Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی و پریودی و مصرف دروسبلا
سلام وقتتون بخیر من این ماه قبل از تخمک گذاری و در حین تخمک گذاری و در حال حاضر که دوره تخمک گذاریم تموم شده لکه بینی داریم دیروز یکم خون اومد بعد قطع شد امروز باز لکه بینی داشتم یکم امشب باز یکم خون اومد از قرص دروسبلا هم بخاطر کیست pcoاستفاده میکنم سه دوره هس ماه های قبلی اینجوری نبودم این ماه یکم تایم خوردن قرص خوردنم جلو عقب شد ایا این لکه بینی قهوه ای و خون طبیعیه؟20سالمه
- قرص سیبل
سلام.من برای درمان تنبلی تخمدان و تنظیم پریود 3 ماهه از قرص سیبل استفاده میکنم .از روز سوم قاعدی مصرف ورق بعدی رو شروع میکردم .الان متوجه شدم که این دفعه فراموش کزدم قرصم رو مصرف کنم باید از پنج شنبه مصرفش رو شروع میکردم.الان نمیدونم باید چیکار کنم او ندوز هایی که فراموش شده رو مصرف کنم یا نه؟
- سزارین
با سلام بنده عمل سزارین سخت داشتم که الان بعد از ۱۴روز بخیه هام عفونت دارند ونکشیدم و درد در قسمت راست شکم دارم علت چیست
- درد زیربخیه
با سلام وقتتون بخیر چند وقتی هستش که زیر بخیه هر دوسمت درد میکنه و ترشحاتم زیاد شده اینقدر درد میکنه که درد میکشه به مقعدم و دیگه تکون هم نمیتونم بخورم این میتونه چی باشه؟
- آمپول ترکسومازدم وبعدازیک ساعت به خونریزی افتادم . دکترزنان قرص مدروکسی پروژسترون دادوبعداز روز ۵ پریودی شبی یک عددمصرف کردم وخونریزیم قطع شدالان ۷ دونه استفاده کردم ولی دوباره به خونریزی افتادم. چه توصیه ای دارید؟ ممنون ازشما
باسلام آمپول ترکسومازدم بعدازیک ساعت ونیم به خونریزی افتادم طبق دستورپزشک زنان قرص مدروکسی روازروز۵پریودی هرشب یک عددشروع کردم وخونریزی قطع شدالان ۷ شب دارم میخورم (شبی یک عدد) ولی دوباره به خونریزی افتادم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سوزش
سلام ازروزسوم پریددچارسوزش ادراروخارش واژن شدم لطفاراهنمایی کنید
- فیبروم رحمی
سلام خانم ۴۱ ساله هستم به تازگی فیبروم سابسروز ۱۰ سانتی رو با لاپراسکوپی خارج کردم با حفظ رحم چند درصد احتمال عود داره و چقدر زمان میبره تا دوباره عود کنه. آزمایش هورمونی دادم گفتن وارد مرحله یائسگی شدم و ممکنه تا چند سال دیگه یائسه بشم
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من متأسفانه یه زمانی که آگاهی نداشتم از خودارضایی، در دوران پریودی با فشار دادن شدید و محکم پاها بهم خودارضایی میکردم و هیچ چیزی رو وارد واژن نمیکردم به هیچ عنوان سوال من از شما اینه که فشار محکم و شدید پاها بهم بدون وارد کردن چیزی به واژن ،به پرده بکارت آسیب میزنه یا نه ؟؟؟ ممنون خانم دکتر لطفا به من جواب بدین سپاس ازشما ، خدا به شما سلامتی بده .
- بارداری
باسلام من عمل هرچی ناف انجام دادم .الان یک ماه ونیم هس خواستم بدونم چند ماه بعد میتونم بارداربشم .واگه باردار بشم چیکار کنم تا فتق ناف عود نکنه.
- سرکلاژشکمی *
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من از شهر دیگه میخوام برای سرکلاژ شکمی خدمتتون برسم و زمان خیلی مهمه برام مدارکم کامل میارم مطب از سونو ازمایش و... ولی تا تشکیل پرونده و عمل شدن چند روز طول میکشه ؟ممنونم که جواب میدید
- کیست تخمدان
سلام سنو انجام دادم دیروز درتخمدان راست کیستی به ابعاد۲۴×۳۲دارم چیکارکنم؟
- سلام من آندومتر 14 دارم بین روز 5تا 7 سیکل هست ضایعه اینتراکویتری اکوژن به ابعاد 21 در فوندس مشاهده میشه ممون ی راهنمایی کنید
- ضربه به رحم و تخمدانها
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم ضربه های مداومی که به رحم و تخمدانها وارد شده با سونوگرافی شکمی رحم و تخمدان قابل تشخیص است؟؟
- خونریزی کم
سلام وقت شما بخیر . من دوماه هست که دکتر برای هورمون برام قرص سیپرترون کامپاند تجویز کردن . ماه پیش رابطه بدون پیشگیری داشتم . قرص رو مصرف کردم .بعد از قطع قرص پریود شدم .اما خونریزیم خیلی خیلی کمه .اصلا خونریزی نیست . احتمال داره دلیلش بارداری باشه؟؟؟؟؟
- مصرف قرص( ال دی )
سلام خانم دکتر برای جلوگیری از بارداری چه راهکار هایی پیشنهاد میکنید
- عفونت زنانه
با سلام من یه هفته ای میشه که رحمم خارش داره و موقع ادرار سوزش دارم دوبار هم از رحمم خون و لخته خون اومده و همینطور ترشحات سبز رنگ
- قرص نورم اسکین۲۰
سلام من قرص نورم اسکین ۲۰ میخورم آیا در دوران لیزر موهای زائد ضرر داره؟
- پولیپ آندومتر
سلام، ببخشید به نظر شما امکان دفع پولیپ بدون جراحی وجود داره??? مواردی بوده که از بین رفته باشه??? سپاس.
- سقط
میدونم این سوال به کارشماربطی نداره لتوروخداکمکم کنیداجرتون باخدادعاتون میکنمدکترمن خیلی مشکل توزندگیم دارم سال۹۴که شوهرم بادوتابچه منوول کرده وخیانت میکردوفقط بایارانه میگذروندم وبه علت فت پدرم اومدبامن آشتی کرد ومن ناخواسته باردارشدم به شوهرم گفتم وچقدفحش ناموسی دادکه چرابارداری ومن ازسربدبختی ولج همش ازسرپله وچهارپایه خودموپایین مینداختم هیچ نشدوبعددوماه فقط لکه بینی داشتم وشوهرم باچقدفحش فقط پول دکتروسونومیدادن ودکترگفت جفتت سوراخه وفقط استراحت بایدداشته باشی ولی کسی نبودکاراموکنه وبادوپسرمجبوربودم کاراموخودم کنم وبازدر۵ماهگی لکه بینی داشتم به شوهرم گفتم وبازفحش وپول ندادکه دکتربرم تا۶ماهگی همین وضع داشتم ویک روزبراثریکم تکان دادن بخاری کیسه آبم ترکیدودکتررفتم وسونوگفتن که از۷لیتر۲لیترکیسه آبت مونده دارووشیاف دادن وگفتن بعدیک هفته بیابچه پسربودبعدیک هفته شوهرم اومدوگفتم جای دیگه دکتربریم ولی قبول نکردوبازهموندکتروسونوگفت بایدسقط شه وقرص زیرزبانی به من دادن وبعد۱۰ساعت بابدبختی دفع شدومن الان یه پسر۱۸ماهه دیگه دارم دکترخیلی عذاب وجدان دارم چکارکنم توروخدامنگناه کردم بخداهمین الانم خیلی بدبختی دارم وکسی روندارم به دادم برسه خیلی توفکراون بچم خدامنوببخشه توروخداراهنماییم کنید


