Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بلوغ زودرس تزریق آمپول واریوپپتیل۳/۷۵باعث نازایی میشه
دختر من ده ساله است با وزن ۳۶ و قد ۱۴۰. از ۸ سالگی به دلیل بلوغ زودرس با تشخیص متخصص آمپول دیفرلین تزریق شده ولی روند رشد قدی کند شده و شدیدا افزایش اشتها و ولع خوردن پیدا کرده و وزن روبه افزایش ناگهانی رفت چون خیلی لاغر بود، این علائم به خاطر دیفرلین هست؟
- ضربه خوردگی
وقتی رابطه از پشت داشتم ضربه محکمی واژنم خوردخونریزی کردم بدنم زخم شده الان هم نزدیک پریودیمه لکه میبینم مشکل کجاست؟؟
- خپنریری زمان مصرف قرص سیپروترون
سلام قرص سیپروترون برام برای درمان کیست تخمدان نوشتن بهم گفتن از روز اول پریدی بخور از روز اول خوردم تا حالا که ده روزه پریدیم قطع نمیشه باید چکار کنم قطع کنم یا اینکه ادامه بدم من معمولا زمان پریدیم سه روز اول لکه بینی دارم بعدش شروع میشه خونریزی ولی حالا از روز اول پرید هستم
- زمات مصرف
جهت کیست و نامنظم بودن عادت ماهانه دکترواسم تجویز کردن میخواستم ببینم بهترین زمان مصرف چه موقع از شبانه روز و بعد یا قبل از صرف غذاس؟
- خارش و سوزش بخیه سزارین
سلام من ۹ ماهه زایمان کردم اما جای بخیه هام چند روزه هم میسوزه هم خارش همراه با درد دارم آیا عادیه ؟
- قرص سیبل
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۷ام خرداد وقت پریودیم هست از الان قرص سیبل رو مصرف کنم تا پریود بشم وقتی پریود شدم از روز سوم ب بعد کدوم رنگ قرص باید مصرف بشه؟؟اون زرد ها یا اون هفت تا سفید؟؟؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کست تخمدان دارم و یک ماهه از قرص پومگا ۵ و اپتی وومن برای کیستم استفاده میکنم ایا در ای حال میتوانم باردار باشم با وجود اینکه کیست تخمدان دارم
- قرص
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه با توجه به دردی ک در دو سینه ،و سمت راست شکمم امروز سنو دادم و داخل سنو مشخص شد که در سینه سمت چپم کیست دارم و در رحمم کسیت مشاهده شد .دکتر برام قرصTrancid250تجویز کردن .با تحقیقی ک امروز کردم این قرص برای خونریزی های شدید تجویز میشه.میخواستم بدونم ربط این قرص با کیست داخل سینه و داخل رحم چیه؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید🌹
- بیماری زنانه
سلام وقت بخیر ترشحات من سفید و کش دار هستش.سوزش و خارش ندارم.اما التهاب دارم.نزدیکی هامم دردناکه. ازمایش ادرار دادم گفتن عفونت ندارم.علت این التهاب چیه؟ ممکنه عفونت باشه؟
- چه روشی برای درمان ریشه ای انجام بدیم؟
من دو دز ایرانی دوسویه زدم هم همسرم ولی نمیدونم کرایوف انجام بدم یا لیزر بهتره درکنارش دا و واسه تقویت سیستم دفاعی هم دارم استفاده میکنم
- میومترهتروژن
رحم بامحور رتروفلکس به ابعاد ۷۹×۴۲میلیمتربااکوی میومترهتروژن واندومترباضخامت ۸میلی متر وتخمدان راستmm26*15ودوفولیکول ۱۸و۲۴mmدرتخمدان چپ و۶هفته اس پریود روعقب انداختم وسن ۳۸ ساله سه بارسزارین شدم و نگران هتروژن ورتروفلکس رحم بی نظمی پریود هستم میشه راهنمایی کنید
- تاخیردر پریودبعدازمصرف دوفاستون
سلام من بیمارشماهستم متاهلم و برام دوفاستون تجویزکردید ک ازروز16پریودم ب مدت 7روز مصرف کنم چون بهم دیرنوبت دادید اون روز ک اومدم روز22پریودم بود من ازهمان روز 22ب مدت 7روزدوفاستون ک دوفامودجدیدامیدن روخوردم اما 13روز از از اتمام میگذره و من هنوز پریودنشدم دلیلش چیه
- تنبلی تخمدان و تغییر پریود؟؟
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.بنده ۷ ماه هست پریودم نسبت به قبل از ۵ روز شده ۱۰ روز یعنی ۷روز خونریزی و ۳روز لکه بینی دارم و تنبلی تخمدان تو این مدت گرفتم.قرصا روکین دو دوره و سیپروترون کامپاند(فعلا یک دوره)خوردم خوب نشدم دیگه خسته شدم چیکار کنم؟ امکانشه مشکل حادتری باشه؟سونو اردیبهشت دادم تشخیص تنبلی دادن و ازمایشاتمم هر چی دادم خوب بوده و مجرد و ۲۴سالم هست و قد و وزنمم خوبه هیچوقتم مشکل پریود نداشتم جز فقط دل درد میشم که قرص میخوردم خوب میشد فقط این چند ماه تغییر کرده و حتی درد پریودیمم بیشتر شده ولی اوایل این تغییر حتی سونو و ازمایشمم خوب بوده خیلی نگرانم ممکنه مشکل جدیتری باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشم لااقل
- پریود نشدن بعد مصرف سیبل
سلام من یه دوره قرص سیبل مصرف کردم قرص های سفیدشم کامل خوردم پریود نشدم بسته ی بعدی رو شروع کردم و تست بارداری ام دادم ۰/۶ بتا بود الان چرا پریود نمیشم چیکار کنم
- درد معقد قبل از پریودی
با سلام و خسته نباشید من قبل از عادت ماهانه بعضی وقتا معقد درد دارم دلیلیش چی هست؟
- پیش از بارداری
سلام وقت خانوم دکتر وقت تون بخیر من قصد بارداری دارم و ۹ روز دیگه به پریودم مونده تکرار ادرار شدید دارم که تو اینترنت سرچ زدم دیدم علئم بارداری؟ منم ۲ روز قرص فنازومکس خوردم به نظر شما میتونه خطر ناک باشه تازه عروسم
- افزایش یا کاهش وزن
سلام ایا باعث چاقی میشه قرص سیبل
- قرص جلوگیری
سلام سنم ۳۵ ساله دوتا فرزند دارم همیشه از کاندوم استفاده میکنم ولی این دوماه آخر احساس میکنم به کاندوم حساسیت دارم عفونت قارچی درست کرد سوزش وخارج گرفتم تا دو ماه دیگه هم به کودکم شیر میدم بعد دوسالش تمامه میشه یه قرص کم عوارض بهم معرفی کنید
- کسیت درموئید
سلام من رفتم سونو بهم گفتن تخمدان سمت راست حاوی کانون کییتیک به دیامتر 32بامحتوای اکوژن مطرح کننده چربی دز کیست درموئید؟؟ میشه راهنمایی کنید ممنونم
- فیبروم ساب سروزال
در قدام و فوندوس رحم یک فیبروم ساب سروزال ۱۳ سانتی دیده شد .ایا مشکل سازه؟من ۴۷ سالمه و سه ماه هست ک خونریزی پریودی نامنظم وسنگین دارم جوری ک تا ۱۲ روز بند نمیومد مجبور شدم ال دی بخورم .


