Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اگه من تا همیشه برای هورمون مردانه بالام ال دی و اسپرولاکتون بخورم نازا میشم هورمون مردانه هیچ گاه خوب نمیشع درسته باید همیشه قرص بخورم تا اخر عمر ؟
- بارداری؟
من دو ماه پریود نشدم تست بارداری دادم مثبت بوده از دیروز دچار خون ریزی خفیف همراه با درد شدم رفتم سونو دادم گفته کهفولیکول به دیامتر ۲۵ میلی متر در تخمدان چپ مشهوده بعدم در ناحیه هتروژن ۳۰*۱۷*۱۸ میلی متر وبه حجم ۷/۷سی سی در حفره آندومتر رویت میشه خون ریزی داخلی هم ندارم
- علت خونریزی بعداز3بارتزریق لوپرومر
سلام خانم دکترمن به تشخیص پزشک تو3ماه. 3بارآمپول لوپرومرزدم برای یائسه شدن ولی بعدازتزریق سومیش الان 22 روزگذشته ومن دوباره خونریزیم شروع شده آیارحمم بایدبرداشته بشه
- کیست سینه
سلام مت 40 سالمه وتا کنون ازدواج هم نمرده ام در جواب سونو سینه من امدهدر سمت راست ساعت 10 یک توده هایپو اکو با نمایsponjy مشکوک بهpach fcc_تراکم بافت فیبروگلاندولارمنجر به تغیرات خوش خیم _ودر ادامه ذکر شده چون دانسیتیه در ماموگرافی بالا است ذکر شده mrl بدهم این خطر ناکه یا بیوبسی میشه بگید چه کار کنم خیلی نگران هستم
- تخمدان پلی کیستیک
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید من خانمی هستم ۲۵ ساله تخمدان پلی کیستیکم دکترم برای این ماه برام قرص لتروزول فماتی تجویز کردن برای روز ۳تا۷ من استفاده کردم وبرای روز ۱۶ پریود قرص دوفامند ولی من اشتباهی روز ۱۶ پریود باز قرص لتروزول به مدت ۴ شب مصرف کردم یعنی دراین ماه دوبار از قرص لتروزول استفاده کردم خیلی نگران هستم خواهش میکنم ج سوالم رو بدهید الان باید چیکار کنم دوفامند رو بخورم یانه دراین ماه دوبار لتروزول استفاده کردم به تخمدان هام آسیبی نمیزنه
- خودارضایی
سلام وقت بخیر ببخشید که یکم رُک میگم پس از خود ارضایی در هنگام ادرار یک نقطه خیلی کوچک خون خیلی تیره دیدم و اینکه اصلا نزدیک به پریودی نیستم و دوماه قبل بدون خوردن غذا خودارضایی کردم و پس از دوش گرفتن که ۵ دقیقه می گذشت شکم درد خیلی شدیدی گرفتم که کمرم و زیر شکمم و لگن پاهام رو درگیر می کرد و اینکه خود ارضایی مالشی بوده و هیچ گونه دخولی به وجود نیومده و میخوام بدونم پردم سالمه خیلی استرس دارم
- درمورده پرده بکارت
سلام..من کسی ازدواج کردم که پرده بکارت نداره.وبهم میگه ارتجای هستش..واجازه هم نمیده ببرمش دکتر..الان نزدیک به ۱۰سال میگذره..من دارم عذاب میکشم..توروخداکمکم کنید..تابدونم به چه شخصیتی دارم زندگی میکنم.
- سلام .ببخشید از کرم دالاواگ چجوری استفاده کنم .قبل از رابط یا بعد از رابط اصلا میشه انجام داد ممنونم پاسخ بدبد
- خونریزی غیر طبیعی از واژان
سلام ، من ۱۰ بهمت پریود شدم و ۱۶ بهمن پاک شدم مجدادا ۲۰ بهمن خونریزی داشتم ، نمیدونم چکار کنم؟
- آبله مرغان
سلام خسته نباشید . چه مدت بعد از آبله مرغان میشود برای بارداری اقدام کرد؟
- عقب افتادن پریود
سلام خسته نباشید. من یک ماه بیشتره پریودم عقب افتاده و ۱۹ سالمه و مجردم. قبلا هم اینجوری شدم شاید ۵_۶ ماه پیش. خواستم ببینم چه دارویی باید مصرف کنم یا مشکلم چیه 🙏🏻
- مصرف همزمان لتروزول و کلومیفن
باسلام خدمت شما بنده سال ۹۶ با لتروزول بدون آمپول باردارشدم. تنبلی تخمدان دارم و الان هم شرایط تخمدانها تفاوتی نکرده. برای اقدام به بارداری مجدد روز سوم پریودی به پزشک مراجعه کردم. ایشون قرص لتروزول و کلومیفن رو با هم تجویز کردند که ازهمون شب، شبی ۲عدد ازهرکدوم بخورم. الان روز ۹ دوره هستم و ۷ روزه دارم قرصهارو میخورم و ۳ روز دیگه هم باید ادامه بدم. ولی چیزی که هست، سمت راستم بصورت مُقَطع احساس تیرکشیدن و درد دارم. من همیشه شنیدم بودم ۵روز مصرف قرص. ولی برای من ۱۰ روز، روزی ۲عدد لتروزول و ۲عدد کلومیفن! راستش نگذان شدم مشکلی پیش نیاد یا خطری برای تخمدان نداشته باشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏
- قطع قرص ال دی
سلام،۴ سال ال دی مصرف کردم،قصد بارداری مجدد دارم،قرص قطع کردم و بعد پریودیم سه ۴ روز بعد ک نزدیکی دارم،دو روز سه روز بعد نزدیکی دوباره به خونریزی میفتم.۲ روزم طول میکشه،پریود ۷ روز بعد اولین نزدیکی ۲ روز....علتش جیه؟قصد بارداری دارم ممکنه مشکل ساز باشه؟؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۳۲ سالمه پریودم نامنظم بود رفتم دکتر گفتن کیست تخمدان دارم باید از این دارو استفاده کنم ۵ ماه پیش الان پریود نمیشم خواستم ببینم آیا مشکلی هست ممنون میشم جواب بدید
- تورم نزدیک زیر بغل و بالای سینه
۶۰ روزه بچم از شیر گرفتم تازگی متوجه این تورم شدم نرمه و دو تا ماما معاینه کردند گفتند چیزی نیست در سنو هم فقط مقدار لنف ها در دو طرف بزرگ شده یکی ۱۴. و دیگری ۱۵ اما دلیل این تورم و درمان نگفتند به دکتر هم مراجعه کردم پاسخ نگرفتم ترو خدا این چیه دارم سکته میکنم
- زودبه زودپریودشدن
سلام خانم دکترخسته نباشیدخواهرمن۴۲سالشه ودبچه طبیعی آورده و۲۸ سالش بودلولشوبست وهمیشه بیست روزیکبارپریودمیشه وخونریزی شدیدم داره چیکارکنه آیامشکلی داره وخیلی تکررادرارداره بنظرشمامشکلی هست؟؟؟
- سلام من چند بار سوال پرسیدم جواب ندادین همسرم آزمایش اسپرم انجام داده و توش گذارش شده ۲میلیون اسپرم بعد عمل کرد عمل واریسم حالا میخوام بدونم خوب میشه بنظرتون وامیدی هست برای بچه دارشدنش تورو خدا جواب بدین خیلی نگرانم ونارحتم رونمایی کنید لطفا
- قرص سیبل
ببخشید من تقریبا یه ماه قرص سیبل مصرف میکنم ولی ازروز اول مصرف لک بینی داشتم ولی بامصرف قرصایه سفید پریود شدم ۷ روز جلو انداختم خطرناک نیس البته مجردم ۲۱ سالمه
- تابستان
سلام سال قبل تابستان ۲ماه پریود نشدم امسالم از اردیبهشت که پریود شدم هنوز پریود نشدم علتش چی میتونه باشه؟ایا مشکلی وجود داره؟۳۸سالمه بچه هم ندارم،۴سال ازدواج کردم ولی هنوز دخترم
- شیاف نبات
آیا شیاف نبات در دوران بارداری برای جنین ضرر دارد؟


