Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زمان زایمان
سلام و عرض ادب سونوگرافی سه ماهه اول زمان زایمان زده ۵ فروردین اما امروز ۲۷ اسفند رفتم سونوگرافی زد ۲۴ اسفند یعنی سه روز پیش سن بارداری رو هم زده چهل هفته و پنج روز ولی بیمارستان میگه نسبت به قاعدگی ۳۸ هفته و پنج هستید حالا استرس دارم چکار کنم وزن بچه هم زده ۳۸۰۰ خودم هیچ گونه بیماری یا مشکلی ندارم فقط چاق هستم ۱۱۷ کیلو
- بارداری
سلام من9فروردین نزدیکی داشتیم که منی داخل واژنم بودامروز16تخمدانام تیرمیکشه کمردردویه خورده ای سرگیجه دارم عایاایناعلاعمه بارداریه?
- عفونت در بارداری
سلام خسته نباشید. ۲۸ هفته باردارم .ترشحات زرد از اول بارداری داشتم بدون سوزش و خارش .ولی اان به مدته سوزش تیز داخل واژنم احساس میکنم . بنظر شما عفونت دارم؟
- بارداری
سلام دکتر دوقلو باردار هستم ۲۶ هفته هستم خواستم بدونم آمپول ریه رو میتونم در این هفته تزریق کنم چون طول سرویکسم ۲۸ هست...و استراحت هستم .سرکلاژ نکردم طول سرویکس چند باشه درد زایمان شروع میشه؟ خیلی نگران زایمان زودرس هستم ۲۱ هفتگی طول سرویکس ۳۰ بود اما ۲۶ هفتگی ۲۸ شد با اینکه استراحت هستم
- قرص اوژانسی
سلام.. خسته نباشید.. خانم دکتر من دقیق 65 ساعت پیش نزدیکی مشکوک به بارداری داشتم الآن از بس استرس داشتم رفتم قرص اورژانسی گرفتم خوردم آیا موثر میباشد؟ دیر ک نخوردم؟
- انقباض
سلام خانم دکتر هفته۲۶هستم سرکلاژ شکمی گاهی انقباض دارم درد ندارم زیاد فقط نفسم میگیره چندثانیه و دلم سفت میشه چندبار انقباض در روز طبیعیه؟؟؟ پرولوتون هفته ای و شیاف هر شب استفاده میکنم چه داروی دیگه ای مصرف کنم خیلی نگرانم
- شیمی درمانی
باسلام من 4 ماهه حامله هستم حالا بخاطرسرطان برست شیمی درمانی تجویزشده.باداروهایی مثل دوسه تاکسل کربوپلاتین آرومازین وزولادکس.آیا باید سقط کنم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز.خسته نباشید.من پریودای منظم دارم عکس رنگی رحمم خوب بود و در سونو در روز 10تخمک 18.5داشتم ازمایش شوهرم خوب فقط از خودم پرولاکتینم بالا بود که الان 4ماهه اصلاح شده با مصرف داستنیکس.همه چیز به ظاهر خوبه میخاستم بدونم پس چرا باردار نمیشم؟ممنون میشم جواب سوالمو بدید.خیلی استرس دارم
- بارداری
سلام خانم دکتر من یه دختر باکره ام به تازگی با نامزدم نزدیکی کردم و ایشون ناخواسته منی خودشون رو روی دهانه واژنم ریختن ۶ روزه ام هست که از عادت ماهانه ام میگذره خیلی ميترسم که باردار بشم. این احتمال وجود دارد؟
- بارداری
سلام جفت سرراهی در هفته چندم بالا میره؟
- جواب سونوگرافی
رحم با ابعاد ۸۵*۵۴ و با اکوی هموژن دیده میشود تصویر یک ناحیه سیستیک و هترون به سایز تقریبی ۵۱*۵۶ با واسکولاریته در کاویته اندومتررویت میشود که متواند مطرح کننده حاملگی مولار باشد لذا تیتر BHCG و سونوگرافی کنترل بصورت ترانس واژینال توصیه میشود
- دارو
سلام و خسته نباشید بنده از مریضهای مطب شماهستم که دراینده باید از طریق ای وی اف میکرو انجکشن جهت باردار شدن استفاده کنم در حال حاضر شما برای شروع به من پودر proxeed رو تجویز کردین که در حال مصرف کردن هستم و تنها سه وعده دیگه دارم و در کنار این پودر قرص dostinex هم مصرف میکنم که تا الان ۵نوبت مصرف کردم از ۲۰ وعده کل میخواستم بپرسم تو این زمان نیاز هست که پودر رو تجدید کنم یا همین یک جعبه کفایت میکنه برای من ازمایش prolactin نوشتین باید قرصهای dostinex رو تموم کنم بعد برم یا نیاز بین مصرف قرص برم ازمایش تو ازمایش قبلی مقدار prolactin : 47.9
- اقدام برای بارداری
من ۴۰ سال دارم ودارای دو دختر میخواهم باردار شوم ولی چون سنم بالاست ترس دارم دلیل بارداربشم اینه که این بار پسر بشه بچمون تو رو خدا راهنماییم کنید سنم بالاست و....
- توده درقلب جنین
سلام ببخشید من درهفته ۱۸ی سونودادم ک میگن ی توده درقلب جنینه.البته سونو Ntنرمال بوده و۱،۴بوده ولی خیلی نگرانم بقیه چیزاش سالم.اولین فرزندمه
- سلام.من ۹ ماهه پریود نمی شم و ۴۷ سالمه . از ۳ روز قبل لک بینی پیدا کردم. تست بی بی چک مثبت بود. میشه مثبت کاذب باشه؟ طی این مدت که پدیود نشدم متخصص زنان با توجه به FSH ۶۸ در من بهم گفتند یاییسه شدی؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی استرس دارم.
- غربالگری مرحله دوم
سلام. میخواستم بدونم غربالگری مرحله دوم تو هفته چند باید انجام بشه؟
- کیست همراژیک
سلام و احترام در سونوگرافی رحم و تخمدان من کیست هموراژیک به قطر 27 میلیمتر مشاهده شده آیا خطرناک هست؟
- Anti top بالا دو شیردهی
سلام وقتتون بخير anti tpo من در بارداري بالا بود و قرص لووتيركسن مصرف ميكردم بعد از زايمان هم تا يكماه مصرف كردم و يك هفته قطع كردم و مجدد آزمايش دادم بازم يكم بالا بود، چون فرزندم شيرمادر ميخورد مشكلي ايجاد ميكند؟؟ الان ٤ماهشه، متشكرم
- باقی ماندن بقایای حاملگی بعد از سقط
- سلام آیا فیستول واژن مانع بارداری میشه
فیستول واژن مانع بارداری میشه؟


