Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام ۴۲ساله ومجردم سونودادم گفته رحم دارای اکوی هموژنه ،من چن ساله خونریزی پریودم کمه یکی دوروز اول همیشه بصورت لکه بینی هستم لخته خون دفع میکردم که باخوردن عرق رازیانه کمتر شده میشه بگید چه مشکلی دارم
- خونریزی که قطع نمیشود
با سلام ببخشید من دوماه پیش چهل روز پریود بودم رفتم دکتر قرص مفنامیک اسید با ال دی داد سنو هم دادم گفت اصلا مشکلی نداری اومدم قرص ها رو خوردم تا پانزده روز قطع شد بعد پانزده روز دوباره پریودیم شروع شد الان دوباره ده روزه پریودم لطفا راهنماییم کنید
- جایگزین اسپرین دربارداری
سلام خانم ,ممنون ازاینکه وقتتونو در اختیار ما قرار میدهید ایا بامصرف چندحبه سیر هر روز در بارداری ,میتواند تاثیر اسپرین را داشته باشد که شما برایم تجویز کردین?یاخیر,اسپرین هر روز باید مصرف شود از ماه ۱ تا ۹بارداری? ممنون خانم دکتر عزیز
- هیدروکینون
سلام خوبین خانم دکتر تو ماه های اول بارداری جوش میزنم.از پماد دابسوژل موضعی و هیدروکینون موضعی ۴ درصد استفاده میکنم.ممکنه مشکلی میش بیارن؟
- استفاده از قرص فارژزیک
سلام من دندانم خیلی درد میکند میخواهم از قرص فارژزیک استفاده کنم والان من در ماه هفتم بارداری هستم استفاده از این قرص ضرر ندارد
- تست غربالگری
هزینه آزمایش غربالگری Cell free dna چقدر هست؟ آیا در رشت و توسط خود شما انجام می شود؟
- واژن
سلام خانم دکتر خیلی ممنون ازجواب خیلی دوستون دارم همیشه دعاگوی شماهستم هرکجاهستید سالم وتندرست زیرسایه ی امام زمان بازم ممنون
- سوزش جای بخیه سزارین بعد از یک سال
- بارداری
سلام۲۱مهر پریودشدم ۷ آباننزدیکیمحفظتنشدهداشتم قرش اورزانسی مصرف کردم دوتا باهم ۱۲ پریودشدم حالا۱۴هست هنوز پریود نشدم آیااحتمال بارداری هست؟
- آندومتریوز
من اندومتریوز پیشرفته دارم که یه مقدار روده ام هم درگیر شده ..با عمل خوب میشم
- تورم نزدیک زیر بغل و بالای سینه
۶۰ روزه بچم از شیر گرفتم تازگی متوجه این تورم شدم نرمه و دو تا ماما معاینه کردند گفتند چیزی نیست در سنو هم فقط مقدار لنف ها در دو طرف بزرگ شده یکی ۱۴. و دیگری ۱۵ اما دلیل این تورم و درمان نگفتند به دکتر هم مراجعه کردم پاسخ نگرفتم ترو خدا این چیه دارم سکته میکنم
- دیر پریودی
سلام خسته نباشید من 14 سالمه ولی هنوز پریود نشدم و علائم پریودی هم ندارم
- عفونت
باسلام خسته نباشید.یه هفته ای میشه که ترشحات زرد رنگی همراه با خارش قسمت بیرونی دارم.دلیلش چیست؟
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر دختری ۲۳ ساله و مجرد هستم پریودی نامنظم دارم سنو دادم گفتن تنبلی تخمدان داری قرص پرژستورن بهم تجویز کرد دکتر میخوام بدونم بعدا واسه بچه دار شدن دچار مشکل نمیشم تا کی باید بخورم
- قرص آسپرین
سلام و وقت بخیر. چون سابقه سقط داشتم دکتر آسپرین روزی یک عدد تجویز کردن, فراموش کردم که امروز آسپرین خوردم یا نه, ایرادی داره؟
- زخم واژینال
سلام من ۱۳هفته باردارم تو این مدت عفونت شدید وزخم شدید داشتم به زور راه میرم..کرم واژینال استفاده کردم ولی دوباره عفونتم میاد..چیکارکنم؟
- تکون خوردن چیزی توشکمم
سلام خانم دکترخسته نباشیدتوروخدااگه میشه راهنماییم کنیدمن ۳۷سالمه و۲۴آبان بایدپریودمیشدم نشدم بی بی چک زدم مثبت شدم وبعدچندروزازمایش دادم مثبت شدم وتقریبا۴آذرکمی لکه بینی داشتم وشب زیادشدوی چیزایی ازم مثل گوشت صورتی دفع شدوتاچندروزمثل پریودبودم ودوتکه دیگه گوشت سفت دفع کردم ورفتم دکترسونونوشت سونودادم گفت ضخامت آندومتر۵وباردارنیستید بقایام نداری وبعدیکماه بی بی چکم زدم منفی بودوباتجویزدکتروآمپول پروژسترون بعدپنج روزپریودشدم وبازمحض اطمینان ی سونودیگه برام نوشت شگمولگنوضمائم ودردهم بهمن دادم بازگفت اثلابقایانداری وضخامت آندومتر۶هستوهمه چیزعادیه ودکترقرص پروژسترونم نوشت تاسه ماه استفاده کنم ازروز۱۴پریودم استفاده کردم بمدت ده روزوبعدسه روزپریودشدم واین یکی ماه بخاطرداغی بدنم قرصونخوردم والان نزدیک یک هفته مونده ب پریودم وچندروزه انگار ی چیزی توشکمم تکون میخوره چکارکنم خانم دکترتوروخداراهنماییم کنیدانقداسترس کشیدم مردم بخداخداکنه خیرببینیدشرایط دکتررفتن دیگه ندارم
- سلام خانم دکترعزیزمن میتونم باوجودفتق زایمان طبیعی داشته باشم؟؟بعدزایمانم بایدنافم راحتما جراحی کنم؟؟خیلی ازتون ممنونم ک جواب سوالهامون رامیدید
- سرکلاژ شکمی
سلام خدمت دکتر عزیز من یه سقط ۱۶هفته و یه سقط۲۱هفته با وجود سرکلاژ واژینال داشتم قبل از سقط کل دردی که دارم چندساعت از قبل یه دفعه میرم بیمارستان و میگن کیسه اب اومده تو واژن . الان باردارهستم و قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم ایا لازم الان سرکلاژ واژینال نیز بشم
- فیبروم رحمی


