Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هورمون درمانی در یائسگی
سلام وقت بخیر خانم دکتر .من ۴۸ سالمه وحدود ۳ ماهی هست که یائسه شدم پزشکم تعدادی مکمل تجویز کردن برای کاهش علائم این دوران اما بیخوابی به شدت کلافم کرده وخیلی تمایل دارم که هورمون درمانی روبروی کنم ممنون میشم نظرتون رو دراین مورد بدونم واگر این روش مورد تایید شماست تحت درمان شما قراربگیرد. سپاس
- سلام من چند ساله زخم رحم دارم ولی ترشح وعفونت نمیبینم دهانه رحمم التهاب هم داره چم داریی استفاده کنم
- نازای
سلام باتوجه با ازمایشات وعکس وسونو گرافی من وهمسرم هردو سالمی وهر کاری می کنییم باردار نمیشم مبشه راهنمایی کنید
- باسلام دخترم ۲۰ساله .جراحی اندومتریوزشده ترشح زیادداره والتهاب رحم وتخمدان ومثانه .بیزحمت راهنمایی کنین برای درمانش ودلیلش ۶ ماهه جراحی شده ولویتودمیخوره
- سلام من یک خانم 25ساله ام 5روز هست پریود هستم میخواهم پریودتم قطع بشه آیا قرض پیام استفاده کنم
- سفت شدن شکم
سلام ببخشید من ۴ماه پیش با نامزپم رابطه داشتم از عقب بعد حوایش نبود فکر کنم آب منی رفت جلوم ولی پردم سالمه بعد رابطه ۲تا قرص جلوگیزی خوردم بعد۳روز پریود شدم الان ۴ماهه میگذره از اون رابطه پریودیم دوروزه پاک شده حالا شکمم سفت شدع نمیتونم بشینم اصلا آزمایش سنو هم دادم گفتن خبری نیس از بچه حالا بنظرتون علتش چیه سفت شدن شکممم???
- درد انقباضی چیست
سلام خانم دكتر من هفته ٢٩بارداري هستم گاهي اوقات شكمم به شدت سفت مي شود ايا اين يعني انقباض؟ سوال دوم: دكترم از هفته ٢٦به دليل اينكه طول سرويكسم٢٨بود بهم استراحت دادند حدود يك ماه قبل گفتند اگر درد انقباضي داشتي قرص ايزوپرين ١٠ بخور، كه تا حالا استفاده نكردم الان بايد اين قرص رو بخورم؟ ممنون
- بارداری
سلام هفته ٦ بارداري هستم ميخاستم براي مراقبت به شما مراجعه كنم آيا شما سونوگرافي واژينال براي ديدن تشكيل قلب جنين انجام ميديد يا قبلش بايد بيرون سونو برم
- پریود
سلام خانم دکتر
من ۲۰ تیرماه سقط جنین ۶ هفته ای داشتم که خونریزی تا یک هفته بعد از سقط ادامه داشت.بعد از آن دکترم برام آسپرین ۸۱ تجویز کردند که روزی یدونه مصرف میکنم .الان ۱۵ روز میشه که شروع به مصرف کردم.البته کمی بقایا هنوز داشتم
از ۱۱ مرداد لکه بینی به رنگ قهوهای داشتم و از روز ۱۶ مرداد خونریزی به رنگ قرمز روشن دارم.ایا این پریود است و اینکه قبلا رنگ خون پریودم تیره بود الان روشنه میخواستم دلیلشو بدونم ایا بخاطر مصرف اسپرینه یا چیز دیگه ایه؟؟؟؟ - سونوگرافی
سلام وقت بخیر من خانومی ۳۱ ساله هستم.منظور از فوکوس کلسیفیه ساب اندومتریال به دیامتر تقریبی ۳میل در پروگزیمال کاویته رحمی در زمینه پروسه های التهابی عفونی مزمن مشاهده شد ،در سونوگرافی واژینالی چیست؟ممنونم
- عفونت واژن
سلام خانمی هستم ۴۳ ساله .مدتی است که ازعفونت قارچی همراه باسوزش واقعاعذاب میکشم به دکترمراجعه کردم یه سری قرص تینیدازول وفلوکونازول با لاکتوفم و لاکتوواژ برام تجویز کرد ولی متاسفانه بامصرف اوناهم خوب نشدم حال ازشما خواهش میکنم راهنماییم کن تا واسه درمان چکارکنم دیگه خسته شدم ازاین وضع به طورکلی زودبه زود عفونت میکنم باتشکرازراهنمایی َشما
- درد تخمدان
سلام وقت بخیر من دیروز بچه خواهرم اتفاقی با پاش به شکم پریدمن درد داشتم و در دوران پریود هستم حالا تخمدان چپم درد میکنه ایا احتمالش هست نازا بشم
- بارداری
سلام خانوم دکتر علایم باردارب ماه اول مشخص میشه؟من یماه پیش نزدیگی داشتم اب ریخته شده ولی قرص ال دی مصرف کردم میترسم باردار باشم میخاسم بدونم تو ماه اول مشخص میشه باردارم یا نه من لکه بینی داشتم بعد ۱۲روز از نزدیکی گذشته بود میترسم کمک کنید
- تنظیم نبودن پریودی
من خانومم نامنطم پیود میشد همیشه هم از ۴ روز بیشتر نمیشد اما این دفعه ۸ روزه پریود شده قط نمیه
- تیروئید
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من حدود 6ماه پیش آآزمایش t.s.h انجام دادم که نتیجه آن 2.5 بوده اما در همین ماه مجددا آآزمایش را انجام دادم مقدارش 0.2 است.آیا امکان اشتباه وجود دارد چون من قصد بادرار شدن دارم و خیلی نگرانم. با تشکر
- سلام من هفته هفده بارداری هستم از واژنم مایع زرد رنگ خلطی میاد بیرون
- کانون اکوژن در رحم
سلام، در رحم کانون اکوژن باابعاد 12/6 وجود دارد، آیا نیاز به جراحی دارد؟
- ایا جفت سیکولار خطرناک است
- درد سزاریون قرمز شدن
سلام و وقت بخیر من ۴ سال هستش عمل سزاریون کردم ولی الان چند وقته روی رحمم قرمز شده و درد دارم انگار ک سوخته باید چیکار کنم ک خوب بشه ممنون
- خارج شدن تکه کوشتی مانند چربی در دوران پریودی
سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دکتر بزگوار... بنده ۱۵ ساله و مجردم، ببخشید من نزدیک ۴ روز هست که پریود شدم، قبلا ها در دوران پریودی درد خیلی زیاد غیر قابل تحملی داشتم اما دکتر نرفتم چون اونجوری نسبت به درد خونریزی نداشتم، اما اینبار که پریود شدم در روز سوم بدون درد یا درد هایی که در اون دوران پریودی داشتم رو اینبار نداشتم اما تو روز سوم یک تکه چربی ۳ یا ۴ سانتی دفع شد همراه با لخته خون ها که شبیه انگار زبون مار بود، عفتی مانند بود و خونی نبود اما جگری رنگ بود واقعا نمیدونم چی بود و خیلی نگرانم. اگر لطف کنید پاسخ بدید


