Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود۲
سلام وقت بخیر دوماه هستش که قرص جلوگیری از بارداری رو قطع کردم .تو این دوماه نزدیکی نداشتم .قبلا تخمک گذاریم روز ۱۰تا۱۲ سیکلم بود الان روز ۲۳ سیکم شده .آیا حتما باید ۱۴ روز از تخمک گذاری بگذره که پریود بشم.چون الان ۴ روز از موعدم گذشته و پریود نشدم و با اینکه نزدیکی نداشتم چند بار بی بی چک گذاشتم منفی بود.۳۹ سالمه.علت تاخیر در پریود چی میتونه باشه؟
- تنبلی تخمدان
سلام من دوماه ک پریودمنظم داشتم ولی چون این ماه نامنظم شدپریویم و درخواست باردار شدن هم داشتم دکتر بهم گفتن ازروز نهم بارداری تا دوهفته بدلیل داشتن تنبلی تخمدان قرص مدروکسی رو بخورم و یک شب درمیان رابطه داشته باشم آیا من هر ماه باید بعد پریودیم بمدت دوهفته ادامه بدم و بخورم و باعث میشه بارداربشم بااین قرص؟
- پرولاکتین بالا
با سلام پرولاکتینم بالاس قرص کابرگولین مصرف میکنم و دوماه برای درمان پر مویی قرص سیپرترون مصرف میکنم الان احساس سر درد دارم امکان داره دوباره پرولاکتین بالا رفته باشه وایا ماه سوم هم سیپرترون استفاده کنم و پرولاکتین رژیم غذایی خاصی داره با تشکر
- تداخل دارویی کوریزان با ال دی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من امشب قرص سرماخوردگی کوریزان و شربت دیفن هدرامین خوردم روش جلوگیریم قرص ال دی هستش آیا تاثیر داره این داروها باهم؟؟
- کیست نابوتین
سلام سی سالمه و مجردم عادت ماهانه من ده روز طول می کشد و پر مویی هم دارم حدود یک ماهه گاهی اوقات در ناحیه شکم درد دارم .در سونوگرافی رحم با ابعاد ۳۰_۷۹و پوزیسیون ان طبیعی است و اندومتر دارای ضخامت تقریبی ۶میلیمتر و تصویری به نفع توده فوکال مشاهده نشد ومعدودی کیست نابوتین با حداکثر دیاگرام هشت در ناحیه سرویکس مشاهده شد تخمدان ها دارای اکوی طبیعی هستند .تخمدان راست با ابعاد ۱۴_۳۰ و تخمدان راست با ابعاد ۱۵_۳۰.توده فضاگیر دراندکسها مشاهده نشد. مایع ازاد در کلرو ساک خلفی مشاهده نشد
- بارداری
سلام خسته نباشید ایا عفونت در بارداری تاثیر دارد؟ و مشکل ایجاد میکنه
- تاثیر قرص گین اپ بر پریودی
سلام من از قرص گین اپ استفاده میکنم و الان ۱۵ روز یه بار پریود میشم ماه قبل تا وقت پریودم ۵ روز مونده بود و الان خیلی میترسم ک مشکلی داشته باشم اگ میشه راهنمایی کنید و قرصی یا چیزی رو بهم معرفی کنید ممنون میشم
- محاسبه روز سوم پریود
من امروز صبح (دوشنبه)پریود شدم برای آزمایشی که روز سوم پریود باید بریم چهار شنبه باید مراجعه کنم یا پنج شنبه؟
- شیرافزا
سلام خانم دکتر خوبین انشاالله؟ یه سوال داشتم ممکنه یه شیرافزایی نسبت به نوع دیگریش بهتر اثر کنه میشه یه نوع خوب پیشنهاد بدین؟
- سقط جنین
ایا دکتر دستور سقط جنین برای خانومی که دوتا بچه داره و بچه دومش ۱ سال داره میدن ، ساکشن انجام میدن؟
- تاخیر در پریودی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من چندین ماهه پریود نشدم چیکار باید بکنم دکترم رفتم ولی تاثیر خاصی نداشت
- دینوژست
سلام وقتتون بخیرمن درسمت راست تخمدانم کیست دارم ودکترک رفتم بهم قرص دینوژست دادالان نزدیک دوماهه مصرف میکنم و۲۰روزه کپریودیم عقب افتادهوپریودنشدم دوبارمبیبی چک زدم منفی بودطبیعیه یان؟
- سینه
سلام من سینه هام خیلی کوچیکه چیکار کنم بزرگ شه فک کنم مادر زادیه که الان ۲۰ سالمه ولی رشد نکرده! چیکار کنم؟؟؟
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
سلام من ۲۴سالمه. برای اولین بار پریودم طولانی شده بیشتر از ۱۶ روز هست. چون ای یو دی دارم به دکتر مراجه کردم و برام سونو و آزمایش نوشت. هر دو تاش سالم بودن یعنی ای یو دی وضعیتش مناسب بود و هیچ کیستی هم نداشتم برام قرص داده ترانگزامیک اسید و مفتامیک اسید اما هنوز خوب نشدم میتونه علت دیگه ای داشته باشه؟
- بیماری زنان
سلام خانوم دکتر من یه سونودادم نوشته یک کیست بااکوی داخلی به ابعا۳۵.۳۴میل درتخمدان چپ دیده شدکه میتوا ندبنفع اندومتریومایاشدلیگامان یورتروساکرال ضخیم میباشد لطفن راهنماییم کنید دلشوره دارم ممنون وسپاس
- کیست رحم
کیست مولتی لوکولار به ابعاد 44*32mm در تخمدان راست دیده می شود. آیا خطرناک است؟ درمانش چیست؟
- مهم
سلام من ازتون در مورد جلوگیری با ال دی سوال کردم ک شما گفتین از اولین روز پریود شروع کنم سوالم اینه ک اگ بخام قطع کنم کی قطع کنم تا چ مدتی بای ادامه بدم ؟ ایا حتما باید از اولین روز پریود شروع شود ؟
- سلام روش مصرف قرص داستینکس برای قطع شیردهی؟
- پودر ریال بالای مثانه و کبد چی عوارض جانبی دارید
- پرسش
سلام این ماه بعد از یه وقفه دوماهه از قطع مارولین ، مجدو قرص رو برای جلوگیری از بارداری مصرف کردم.هر شب سر ساعت معین.۹ روز بعد از مصرف سکس با کاندوم داشتم .ترشحات تخمک گذاری نداشتم.امروز پنج روز از اتمام قرص گذشته و هنوز پریود نشدم.تست هم زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ )تو این دوماه که قرص نخورده بودم تخمک گذاری و پریودم با ده رو تاخیر شد( ممنون میشم به سوالات من جواب بدید.


