Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چیکار کنم پریودم قطشه
سلام وقت بخیر.ازمایش و سونو هردو خوب بودن ولی پریودی من قطع نمیشه.گفتین ب خاطر سرترالین منکنه اینجور شده باشه.من چه دارویی مصرف کنم برای قطع شدن پریودی.ایا باید سرترالین رو قطع کنم؟
- پولیپ رحم
Macroscopic:received specimen in formalin consist of multiple soft creamy brown pieces of tissue measuring:1.5*1.0*0.5 cm labeled as end cervical curettage. Summary of section:multiple pieces in one block, totally embedded diagnosis:end cervical, curettage:end cervical polyp. سلام دکتر خسته نباشید این جواب آزمایش من هستش می خواستم ببینم مشکلم چی هستش لطفا جواب بدین ممنون میشم موفق باشید
- iui
سلام خسته نباشید من تصمیم به انجام iuiدارم شما بهم گفتین که قرص ال دی رو تموم کردم پریود شدم روز ۱ یا ۲ قاعدگی برای سونو بیام مطب ازتون پرسیدم چه سونویی انجام میدین شما گفتین سونو واژینال میخواستم من وقتی روز ۱ یا ۲ قاعدگیم هستش چجوری سونو واژینال و انجام بدم؟
- مجرای ادراری
سلام خانم دکترچند وقتی خودم در ایینه میبینم سوراخ ادراریم نسبت به قبل بزرگ تر شده البته دختر هستم بنظرتون چرا بزرگ تر شده؟
- لکه بینی طولانی مدت
سلام وقت بخیر من به دلیل تنبلی تخمدان دکتر قرص سیبل برام تجویز کردن ماه دوم که این قرص رو استفاده میکردم بعد از پریودم لکه بینی داشتم و اصلا تا اتمام بسته قرص لکه بینی قطع نشد به یک دکتر دیگه مراجعه کردم قرصم رو عوض کردن مدروکسی پروژسترون دادن. میخواستم بدونم الان قرص جدید رو شروع کنم هورمونهام بهم نمیریزه؟
- پارگی فورشت
سلام من دخول از پشت داشتم ناخودآگاه به فورشت اسیب زدن نامزدم و برام دکتر بخیه زد گفتن۸۰ درصد آسیبی ندیده انگار بکارتم میخواستم بدونم بکارتم اسیب دیده؟؟
- مهم
سلام ۲۷ شهریور پریود شده بودم دیگه نشدم تا ۲۷آذر که در دو روزی که گذشته فقط لکه بینی در حد یه قطره ،روی نواربهداشتی فقط در حد یه لکه بوده،علت چی میتونه باشه؟۳۸سالمه متاهل هستم بچه ندارم
- ایوی اف
سلام خسته نباشید من داروی قبل تخمک کشی استفاده کردم برا سنو کع رفتم فولیکولهام ازاد شدن دکتر تا ده روز قرص مدروکسی پروژسترون داده احتمالش هست باردار بشم
- قرص نورم اسکین
سلام خسته نباشید. من حدودا ۱ ماهه قرص نورم اسکین میخورم و همچنان بعد از گذشت تقریبا ۲ یا ۳ هفته هنوز پریودم. برای قطع شدن پریودم چیکار باید کنم؟
- بی نظمی پریود
سلام خانم دکتر من یک ماه که پریودم رفتم دکتر به ام قرص مدروفم 5دادشش روراست دارم مصرف میکنم ولی خونریزیم بیشترشده علتش چیه
- سلام من اندو متر داشتم دکتربرام قرص وروژست دادن الان بسته چهارمی دارم استفاده میکنم سه بسته اول خوب بودم خونریزی نداشتم به اخرا بسته سوم که رسیدم لکه بینی شروع شد بسته چهارم هم وسطاش خونریزی شدید با لخته های بزرگ ایا درمان نمیشم با این قرص چون خونریزی دارم حالا مفنامیک هم میخورم کمتر شده ولی احساس میکنم لکه بینیم تمومی نداره نظر شما چیه؟
- در مورد عادت ماهانه
باسلام من یک سقط ۴ماهه داشتم بعد از آن شوهرم وازکتومی کرد بعداز مدتی عادت ماهانه من خیلی زیاد شد آيا ربطی به سقط دارد يا نه وراه درمان دارد يا خیر
- سونوگرافی
سلام سونونوشته داخلuterine cavityیکgsباواکنش دسیدوایی نرمال درمکان مناسب مشهود است .gaبراساس اندازه گیری msd=8mmدرحد تقریبی 5w+4dاست. درحال حاضر yolk sacوfetal pole در سونوگرافی دیده نشد
- خروج تکه گوشت از وارژن در روز سوم پریودی
سلام من ۱۸ سالمه مجردم در روز سوم پریودی همیشه با درد بیش از حد تکه گوشتی ب انازه یک بند انگشت مشاهده میکنم و بعد افتادن تکه گوشت کاملا درد از بین میرود
- سلام علیکم من در هفته ۱۲بارداری هستم برای سونوی ان تی مراجعه کردم برای جنین تشخیص امفولاکس
- ابنترنال اکو با قطر ۸ونیم سانتیمتر در لگن
در سونوگرافی من یه توده اینترنال اکو باقطر ۸۵میل دیده شده که چون تخمدان سمت چپم دیده نشده پزشک سونوگرافی تشخیص دادن که ممکنه منشا تخمدان چپ باشه وچسبندگی لگن.این توده چی هست و چه خطری داره
- مصرف دارو در بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، هفته نهم بارداری هستم، سرما خوردم و به پزشک مراجعه کردم گفتن ویروس هست، بهم دارو دادند آیا میتونم دارو مصرف کنم؟ قرص سفکسین و کلرفرامید و شربت دیفن هیدارمین دادند، گلو درد دارم خیلی اذیت کننده است، چه چیزی مصرف میتونم بکنم که بهتر بشم؟
- پریودی
سلام خانوم دکتر من پریود شدم اولین روز سوزش دارم نمیتونم خونریزی داشته باشم و سرگیجه دارم چیکار کنم ؟؟؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من ب مدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم.ب ماما مراجعه کردم جهت معاینه ک گفتن سالمم پردم ازنوع هلالی کنگره ای هستش.من وقتی خودمو ت اینه نگاه میکنم لبه پردم صاف نیستش و انگار پارگی های خیلی کوچیک در حد یک میلی متر داره.خیلی نگرانم ک ماما تشخیصش اشتباه بوده.میشه شما کمکم کنین بگین ک ممکنه پرده بعلت خودارضایی مالشی اسیب ببینه؟؟؟؟واینکه چرا لبه پردم صاف نیس علتش چیه ممکنه پردم اسیب دیده باشه؟؟؟؟لطفا لطفا جواب همه سوالامو بدین.باتشکر
- زنان
رویت ساک حاملگی در ناحیه اکولوسنت یعنی چی مشکلی هست؟


