Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- علت وجود مایع آزاد در کلدوساک
من دوسال پیش عمل اسلیو انجام دادم برای چکاب سالانه این عمل سونو شکم و لگن دادم گفتند سونوم خوب بوده اما خط اخر توجه خودمو جلب کرد ترجمه اش اینه مقدار کمی مایع آزاد در قسمت خلفی culd de sac دیده می شود
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام خانم دکتر. من 27 سالمه و مجردم. حدود یکسال پیش به دلیل اینکه بعد از اتمام پریودم هر دو ماه در میون خون تیره همراه باترشحاتم از من خارج میشد به پزشک مراجعه کردم ٍ بعد از آزمایش و سونوگرافی چیزی مشخص نشد و پزشکم گفتن که در این جور مواقع تست واژینال تجویز میشه که برای من قابل اجرا نیست تا زمانیکه ازدواج کنم. بعد از ان هر چند ماه یکبار این اتفاق خیلی کوتاه تکرار میشد. تا اینکه بعد از آخرین دوره پریودم دوباره این اتفاق واسم تکرار شده. البته به همراه کمی خارش در ناحیه مهبل که با مصرف پماد تریا مسینولون ان. ان تا حد زیادی خارشم بر طرف شده. ولی موضوع اصلی واقعا نگرانم کرده. به نظرتون مشکل چی میتونه باشه؟؟؟ در ضمن هنگام سونو گرافی پزشک بهم گفت که رحم من به صورت برعکس قرار گرفته و گفتن که مشکلی ایجاد نمیکنه. آیا نظر شما هم چنین است؟؟؟؟؟
خیلی ممنون میشم که به سوالاتم پاسخ بدهید
تشکر از زمانی که برایم میگذارید. - بوتاکس
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم ۶ ماه قبل بارداری بوتاکس انجام بدیم تو باردار شدن وبارداری مشکلی ایجاد میکند؟
- قرص گین اپ
سلام ببخشید یادم رفت در سوال قبلی بپرسم آیا قرص گین اپ رو برای افزایش سایز سینه را تایید می کنید؟
- درد شدید پریود
سلام دکتر وقت به خیر. ددر سوال قبلی عرض کردم که "28 ساله و مجردم، پریودهای منظم دارم (سیکل 30 روز) ولی با درد بسیار بسیار زیاد و همراه با نفخ شدید شکم در شب اول. دردم به اندازه ای شدید هست که به تهوع می افتم، حتما باید چندتا مسکن بخورم و از کیسه آب گرم استفاده کنم. آزمایش و سونوی روز 14 ام انجام دادم و مشکلی نداشتم." فرمودید "درصورتیکه آزمابش و سونوگرافی شما نرمال باشد،تحت درمان قرار گیربد."
قبلا سه ماه قرص ال دی استفاده کردم ولی تاثیری نداشت. ممنون می شم اگر نحوه درمان رو بفرمایید - درد در پستان
سلام وقت بخیر،من دخترم ۷سالشه وزیر پستان سمت چپش بالا اومده ووقتی بهش دست میزنم احساس درد میکنه نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانم چون هنوز به بلوغ نرسیده ،لطفا راهنماییم کنین
- عمومی
سلام وعرض ادب خدمت شما...درخصوص سوزش واژن بعداز ادار ۱۴ماه قبل خدمت رسیدم...دارو تجویز کردین ...اما خوب نشدم...ازهمین طریق خدمتون پیام فرستادم شمافرمودین ازمایش کشت ادار برم...رفتم وکاملا سالم بود ...به پزشک عمومی نشون دادم...ممنون میشم راهتمایی کنین ....
- سلام خسته نباشی خانم دمتر ضخامت آندو متر من ۴ هست خیلی کمه امکان داره بخاطره همین باشه که این خونریزی من قطع نمیشه چهار ماه قطع نشده قرص مدروکسی پروژسترون داده بهم دکتر بازم قطع نمیشه باید چیکار کنم
- سلام خانم دکتر در سونوگرافی من نوشته شدهmass بزرگ هتروژن با احتمال میوم ساب سروزال به ابعاد ۹۰*۱۲۲ درخلف فوندوس و بادی خواستم بدونم برا درمان چه کنم در ضمن مجرد و ۴۳ ساله هستم
- جلو افتادن پریود
سلام بنده ۱۹ سالمه متاهل هستم با شوهرم هفته ای سه بار رابطه دارم و شوهرم از کاندوم استفاده میکنه الان ۸روز مریضیم جلو افتاده دلیلش چیه
- کیست و رسوب کلسیم در سینه
با سلام من ماموگرافی دادم اعلام کردند که من در یک سینه کیست و در سینه دیگر رسوب کلیسیم دیده شده که برای اقدامات تکمیلی بزرگ نمایی نیز انجام دادم . حالا من بدلیل سابقه پولیپ در رحم که جراحی شدم قرص مدرکسی پروژسترون را استفاده کنم یا استفاده نکنم
- سلام میخواستم درباره قرص یوهمبین وPowERcqLبدونم آیا این قرصها می تونه برای همیشه ناتوانی جنسی همسرم برطرف کنه میشه راهنمایی کنید لطفا و مشکلی نداره برای بارداری من
- پولیپ
- وجود توده اکوژن
وجود توده اكوژن در سمت چپ كليه
- مصرف قرص فلوکونازول
سلام وقت بخیر بنده به مدت یک هفته سوزن و خارش شدید واژن داشتم که از قرص فلوکونازول استفاده کردم یک کپسول و سه روز بعد یک کپسول دیگر و هر ۱۲ ساعت یک عدد مترانیدازول ۵۰۰ و پماد کلوتریمازول یک درصد و بعد از چهار روز پریود شدم یا لکه بینی بهتره بگم.دلیل رو میخواستم بدونم برای چی هست .سپاس
- پریود
سلام وقت بخیر. من حدودا سه فته پیش بهتون مراجعه کردم بابت شکم درد زیاد که گفتید رحم رو به عقبه برام قرص ال دی تجویز کردید چون ایرانیش بهم نمیساخت خارجی گرفتم مارک لویتود ۲۱زرد رنگ ۷سفید رنگ. ۱۲تا زرد و۷تا سفید خوردم الان با اینکه ۹تا قرص مونده پریود شدم دیگ قرص ادامه ندادم. تو اینترنت سرچ کردم گفته بودن قرص سفید ها بی تاثیر الان من چی کنم؟ مشکلی هست؟ باید بیام مطب؟
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقت بخیر من مجردم ۲۰ سالمه تقریبا دو ماهه ک پریود نمیشم تو دوماه سه بار بصورت خیلی خفیف لک های قهوه ای رنگ تجربه کردم و اینم بگم ک افزایش وزنم داشتم ۵.۶ کیلو میشه بگین مشکل چیه
- درد مقعد بعد اززرابطه واژن
سلام ببخشید.... من 10ماهه زایمان کردم و کاملا بدنم بخیه خورده و بعد از چن روز بخیه هام پاره شدن..... وقتی رابطه از واژن دارم..... دزد مقعد میگیرم و درحین رابطه به قسمت مقعدم خیلی فشار میاد
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام خسته نباشید من یه چند مدته که پریودهام نامنظم شدن ده روزیه بار پریود میشم واسترس هم خیلی دارم تا اینکه رفتم دکتر واسم امپول استرادیول والرات نوشت تو یه ماه دوبار استفاده کردم خوب نشدم دوباره رفتم دکتر یه ویتامین کا داد دوباره امپول استرادیول والرات وقرص پروژسترون داد مصرف کردم اما دوباره الان بعد از ده روز پریود شدم چیکار کنم لطفا کمکم کنید بخدا خسته شدم حالم خیلی بده
- سلام من سه روز هست قرص ریپاون استفاده کردم خون ریزی بیشتر شده قطع کنم یا ادامه بدم ممنون


