وقتتون بخیر من ۱۷ سالمه با نوک سینه ها خود ارضایی میکنم ایا واسم ضرر داره ایا بعث بزرگ شدن سینه میشه
سلام وقتتون بخیر من ۱۷ سالمه خود ارضایی با نوک سینه ها میکنم میخواستم بپرسم که آیا واسه سینه ضرر داره آیا باعث بزرگ شدن سینه میشه
- تخمدان&
سلام. من ۳۴ سالمه. دو بار سقط داشتم. و تحت نظر دکترم. دکتر سونو و آزمایش دادن کاملا سالم هستم. فقط تیروئید کم کار دارم اونم دارو مصرف میکنم. الان ۷ ماهه اقدامم و باردارنشدم. خانم دکتر چند ماهی هست که وقتی میخوام پریود شم تخمدان چپم تیر میکشه و شما گفتین از علایم پریودی و مشکلی نیست. خانم دکتر در بعضی از دوره هام در بعضی روزها،بعد پریودی تیر کشیدن خفیف و درحد۳۰ ثانیه یا یک دقیقه دارم. امروز که ۱۸ سیکلم بود بازم تیر کشیدن و داشتم.خواستم بپرسم آیا مشکلی هست که تخمدان چپم تیر میکشه؟ سونوی رحم و تخمدان همه چی سالم بود. ممنون از جوابتون
- سقط
سقط کردم رفتم سونو واژینال دادم ۹میلی متر باقی مونده چکار کنم ؟؟
- کیست هموراژیک
سلام و وقت بخیر
حدود سه ماه پیش با درد طرف چپ به دکتر مراجعه کردم پس از سونوگرافی مشخص شد که کیستی در تخمدان چپ خونریزی کرده، دکتر دوفاستون تجویز کردند و مشکل برطرف شد. الان پس از سونوگرافی متوجه شدم که تخمدان سمت راست یک کیست هموراژیک ۴۱ میلیمتری داره.
از اونجایی که سیکل هام منظم نیست قبلا سیپروترون کامپاند هم مصرف کردم.
رابطه جنسی ندارم.
توصیه شما چی هست؟ - خراش بکارت
سلام خانم دکتر من پرده ام خراش پیدا کرده ولی دخول نشد واصلا دیگ کاری انجام ندادم فقط دارم دارو توسط ماما میخورم عفونت اش تموم بشه ماما میگف که ترمبممیشه آیا واقعا ترمیم میشه خودش خانم دکتر من ۲۴ سالمه مجردم لطفا جواب بدین


