Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دفع بقایا
سلام هفه گذشته سقط هفت هفته ای داشتم روز اول خون ریزی شدید دوروز بعد سونو دادم گفت بقایا دارم ۳۱،۱۷ و۲۱معادل ۷سیسی دکتر زنان گفت باید کورتاژبشم رفتم بیمارستان بلوک زایمان گفتند احتیاج نیست خودش دفع میشه هیچ دارویی بهم ندادن الان ۵ روز خودم دم نوش با قرص متیل ارگونوین میخورم همچنان خون ریزی دارم لخته های ظریف وچسبناک ،به نظر شما چیکار کنم ؟ آیا دفع نشده هنوز
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۹ماهه زایمان کردم وپریودنشدم تا اینکه تاریخ ۱۶خرداد۲تاقرص پیشگیری روخوردم چون ازمقاربتم مشکوک بودم وبعدسه روزلکه بینی داشتم رفتم دکترامپول استروژن قرص ترنسید۲۵۰باچهارعددقرص پیشگیری واسم تجویزکرد بعد اون یه هفته کاملا خوب شدم ولی امروزب کلی پریود شدم حالا نمیدونم دارم پریودمیشم یاهنوزم بخاطره اون دوتاقرصه؟؟؟؟ممنون میشم جوابموبدید
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید کسی که تنبلی تخمدان داره،اگه دارو مصرف نکنه،اگه تخمک بالغ داشته باشه خودش آزاد میشه،یا با hcg آزاد میشه؟؟؟
- کیست
سلام خانم دکتر عزیز. من اومدم مطب شما و کیست اندومتریوز داشتم و سه ساله که ال دی تجویز کردین و من میخورم هر ماه. الان مشکل یبوست شدید گرفتم . ایا میتونم چند ماه قرص روکین به جای ال دی بخورم که ببینم مشکل یبوستم از ال دی هست یا نه. ایا روکین هم کیست رو کوچک میکنه مانند ال دی یا نه نخورم. تورو خدا راهنماییم کنین. یبوستم خیلی شدیده
- خون و لک قهوه ای قبل پریود شدن
سلام من 29 سالمه مجردم. نزدیک شش ماهی میشه چهار پنج روز قبل پریود من لک قهوه ای و خون قهوه ای می بینم. دوماه اون وسط نیومد ولی دوباره شروع شده. مشکل من چیه؟ باید چکارکنم؟
- سلام یه سؤال داشتم من ۲ عدد قرص استرادیول ۳ روز مونده به انتقال جنین باید نمیخوردم ولی به اشتباه خوردم حالا ممکن تو انتقالم تاثیر منفی بزاره ممنون میشم پاسخ بدین
- پرولاکتین
سلام من پرولاکتینم 26 هست و رنج نرمال 5تا35 به نظرتون پرولاکتینم در حال بالا رفتنه و ممکنه خطرناک بشه؟؟؟ ممنونم.
- لکه بینی بعد از هیسترکتومی
من ۲ ماه پیش عمل هیسترکتومی انجام دادم بعد دوماه لکه خیلی کمی خون دیدم علتش را میفرمایید تا به امروز هم لکه نداشتم ممنونم پاسخ بدید
- بارداری
امکان بارداری بعد از انزال مرد به بیرون و آمیزش دوباره وجود دارد.....
- بارداری
سلام اگر اب منی به لای بیرونی واژن بره احتمال بارددری چند درصد هست ایا حامله میشم؟؟؟
- مشکلات زنانه
سلام خدمت شما. من هفت ماه و نیم هست که زایمان کردم و کمی بعد از زایمان داغی پا و دست دارم که شبها گاها به قدری آزار دهنده هست که مجبورم دستمال مرطوب به دور پاهام بپیچم. تست تیروییدم خوب بود و ویتامین B هم مصرف میکنم. احساس میکنم بخاطر هورمون های زنامه است چون جدیدا متوجه شدم که از حدودای زمان تخمک گذاری تا یک هفته بعد از پریود بدتر میشه. ماده ژلاتینی هم که همیشه اواسط پریود از بدنم خارج میشد خیلی زیاد خارج میشه و بیش از یک هفته ادامه پیدا میکنه. من ایران زندگی نمیکنم و اینجا نمیتونیم خودمون بریم پیش متخصص. نامه پزشک عمومی میخواد که متاسفانه همکاری نمیکنند و تا شرح حال میدم تست تیرویید و ویتامین و ... مینویسند. لطفا راهنمایی کنید. ممنون somayehrouhi@gmail.com
- سلام من ۷ماه است رحم تخمدان چپم را د ر اورده ام وحالا سمت چپم لو کوله مایع هستش ایا خطر ناک هستش
- سلام خسته نباشید من دخترم برا هورمون مردانم قرص مصرف کردم اسپیرونولاکتون و ال دی العان ک قعط کردم کلی جوش زدم خاستم بپرسم میتونم خودم هفته ای ۳تا اسپیرونولاکتون ۲۵ بخورم بدون ال دی پری رو تغیر نمیده بخدا پول دکتر ندارم دیگه
- اسپرموگرام
سلام ازمایش اسپرموگرام شوهرم،total sprem26/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،sement volum0/7 نرمال ازمایشگاه۱/5=<،،،،progressive16/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،Nonprogressive3/8،،،،، Imotile79/9 ،،،،motile20% نرمال ازمایشگاه۵۰=<٪،،،،،،vitality20/1 نرمال ازمایشگاه۵۸=<،،،مورفولوژی و بقیه موارد نرمال،خودمم سالم،ایا با این وضع میشه باردار شد،راه حل ودرمان چیه؟؟؟
- قرص مشابه دزوسپتیو چی بگیرم اون گیر نمیاد
- ابنترنال اکو با قطر ۸ونیم سانتیمتر در لگن
در سونوگرافی من یه توده اینترنال اکو باقطر ۸۵میل دیده شده که چون تخمدان سمت چپم دیده نشده پزشک سونوگرافی تشخیص دادن که ممکنه منشا تخمدان چپ باشه وچسبندگی لگن.این توده چی هست و چه خطری داره
- پرده بکارت
سلام اگه میشه کمکم کنید من فقط ۱۵سالمه و بهم تجاوز شده از کجا بدونم که پردم سالمه اخه چند روز پیشم رفتم سوناگرافی گفتن که هیچ مشکلی نداره حتی واسه معاینه زنان و زایمان هم رفتم گفتن که واسه عمل زیبایی۱۸سالتون شد بیاید اگه میشه کمکم کنید واقعا نمیدونم چیکار کنم
- بررسی سونوی ترانس واژینال برای بقایای بارداری
سلام خسته نباشید. من ۱۸دروز پیش با قرص سایتوتک سقط کردم الان رفتم سونوگرافی گفتن بقایای بارداری دارم میخواستم بدونم امکانش هست کارم به کورتاژ نکشه و در منزل دفع کنم؟
- بارداری و ورزش
سلام من دوسال ورزش تکواندو رو شروع کردم و الان میخوام ادامه بدم بعضی ها میگن در آینده مشکلاتی برای باروری و از این قبیل برام به وجود میاد آیا درسته؟
- عفونت
سلام وقت بخیر دوماه پیش بخاطر سقط کورتاژ و هیستروسکوپی انجام دادم. یک هفته بعد از هیستروسکوپی هنگامی که به سمت چپ میخوابم یا از سینه سمت چپم به بچه شیر میدم یا حتی با لمس نوک سینه چپ احساس میکنم سمت چپ واژنم (از مقعد تا وآژن) تیر میکشه وحالت گز گز. دکتر هم معاینه کرد یک ماه پیش گفت رحمت مشکلی نداره .ولی هنوز هم این گرفتگی هست و ترشحات واژنم هم کم شده.تو آینه که نگاه کردم زیر لابیای مینور درست پشت واژن از بیرون ، لابیای مینور که کمی کشیدم پشتش قرمز بود و کمی سوزش داره.علت چی میتونه باشه؟ در آخرین سونو یک کیست فانکشنال در سمت چپ داشتم ممنونم


