Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فاصله
سلام خسته نباشید من 25 سالمه وقتی قرص ال دی را قطع میکنم تا پریود بشم بعد از 4 روز پریود میشم پریودم هم 3 روز طول میکشد بعد روز پنجم پریود باید قرص ال دی مصرف کنم روی قزص هم نوشته 7 روز فاصله بدین آخه اگه از روز پنجم مصرف کنم میشه فاصله 9 روز چیکار کنم در ضمن حاملگی خارج از رحم داشتم خیلی میترسم لطفا دقیق راهنماییم کنین خیلی ممنون
- بلوغ زودرس
سلام دختر من کلاس چهارمه و پریود شده بعدن مراجعه ب پزشک ایشون آمپول دیفرلین تجویز کردند ک قاعدگی برای مدتی عقب بیفته خواستم ببینم برای بارداری در اینده این امپول مشکل ساز نمیشه؟ ایا این امپول عوارض داره و عوارض چیه؟؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید مثل همیشه ممنون از لطف شما
- مثانه
جواب سونوام وجودمختصراینترنال اکو درمثانه بود یعنی چی بایدچکارکنم ودرضمن آزمایش عفونت ادراری قبلش داده بودم مشکلی نبوده ۲۳سالمه باتشکر.
- قرص جلوگیری
سلام خسته نباشید من مجردم چندین سال برای تنظیم قاعدگی قرص روکین استفاده میکنم آیا در سن ۴۵ سالگی ایرادی ندارد ادامه بدم قبلا دکتر گفته بود دوماه بخور چند ماه فاصله خاستم ببینم اشکالی ندارد در۴۵ سالگی ادامه بدم
- قرص گین اپ
سلام خانم مجردم ۱۹ سالمه دکتر من پریودیم منظم نیست قبلا قرص گین خوردم الان چند ماه پریود نشدم ممکنه از قرص باشه با خیر میشه راهنمایم کنید برم دکتر متخصص یا نه
- مایع اکوژن
با درود من به علت درد شدید بعد از سونوگرافی مایع اکوژن در سونو مشاهده شد. میخواستم بدونم خطرناکه و احتیاج به درمان داره؟
- بکارت
سلام خانم دکترمن تلاش کردم که پرده بکارتمومشاهده کنم
اما اصلاسوراخ واژن دیده نشدویکسری زائده های گوشتی دندانه ای شکل روی سوراخ واژن مشاهده کردم
واقعانگران هستم که این زوائدچی هستن
ایابکارت من سالم هست یاخیر؟ قبلاازروی کنجکاوی یکبار۲تا۳سانت انگشتموواردواژن کردم - پریود
سلام من خانمی ۲۰ ساله هستم الان حدود یک سال ازدواج کردم قبل و بعد ازدواجم هنگام پریود درد زیر شکم و درد مقعدی زیادی دارم وحتی نشتن در روز اول واسم سخت است والن هم پنچ ماه که قصد بارداری دارم ولی بارداری صروت نگرفته و پریود هم نامنظم هست
- آ یو دی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲ ساله ازدواج کردم تاحالا به روش طبیعی جلوگیری کردم . الان میخوام ببینم میتونم دستگا آ یو دی بزارم و این که روش مطمئنی هستش؟ و من بچه ندارم بعدا بخوام بچه دارم مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ باتشکر🙏
- به تخیر افتادن پریود در سن ۴۴ سالگی
من ۳ماه پریود نشدم دوتا آمپول زدم ۵ روز گذشته متاسفانه پریود نشدم
- نامنظم قاعدگی
سلام من رفتم دکتر تخمدان هام سالمه نمیدونم چکار کنم
- دردجای بخبه
سلام من ده ساله پیش تصادف کردم رودم ازدوجاپاره شد۳۰تابخیه روی شکمم زدن حالابعدازده سال جای بخیه وداخل شکم دردمیکنه موقع خواب دلیلش چیه
- عمومی
سلام وقتتون بخیر من ۱۹ سالمه چند روزه که تو قسمت راست بالای شکمم احساس سنگینی میکنم و وقتی میخوام به پهلو بخوابم احساس میکنم بهم فشار میاره علتش چی میتونه باشه ؟؟ممنون میشم اگه پاسخ بدید
- پیش گیزی از زگیل تناسلی
سلام واکسن زگیل تناسلی کجا باید تهیه کنم و قیمت اون چقدر
- شستشوی لباس زیر*
سلام وقتتون بخیر بهترین چیز برای شستشوی لباس زیر معرفی میکنید بیزحمت 🙏🙏
- مهم
سلام خانوم دکتر من هفته ۱۸ بارداری رفتم سونو بهم گف پسره ایا امکان داره اشتباه شده باشه یا قطعی هس؟؟
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالم و مجردم در هر دو تخمدانام کیست خیلی کوچیک وجود داره دکترم قرص دوفامد تجویز کردن تا پریود بشم ایا خطری داره وجود این کیستا؟ممکنه خود به خود از بین بره؟خیلی نگرانم داروی خاصی در مدت زمان باید استفادع کنم؟
- عفونت
سلام من دائم ترشحات سبز رنگ دارم چندوقت پیش متخصص هم رفتم قرص مترونیدازول داد دوعددی خوردم تا یک هفته حالا ترشحاتم کم شده اما بعداز نزدیکی تا یک روز یه دفه ازم میریزه نمیدونم چیکار کنم ۲۷سالمه دوتا بچه سزارینی هم دارم
- سلام خدا قوت من ۴۶سالمه و چندماهی است پریودیم به هم ریخته و ماهی دوبار با فاصله کوتاه پنج شش روزه از همدیگه دوباره پریود میشم به دکتر مراجعه کردم قرص دوفامد ده رو برام تجویز کرد به همراه مفنامیک اسید طریقه مصرفش هم گفت که اینقدر تو اتاقشون رفت و آمد بود که اصلا متوجه نشدم خودم فکر می کنم علت این به هم ریختگی قرص های اورژانسی هست که برای پیشگیری از بارداری با موافقت همسرم مصرف می کردم خواهش می کنم من رو راهنمایی کنید واقعا عصبی شدم از این وضعیت
- جلوانداختن پریودم….
سلام وقت بخیر ببخشید من ۱۲اردیبهشت عروسیمه و تاریخ پریود ۸ام یا نهمه ولی ماه پیش ۵ام شدم میخوام قرص بخورم تا ۱۲ام نشم دکتر این قرص بهم داد و گفت از اول اردیبهشت مصرف کن از اولش شروع کنم تا ۱۲ام یعنی نمیشم ؟


