Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خانم دکتر برای تنبلی تخمدان مصرف اووژن و گلوکوفاژ و لتروزول با هم تداخل و مشکلی ندارند؟؟؟
- لابیا پلاستی
میخواستم بدونم هزینه لابیا پلاستی چنده؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سه تا زایمان زودرس داشتم میخواستم بدونم با وجود سرکلاژ شکمی باز هم امکان زایمان زودوس وجود داره
- هزینه ویزیت
سلام خانم دکتر ببخشید میخواستم بپرسم هزینه ویزیت مطبتون چقدره؟منشیتون گفتن بیاین حضوری میگیم ولی با شرایط مالی میخواستم قبلش بدونم میتونم بیام پیشتون یا نه ممنونم میشم بگید
- ناباروری
کرایو و فریز رحم چیست
- اقدام
سلام وقت بخیر احتراماً بنده میخواستم بدونم چه راهکارهایی انجام بدم برای اینکه این ماه باردارشوم در چرخه ی ۲۷روزه لتروزول روز۳ تا۷ مناسبه یا ۵تا۹ بنده روز ۱۳ سیکلم تخمک گذاریمه بهترین زمان بین نزدیکی چندساعت هست سپاس
- سنوگرافی رحم
سلام.هفت روزه پاک شدم.امروزسنوانجام دادم .تخمدان راست فولیکول ۱۴ میلیمتر و تخمدان چپ فولیکول ۱۵ میلیمتر . مایع ازاد هم رویت نشده . آیا با این حال امکان بارداری وجود داره یانه؟سنو گرفتی مشکلی نداره؟
- یائسگی
سلام من ۲۶ ساله و مجرد هستم یه سالی میشه ک پریودم نامنظم شده طوریکه بعضی وقتا ۴۰ روزه و بعضی ۴۵ روزه پریود میشدم و حجم خونریزی نسبت به قبل کمتر شده و الان دو ماه میشه ک پریود نشدم تو اینترنت ک سرچ کردم فهمیدم شاید دچار یائسگی پیش رس شده باشم و این منو خیلی نگران کرده خانوم دکتر یعنی واقعا ممکنه این اتفاق افتاده باشه؟
- اکوزن در مایع کیسه اب
سلام من امروز رفتم سونو حدودای۳۸هفته هستم..درسونو گفته شده در کیسه اب جنین ذرات ریز اکوزن هست..این ینی چی؟ خطرناک نیست..
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید من ۶ماه پیش سونوی پستان دادم خانم دکتر علیزاده صفت گفتن که قرص Eهفته ای ۳باربخورم الان ۶ماه شده باید برم سونو بدم ایا به دلیل بیماری کرونا میتونم سونورو بندازم عقب دیرتر برم؟؟ممنون ازشما
- پریودی طولانی مدت
سلام من ۸ماه پیش واکسن سینوفارم تزریق کردم از اون موقعه به بعد هر ۱۰روز یکبار پریود میشم وه لکه های شدید قهوه ای رنگ دارم سنوگرافی وه ازمایش هورمون تیروئد دادم جوابشون خوبه دکتر واسم قرص عفونت وه مدروفم نوشته به نظرتون تاثییر داره🥲
- آمپول واریو پپتیل
سلام ببخشید میخواست بپرسم آمپول واریو پپتیل 3.75 خیلی درد داره آخه خیلی منو ترسوندن بهم گفتن در حد خیلی شدید درد داره منم باید عضلانی تزریق کنم خواستم اگه میشه جواب بدین
- عفونت حاملگی
17هفته هست که باردارم،از اولین روز حاملگی کمردرد شدید داشتم که بهم شیاف پرژسترون دادین که الان 1هفته هست دیگه استفاده نمیکنم.از دیروز کمر درد و پهلو درد داشتم که از امروز بعدظهر شدید شده درد پهلوم.میترسم اپاندیسم باشه.چن روز پیش هم اومدم ترشح داصتم گفتین که عفونت دارم چیکار کنم توروخدا زود جوابمو بدین غلامی هستم از رودسر
- سلام من بی دلیل دلم پر میشه ومیخوام گریه کنم وشب خوابم یاد و همش سردمه شما نظرتون در این باره چیه؟ آیا افسردگی گرفتم یا کم خون نی دارم
- نمیدونم به این سوالم میتونید جواب بدید یا ن اگ میتونید لطفا کمکم کنید
سلام من ۱۶ سالمه تقریبا یک سال پریود نمیشدم رفتم دکتر برام قرص سیپروترون کامپاند رو تجویز کردن سه بسته در طول اخرای بسته سوم من عادت شدم و در واقعا بیشتر هفت روز طول کشید در حالی ک پریود من پنج یا شش روزه بود و من گفتم شاید برای قرصه و روز هفت تا الان ک روز دهم هست نخوردم اما هنوز قطع نشده برای کرونا هم میترسم برم دکتر لکه بینی نیست خونریزیه میشه کمکم کنید؟ چیکار کنم دوباره مصرف کنم قرص رو؟
- سلام من دختر ۱۸ ساله هستم مجرد برای جوش صورتم دکتر گفته باید هر ۳ ماه قرص ال دی بخورم خاستم بپرسم نازا نمیکنه ؟ و اینکه آندومتر رحم را زخیم نمیکنه ک باعث بشه اسپرم به تخمک نرسه برای بارداری چند سال بعدم ممنون میشم جواب بدیم
- سلام خانم دکتر ۶سال پیش زایمان طبیعی کردم و بخیه خوردم الان ۶سال میگذره بخیم عفونت کرده یعنی دست که میزنم عین سنگ شده به نظرتون عمل کنم خطر نداره.تورا خدا بگید چکار کنم
- میخاستم جواب آزمایشم رو بدونم ممنونم
PATHOLOGY REPORT
Specimen Origin:
Cervical biopsy
Macroscopic Evaluation:
Received specimen consists of one formalin filled container. It included some grayish
color tissue fragments, measured: 1.5x1.5x0.5 cm
Microscopic Evaluation:
Sections from tissue showed squamous mucosa of ectocervix revealed spongiosis
and exocytosis of lymphocytes. A moderate infiltration of lymphocytes in stroma was
also identified. Dysplasia was not seen in this submitted specimen
DX: Cervical biopsy:
Metaplastic squamous mucosa with moderate - غربالگری
سلام من ریسک سندروم داون زده یک به 190. ریسک تریزومی 18 کمتر از یک به 100000. ریسک تریزومی 13یک به 14000 و ntd رو هم یک به 7700 زده و cutoff آزمایشگاه یک به 250 برای من یک به 190 راهنماییم کنید
- بتا بالا
سلام خانم دكتر من اي وي اف انجام دادم و جنين فيريز شده ٥ روزه انتقال دادم ، ده روز پس از انتقال بتام ٤٠٠ بود و بعد از دو روز مجدد ازمايش دادم و بتا ١٠٠٠ شده بود و دكترم سونوگرافي را انجام نداد و گفت يك هفته ديگه كنو سونو ميكنن و قرار شد دوباره ٤ روز بعد از اخرين ازمايشم دوباره ازمايش بدم مي تونم خواهش كنم نظرتون و بديد ايا اين سطح از بتا طبيعي هست ؟


