Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واریوپپتیل
سلام واریوپتیل تزریق کردم خونریزیم شدیدترشده آخه علت خونریزی چیه من تزریق کردم خونریزی بندبیادامابیشترشده
- توده درمویید
سلام خانم دکتر دختر ۹ ساله ام در تخمدان راستش توده کلسیفه مشاهده شده آیا خطرناک است وباید عمل شود؟
- بلوغ زود رس
با سلام من دخترم ۱۱ سالگی پریود شده ولی منطم نبود وزنش ۴۷کیلو قد۱۵۴ است آیا تا ۱۸ سالگی قد میکشه قرص آرژنین و کلسیم هم مصرف میکنه آیا لازم با امپول واریو پپتیل جلوگیری کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام دکتر .قبل از بارداری میشه کاری برای طول سرویکس انجام داد
قبل از با رداری میشه کاری برای سرویکس کوتاه کرد
- قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید میخاستم بدونم ایا شربت تئوفیلین جی با قرص اورژانسی تداخل داره؟؟
- ایذبی سی
سلام من نزدیک دو ماه پریود نشدم و خیلی دارو استفاده کردم و نمی خوام باردار بشم چند بچه هم دارک بچه آخریم.هم خیلی کوچیکه باید چی کار کنم که پریود بشم چ دارویی مصرف کنم
- گلای وانس
سلام من پیش دکتر زنان رفتم به من قرص گلای وانس دادن و همزمان برام ازمایش amh نوشتن .میخواستم بدونم قرص گلای وانس در نتیجه این ازمایش تاثیر میذاره؟ یعنی شروع نکنم به مصرف قرص تا زمانی که ازمایش amh ندادم؟
- جلو افتادن پریود
سلام. ۲۰ سالمه و نامزد دارم. رابطه کامل نداشتم. از زمانی ک بلوغ شدم تا الان پریود های نامنظمی داشتم اغلب. پارسال دکتر برام سونو و آزمایش نوشت تو سونو گفته بودن احتمال پلی کیستیک هست ولی طبق نتیجه آزمایشم دکتر گفت پلی کیستیک نداری. ی مدت رازیانه مصرف کردم و دوره های منظم تری به نسبت داشتم. سه ماه پیش شروع به مصرف بره موم کردم به مدت یک ماه خوردم.که مصادف با مصرفم سه ماهه پریود هام خیلی طولانی شده، قبلا ۶ نهایت ۷ روزه پاک میشدم الان تا ۹ روز طول میکشه. ۶ روز اول خیلی خونریزی کم و به رنگ قهوه ای هست، از روز ۶ به بعد خونریزیم زیاد میشه.و فاصله بین پریود هام کم شده تو این سه ماه.(نمیدونم مصرف بره موم تاثیری روی پریودم داشته یا نه) ماه اول ۲۸ سیکل پریود شدم ب مدت ۹ روز ماه دوم ۲۴ سیکل پریود شدم به مدت ۹ روز ماه سوم ۲۱ سیکلم پریود شدم به مدت ۹ روز این طولانی بودن خونریزی و جلو افتادن پریودم باعث شده پاکی بین پریودام خیلی کم بشه. علت چیه؟
- سلام خسته نباشی من نزدیک دوماه ازپریودم گذشته ازقرص مدروکسی پروژسترون استفاده میکردم امکان داره حامله باشم یانه نزدیکی که میکردم منی راداخل نمی ریختیم حالاامکان داره حامله باشم
- سلام خانمی ۲۴ ساله هستم یه پسر دارم
سلام وقت بخیر من هفته قبل دوعدد قرص اورژانسی۵/ ۱ خوردم قصد بارداری ندارم بعد یه هفته پرید شدید همراه با لخته دارم این دارو هارو مصرف میکنم دزوسپیتیو- مفنامیک اسید-ترنسید- شربت فربولین
- چه روشی برای درمان ریشه ای انجام بدیم؟
من دو دز ایرانی دوسویه زدم هم همسرم ولی نمیدونم کرایوف انجام بدم یا لیزر بهتره درکنارش دا و واسه تقویت سیستم دفاعی هم دارم استفاده میکنم
- زخم دهانه رحم
سلام وقت بخیر ایا زخم دهانه رحم نشانه ابتلا به اچ پی وی هست گفتن حتما پاپ اسمیر برای بررسی اچ پی وی بده ولی فعلا نمیتونم خواستم ببینم خطرناکه
- سلام خانم دکتر خسته نباشید شرمنده من رحمم دوشاخه یه پسر هفت ساله دارم الان دوسال اقدام به بارداری کردم اما حامله نیستم میشه بخاطر اینکه رحمم دوشاخه باردار نمیشم
- عقب افتادن پریودی
سلام من ۱۶ سالم هست من قبل از ماه رمضان پریود شدم ولی الان ۷ روز گذشته ولی پریود نشدم آیا بخاطر ماه رمضان است یا نه لطفا دلیلش را بگویید درد هم ندارم
- زنان
سلام خسته نباشید من 18سالمه ومتاهل هستم، سوالی داشتم درمور بکارت من پردم دوتکه هست و توی اولین رابطم خونریزی نداشتم یعنی میدیدم که پارگی انجام نشده وبعداز مدتی یه قسمت ازاین تکه جداشد وهنوز هم یه تکه ایش باقی مونده وقتی جداشدبااینکه هفته قبلش پریود بودم بازهم خونریزی داشتم میخاستم ببینم این خونریزی برا پرده بوده یا مجددا پریود شدم چون 5روز طول کشید واینکه الان یه تکه گوشت ب من آویزونه ایا این پرده کاملا زده نشده واگر بله براهمیشه این تکه باقی میمونه؟
- درد مقعد
سلام خسته نباشید من درد مقعد دارم فقط موقع پریود و روز اول مشکل چی هستش؟ لطف کنید جواب بدید ممنون
- درد در مقعد
با سلام من در هنگام قاعدگی 6 ماه بعد از زایمان درد شدیدی در ناحیه مقعد دارم که با مسکن هم ارام نمی شود این درد را بعد از پیاده روی هم دارم به متخصص زنان مراجعه کردم که بعد از انجام معاینه وسونو وازمایش گفت مشکل ندارم اما درد امانم را گرفته خسته شدم لطفا راهنمایی کنید
- جوش در لبه واژن.
سلام من 14سالمه ، در لبه ی واژنم یه قسمت هست که باد کرده نمیدونم جوشه یا نه ، چرک هم نداره فقط باد کرده و درد داره .علتش چیه?
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
سلام خسته نباشید من یه ماه پیش به خاطرخونریزی شدیدقاعدگی رفتم گفتم به ال دی حالت تهوع میگیرم بهم آتیسترون دادهفت دونه خوردم شبهاتاصبح بیداربودم وعصبی شدم وتمام صورتم لاغرشده استرس وتپش قلب دارم یک ماهه خوب نشدم فقط هفت دونه خوردم استخوانهای صورتم زده بیرون پیرشدم چکارکنم برای درمان توشهرمادکترخوب نیست
- خود ارضایی
سلام خانم دکتر تقریبا دو روز مونده که پریودم تموم بشه ، مالش کلیتوریس داشتم اصلا ناحیه مالش حتی نزدیک واژن هم نبود شدتش هم زیاد نبود خون قاعدگی من تیرست معمولا بعد ۲ ساعت که رفتم سرويس بهداشتی دیدم که به مقدار کم خون روشن که انگار تازه از رگ خارج شده باشه هست خیلی ترسیدم یعنی پرده آسیب دیده ؟ تاحالا رابطه نداشتم اصلا هیچ جسمی نزدیک واژنمم نبردم اگه پارگی پرده نباشه علتش چیه؟


